اعلام مناطق دارای بیشترین ضرب و شتم زن و شوهری در تهران

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری پایتخت از کاهش ۱۷ درصدی پرونده‌های ضرب و جرح زن و شوهری در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، سرگرد وحید سلطانی پاجی در تشریح آمار پرونده‌های ضرب و جرح عمدی بین زوجین که در کلانتری‌های تهران بزرگ به ثبت رسیده گفت: بر اساس آمار جمع‌آوری شده از دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌های شهر تهران، تعداد پرونده‌های ثبت شده از درگیری های منجر به ضرب و جرح عمدی خانوادگی بین زن و شوهر در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی درباره مناطق دارای بیشترین ضرب و شتم زن و شوهری در پایتخت گفت: مناطق شرقی ، شمال غربی و جنوب شرقی شهر تهران به ترتیب بیشترین میزان ثبت شکایت در خصوص این‌ نوع درگیری ها در نیمه نخست امسال داشته‌اند.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با بیان این که تقریبا تمامی شکایات از سوی خانم‌هایی مطرح شده که مورد ضرب و جرح عمدی همسرشان قرار گرفته اند، گفت: درصد کمی هم مربوط به ضرب و شتم مردان از سوی همسرانشان بوده است.

سلطانی پاجی با تاکید بر کاهش قابل توجه این قبیل شکایات از سال گذشته تا کنون افزود: از آنجا که بخش اعظمی از این مشکلات از ناتوانی در کنترل خشم در زمان عصبانیت ناشی می‌شود، مراکز مشاوره کلانتری‌ها و سرکلانتری‌های پلیس پیشگیری تهران برای ارائه مشاوره و آموزش به زوجین برای پیشگیری از وقوع این‌ نوع خشونت ها به صورت حضوری و یا تلفنی با شماره ۰۹۶۵۸۰ آمادگی کامل دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    16 3
    آقا این همسایه طبقه بالای ما یه مرد مظلومه که روزی سه بار از زنش کتک مییخوره مردی هی میگه خانم بی خدا من کاری نکردم تقصیره این شیطان پسره اما زنه کتکش میزنه و بهش الفاظ رکیک نسبت میده
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    7 1
    آمار ضربو شتم در تهران خیلی بالاست
  • رامین IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    16 3
    کل دنیا آمار میدن ضرب و شتم تو ایام کرونا زیاد شده... اونوقت خداروشکر تو ایران 17 درصد کمتر شده... بعد هی بگین بفکر مردم نیستند سکه رو کردند 15 تومن تا خشونت خانوادگی کمتر بشه بعد نرین هی از گرونی انتقاد کنید خدایا هزار مرتبه شکر که همچین مسئولای فهیمی داریم... حالا فردا هم مطئنم یه یه چیزی درمیاد که مثلا اختلاس هدفش برای رفاه مردم بوده خداروچی دیده شاید مشکل سرطان و یا کرونا توسط همین اختلاس ها گشودددددده بشه
  • علی خان IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    47 13
    سکه که گرون شده اکثر خانوم ها شاغل و مدیر و مدبر در ادارات و خانوم هایی که خانه دار هستند زبون دراز شدن وقتی مرد بی پول یا درآمدش کم بشه زن سهله بچه هم به خودش حق میده مرد خانواده را زیر کتک و فش بگیره. خلاصه یکی من اصلا دوست ندارم برم خونه ، میخوام تو مغازه ام بخوابم آخه زن چیه داداش وقتی حرف میزنه ی جور اعصاب خورد میکنه وقتی هم حرف نمی زنه با ی کارهایی لج آدم را در میاره ، اگه واسه بچه های داداش و خواهرش و مامان باباش کادو بدی عیبی نداره خوشحال هم میشه امان از روزی که به مادر پدر خودت ی کمک کوچکی بکنی دیگه کارت تموم شد،، میشی مرد بد و خائن و اعصبانی خدایش ی غذا میخواد آماده کنه کلی منت می ذاره سفره را تو بنداز قاشق و بشقاب تو بیار پاشو سبزی هم بشور پیاز هم خرد کن بیار ای وای نوشابه تو یخچال مونده پاشو بیار ..آخرش هم پاشو جمع کن اگه بگی نه وای باز شروع میشه ، شوهر فلانی این کار ها را میکنه فلان میکنه ، میگم بابا شوهر فلانی معلم است سالی بیشتر از ۲۰۰ روزش تعطیلی دارن من صبح ۷میرم مغازه تا ۳ ظهر،، بعد از ظهر هم ۵ تا ۱۰ شب اونجا هستم روز تعطیل هم میرم مغازه وقتی خونه میام خسته میشم خلاصه بیشتر ما مردها این مشکل را با خانومامون داریم درک نمیکنند.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      14 5
      علی خان نوشابه ضرر داره دوغ بنوش آرومت میکنه
    • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      5 2
      شما یه پول اساسی به خانمت بده لباس و لوازم آرایشی و تعریف تمجید واقعی نه الکی و ..... ok ببین اون برات چی میکنه عوض لج بازی یه بار هم این و تست کن بدنمیشه انشا الله
  • سیدمحمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    13 25
    بعضی وقتها لازمه زن را کتک زد تا بفهمه مردی هم درخانه هست وابهتی داره ..
    • مینا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      25 5
      شما غلط اضافه میکنید اگه زن بره شکایت کنه دیه بدی این غلط اضافه نمیکنی
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    13 4
    تهران کلا خراب شدست اعتیادو فساد وطلاق وخیانت وکتک و...
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    7 2
    مردی که دستشو رو زنش بلند کرد باید فاتحه زندگی رو بخونه
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    6 2
    البته مناطق شمال شهر و روشنفکران بیشتر سلاح گرم استفاده میکنند
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    2 0
    این پدر زن بیچاره اما هر روز از مادرزن ما کتک میخوره واقعا دلم براش میسوزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس