کد خبر 1121116
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

به گزارش مشرق، اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: به دلیل داشتن خودروی شخصی، درخواست خودرو نداشتم ولی هزینه رفت وآمد نمایندگان محترم دیگر شهرستانها بسیار بالاست که باید تسهیلاتی منطقی درنظر گرفت.

 ۱. تحقیق و تفحص از خودروسازها در مجلس کلید خورده

 ۲. بیش از ۳ماه است که وزیر صمت نداریم!!

۳. شفافیت طلبی باید ادامه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    9 4
    الان که ماجرا افشا شده یه سریا قراره طی یک اقدام پوپولیستی از دریافت انصراف بدن و این انصرافو رسانه ای کنن تا همه بگن به به ببین چه قدر اینا پاکدستن
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      4 2
      البته خیلی ساده هست فهمیدنش، اونهایی که قبل از افشا شدن نگرفتن خوب معلومه واقعأ نمیخواستن بگیرن!!
  • DE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    2 2
    در این باره احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: در دوره‌های قبل ۲۵۰ خودرو در مجلس وجود داشت که به تعداد آن‌ها راننده استخدام شده بودند که این ماشین‌ها به صورت ماهیانه ۱۲ میلیون تومان هزینه داشتند، بنابراین تصمیم گرفته شد اتومبیل‌ها در اختیار نمایندگان قرار گیرد و نهایتا مجلس ماهیانه ۴میلیون تومان به آن‌ها بدهد تا بتوانند برای خود راننده استخدام کنند و این امر حدود ۱۱۱ میلیارد تومان در هزینه‌های مجلس نسبت به مجالس هشتم و نهم صرفه‌جویی ایجاد کرد. عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید داشت: نمایندگان برای دوره یازدهم مجلس نیازمند خودرو بودند که شرکت سایپا اعلام کرد. اتومبیل ایرانی موجود ندارد و هیئت رئیسه حاضر نبود برای وکلای ملت خودروی خارجی تهیه کند. به همین دلیل مجلس وارد مذاکره با ایران خودرو شد و این شرکت اعلام کرد که به تعداد نیاز نمایندگان پژو پارس و دنا در اختیار می‌گذارد، بنابراین هیئت رئیسه انتخاب خودرو را به اختیار نمایندگان گذاشت که عده‌ای دنا را انتخاب کرده و تعدادی دیگر پژو پارس را برگزیدند.
  • فرزاد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    بله جناب شاکری رفت و آمد هزینه داره اگر نماینده مجلس با هزینه ها روبرو بشه میفهمه چی داره به سر مملکت و مردم میاد نه اینکه خودرو شخصی بهش بدین مسکن بهش بدین بن خرید بهش بدین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس