کد خبر 1121217
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
پرسپولیس تحت چه شرایطی صعود می کند؟

شرایط امتیازی ۲ تیم پرسپولیس ایران و شارجه امارات یکسان و صحبت در خصوص احتمالات صعود یکی از این ۲ تیم به دور بعدی است.

به گزارش مشرق، شکست پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل الدحیل شرایط گروه سرخپوشان را در وضعیت پیچیده ای قرار داده است.

اگر فرض بر این باشد التعاون عربستان موفق به شکست الدحیل قطر نشود، الدحیل صعود می‌کند و دومین تیم صعود کننده گروه C از میان پرسپولیس یا شارجه خواهد بود.

طبق قوانین مسابقات در صورت برابر بودن امتیاز ۲ تیم یا بیشتر در جدول، بازی رو در روی آنها تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند، اما در صورتی که بازی‌های رو در رو مساوی باشد، تفاضل گل تعیین کننده است.

بیشتر بخوانید:

قطری‌ها لابی می‌کنند و دست ما هم به جایی نمی‌رسد

با توجه به قوانین قبلی AFC مبنی بر گل زده در خانه حریف، این تصور وجود دارد که پرسپولیس در صورت تساوی بدون گل یا یک-یک، به دلیل تساوی ۲-۲ در امارات، بالاتر از شارجه راهی مرحله بعدی می‌شود، اما این قانون تغییر کرده است.

با توجه به متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) در قطر، AFC قانون گل زده در خانه حریف را حذف کرده و تفاضل گل تعیین کننده است. بنابراین پرسپولیس برای صعود، فقط باید به فکر پیروزی مقابل شارجه باشد.

هرچند جدول AFC هنوز تفاضل گل را لحاظ نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    106 2
    AFC حرکات مشکوکی در این چند روزه کرده علیه پرسپولیس دیشب مدافع کلیدی محروم شده الدوحیل رو هم در حرکتی عجیب دقیقه 90 بخشید جلوی پرسپولیس! این قانون رو هم تغییر دادن پتالتی هم که گرفتن اشتباه بود و تازه باید تکرار میشد مصاحبه سرمربی این تیم رو هم درباره خلیج فارس جعل کرده بودن....خیلی دارن لخت عمل می کنن
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      5 84
      پنالتیشون درست بود. نمیشه هر وقت باختیم بگیم دسیسه بود.باید قوی بشیم.هیچ کدوم از تیمهای ایرانی شایستگی لازم رو نداره و اگر نتیجه ای هم گرفتن صرفا بر اساس تلاش فردی بوده
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      5 48
      اسکل این قانونو الان تغییر ندادن همون اول که رقابتها از سر گرفته شد تغییرش دادن. اخه پیروزی عددیه که بخوان براش دسیسه کنن؟
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      3 49
      واللا چطور قانون رو تو ایران به نفع لنگ حقیر تغییر میدن مشکلی نیست حالا قانون تعریف شده فیفا رو دیدن زنجیر پاره کردن . چقدر تو همین ایران قانونارو به نفع لنگ تغییر دادن و الکی الکی جام با تب سی و اسنپ واسشون فرستادن .
    • مصطفی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      1 1
      بلی کاملا حق با این دوستمون هست با همین اسنپ از پشت استادیوم گل رو فرو کردن تو دروازتون یا همین تب سی بود ک تو بازی به اون مهمی پنالتی رو چیپ زد رفت آسمون !! البته پشت پای وزیرم بی علت نسیت!!! واقعا سوزش خیلیه که توهم زدید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس