میزان افزایش شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی در سال تحصیلی 1399-1400 نهایی شد

در حالی که افزایش شهریه ۱۰ تا ۲۰ درصدی دانشگاه های غیرانتفاعی در سال تحصیلی جدید پیش بینی می شد، اغلب موسسات ۱۵ درصد افزایش شهریه و افزایشی کمتر از سقف مجاز را اعمال کردند.

به گزارش مشرق، در حالی که افزایش شهریه ۱۰ تا ۲۰ درصدی دانشگاه های غیرانتفاعی در سال تحصیلی جدید پیش بینی می شد، اغلب موسسات غیردولتی ۱۵ درصد افزایش شهریه را اعمال کردند.

پیش تر علی آهون منش رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفته بود: میزان افزایش شهریه دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی در سال تحصیلی جدید در اختیار هیأت های امنای دانشگاه ها است؛ سال گذشته شهریه تا ۲۵ درصد افزایش یافت اما امسال به دلیل مشکلات خانواده ها در پی بحران کرونا، مقداری سقف را پایین تر آوردیم و اعمال افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی را در اختیار هیأت های امنای دانشگاه ها قرار داریم.

*افزایش شهریه دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی در سال تحصیلی جدید نهایی شد

اکنون و در آخرین اخبار،  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی و کمتر از سقف مجاز خبر داده است.

فرزانه شمیرانی مدیرکل دفتر آموزش های غیر دولتی وزارت علوم گفته: شهریه این موسسات حداکثر ۲۵ درصد می‌ تواند نسبت به سال گذشته افزایش یابد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اغلب مؤسسات غیردولتی ۱۵ درصد افزایش را اجرا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس