به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هابیلیان نوشت: منافقین در طول هشت سال جنگ تحمیلی از هیچ خیانتی به ملت ایران فروگذار نکردند. یکی از عمده‌ترین خدمات این مزدوران به رژیم بعث عراق و خیانت به رزمندگان  اسلام در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی، همراهی با دستگاه‌های جاسوسی عراق در بازجویی و شکنجه اسرای ایرانی در بند عراق بوده است.

 این موضوع علاوه بر خاطرات اسرای ایرانی، در نوشته‌ها و اعترافات اعضای سابق و بریده این گروهک نمایان است.

 علی اکبر راستگو در کتاب «مجاهدین خلق در آیینه تاریخ»: نیروهای سازمان به‌دلیل به‌دست‌آوردن اطلاعات اولیه از طریق شنود بیسیم نیروهای خودی و اشراف نسبی به اطلاعات نظامی مناطق جنگی و نیز تسلط به زبان فارسی در تخلیه اطلاعاتی اسرا بهتر از نیروهای عراقی عمل می‌کردند. آن‌ها با شکنجه‌ اسرا، اخبار و اطلاعاتشان را تا حد امکان تخلیه و به سرویس اطلاعاتی ارتش عراق منتقل می‌کردند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حیدر صالح IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    9 0
    جنایتکارانی که 17هزار هموطن بی گناه زن و کودک ما را قطعه قطعه کردند از آنها بعید نیست که هر خیانت را انجام بدهند!
  • US ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    7 0
    منافقین روی خیانت و هر چه خائن هست رو سفید کردند.
  • عرشی NL ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    2 0
    منافقین منحوس ترین گورهک منزجر هستن ارزو میکنم خداوند مهربان مریم رجوی فاسده را زودتر به درک .اصل نماید اون مسعود ملعون رجوی اون کجا الان لش داره به درک واصل شده باشد انشالله
    • مهدی IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      اما من دلم میخواد توسط سربازان گمنام، دستگیر شه. مردنش اهمیتی نداره. باید مجازات شه. اطلاعات بدهد.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    3 0
    بارها با كساني كه دست اندركار آثار دفاع مقدس بوده‌اند گفته شده: همه خاطرات و آثاري كه از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بيان شده خوب و لازم و البته هنوز ناكافي. اما دفاع 8 ساله ما روي ديگري هم داشته و آن بازيابي خاطرات ارتش صدام است.با توجه به ارتباطي كه ملت ما با ملت عراق دارد كه در راهپيمايي اربعين بخوبي قابل مشاهده است، هنوز هستند افسران و نظاميان ارتش صدام كه گوشه و كنار آن كشور زندگي ميكنند و اين آمادگي را دارند و يا ميتوان با جلب اعتماد آنان اين آمادگي را در آنان بوجود آورد و ناگفته‌هاي بسياري را در حقانيت و مظلوميت ملت ما در دفاع 8 ساله به خاطر آورند. مثلا خاطرات بازماندگان شهر حلبچه قابل واكاوي و بازيابي مجدد است. طبعا نيروهاي حشدالشعبي در اين مورد ميتوان ياوران خوبي در اين كار عظيم باشند.
  • ماریه IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    2 0
    مرگ بر منافق
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    3 0
    مرگ بر منافق، مرگ بر منافق،
  • پرنده سرخ IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    1 0
    مزدور حرامی که شاخ دم ندارد ، خیلی ها با دولت جمهوری اسلامی مخالف بودند دیگر به دامن دائی حرام زاده رجوی پناهنده نشدن نشستن مخالفت کردن چ بسا در راه خودشان هم کشته شدن ولی به ارتش و میهن و سرباز خود خیانت نکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس