کد خبر 1120972
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۳۱

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، شیمی دارویی دارو پخش و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه پاسارگاد و صنایع بهداشتی ساینا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۵۷هزار و ۲۵۱واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۹۵هزار و ۱۵۴واحدی به کار خود پایان داد و ۳میلیارد و ۳۵۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۹۴۸میلیارد تومان در ۴۷۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ریزش سنگین بورس با اُفت ۵۷ هزار واحدی

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، شیمی دارویی دارو پخش و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک تجارت، سرمایه‌گذاری سیمان تامین و ایران خودرو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۲۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۵۲۵میلیارد تومان در ۳۷۸هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۱۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۹۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بیمه پاسارگاد و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بیمه دی و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس