کد خبر 1120484
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
آرتا: با پرسپولیس صحبت کردم و به این تیم نزدیک بودم/ در تیم قلعه‌نویی می‌توانم به خوبی پیشرفت کنم

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر گفت: بر اساس مشورت‌ها و راهنمایی‌هایی که گرفتم فهمیدم می‌توانم با امیرقلعه‌نویی پیشرفت خوبی داشته باشم.

به گزارش مشرق، علیرضا آرتا در خصوص جدایی از مس کرمان و پیوستن به گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در قرارداد من بندی بود که می‌توانستم با پرداخت مبلغی آن را فسخ کنم. با کمک باشگاه گل‌گهر توانستم رضایتنامه‌ام را بگیرم. اولویتم انتخاب یک تیم خوب بود.

وی ادامه داد: بر اساس مشورت‌ها و راهنمایی‌هایی که گرفتم فهمیدم می‌توانم با امیرقلعه‌نویی پیشرفت خوبی داشته باشم. باشگاه گل‌گهر هم باشگاه خوبی است و ان شاالله طی چندسال آینده این باشگاه را در سطح بالایی از فوتبال ایران خواهیم دید. امیدوارم امسال هم در پله‌های بالای جدول باشیم و بتوانیم حتی سهمیه آسیایی را هم کسب کنیم.

مدافع گل‌گهر در مورد اینکه آیا از تیم‌های مطرح لیگ برتر هم پیشنهادی داشته، عنوان کرد: با پرسپولیس و یحیی‌گل‌محمدی صحبت کردم و به این تیم نزدیک بودم اما به هرحال این انتقال رخ نداد. چندسال پیش هم برانکو به من پیشنهاد داده بود. از تراکتور و چند تیم دیگر لیگ برتری هم پیشنها داشتم اما چون در گل‌گهر امیرقلعه‌نویی حضور دارد گفتم این تیم برای پیشرفتم بهترین جا است.

آرتا در مورد کار با امیرقلعه‌نویی تصریح کرد: در این یک هفته‌ای که تمرین کردیم شرایط خوبی داشتم. سرمربی تیم خیلی به امکانات اهمیت می‌دهد. من یک سرباز هستم و هر چه او از من بخواهد باید انجام بدهم. خداراشکر تمرینات خیلی خوبی را انجام می‌دهیم و با هدایت قلعه‌نویی خوب پیش می‌رویم.

مدافع جوان گل‌گهر در خصوص شرایطش در این تیم گفت: بازیکنان خیلی خوبی در تیم هستند. تا با هم هماهنگ شویم کمی طول می‌کشد اما الان هم رابطه خوب و دوستانه‌ای با هم داریم.

وی در مورد اینکه به خاطر جوانی و سابقه بازی در تیم ملی امید، توجه به او زیاد است و آیا این مساله کارش را سخت می‌کند، اظهار داشت: اتفاقا هرچه برایم چالش به وجود بیاید انگیزه‌ام بالاتر می‌رود. انگیزه خیلی زیادی دارم تا در فصل جدید بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و علاوه بر اینکه به تیمم کمک کنم، خودم را نشان بدهم و ثابت کنم.

آرتا در مورد وضعیت همکاری با تیم امید ایران گفت: سن من از رده امید خارج شده و دیگر نمی‌توانم در این تیم بازی کنم. مصدومیت جزیی از ناحیه رباط صلیبی داشتم و نتوانستم همراه تیم در بازی‌های مقدماتی المپیک باشم. متاسفانه تیم هم نتوانست نتایج لازم را بگیرد. به هرحال مصدومیت من جزیی بود و الان مشکلی ندارم.

مدافع گل‌گهر ادامه داد: دوست دارم امسال سال موفقی برای تیم و باشگاه گل‌گهر باشد و بتوانیم فصل خیلی خوبی را داشته باشیم. فوتبال حرفه‌ای من از الان شروع شده و باید خیلی تلاش کنم و تمرکز داشته باشم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • MOHAMMAD IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    7 4
    مرد حسابی چرا دروووووووووووغ میگی ، بگو رقم گل گهر بالاتر بود رفتم به اون تیم .هرکسی جای تو بود این کار رو می کرد وگرنه کی حاضر بره تو شهری مثل سیرجان برای فوتباااااااااااااااااال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    10 9
    همینکه به تیم لنگ نرفتی...نصف راه را رفته ای...
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    8 5
    درسته ادم با مافییا زودتر میتونه پیشرفت کنه، ولی اگه بشه از راهش بهتره
    • رضا IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      2 4
      تهمت و افترا، مرد باش و با مدرک محاکمه و شکایت بکن
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      3 1
      سر همونه که خیلیا میرن لنگ تا کثیف پیشرفت کنن
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      8 3
      سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوییه
    • داریوش IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      2 0
      چرا الکی حرف میزنی، این دهن بازکردنها و حرف زدنهای الکی برای هیچ کس سخت نیست
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    4 5
    درود بر شرفت
  • ابوالفضل IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 4
    همه دهنا بسته همین گلی گهر هم رو استقلال را خوابوند هم روی پرسپولیس و بقیه تیم ها پس همه خفه باید بدونین که هیچ تیمی مثل گلیگهر نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس