کد خبر 1121015
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
چالش‌های ناگهانی برای یحیی در آستانه بازی با الدحیل

در آستانه بازی با الدحیل قطر، ۲ بازیکن پرسپولیس دچار مصدومیت شده‌اند و همین مساله نگرانی‌ها را درباره بازی امشب بیش از پیش کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی در پنجمین بازی دور گروهی خود باید به مصاف الدحیل قطر برود. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که تا حد زیادی می‌تواند تکلیف گروه سوم را مشخص کند. با این وجود یحیی با ۲ اتفاق و چالش جدی در آستانه این بازی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

وعده رسول پناه عملی نشد

سعید آقایی دچار کشیدگی کشاله شده و صبح امروز(دوشنبه) آخرین معاینات نشان داد که قطعا به دیدار امشب نمی‌رسد و در پست دفاع چپ در نبود محمد نادری یک چالش جدی برای یحیی به وجود می‌آید. احتمالا شجاع خلیل‌زاده مجددا به این پست می‌آید تا احتمالا مقابل رامین رضاییان صف‌آرایی کند.

دیگر نگرانی به وجود آمده مصدومیت عیسی آل کثیر است. مهاجم ۳۱ ساله سرخپوشان تهرانی در صحنه پنالتی به وجود آمده در بازی برابر التعاون از ناحیه انگشت پا دچار موبرداشتگی شده است. تلاش کادر پزشکی برای رساندن او به بازی برابر الدحیل ادامه دارد اما در صورتی که او نتواند به این بازی برسد یکی از بین آرمان رمضانی و مهدی عبدی در خط حمله زوج وحید امیری را تشکیل خواهد داد.

حال باید دید یحیی چه ترکیبی را برای رویارویی با نماینده قطر روانه میدان خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس