فلسطین نمایه

مردم فلسطین پس از عادی شدن رابطه شماری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بر ضرورت استمرار انتفاضه مردمی بدون حمایت عربی تاکید کردند.

به گزارش مشرق، رهبران حماس گفتند که مردم فلسطین برای مقابله با عادی سازی نیازمند رهبری واحد و تاثیرگذاری بر افکار عمومی جهان عرب هستند اما متاسفانه وضع جهان عرب به گونه‌ای است که به جای تلاش برای نفی عادی سازی، رژیم‌های عربی به دنبال عادی سازی هستند و مردم کشورهای عربی نیز هیچ واکنشی برای مخالفت با این روند شوم از خود نشان ندادند.

بیشتر بخوانید:

امارات، بحرین و تنها حرف حسابی که ‌ترامپ زد!

ادعای نتانیاهو درباره بازگشت تشکیلات خودگردان به مذاکره

آنان افزودند: مردم فلسطین باید با اقدامات عملی به دنیا بفهمانند که عادی سازی مردود است و حتی در صورتیکه تمام کشورهای عربی اقدام به عادی سازی کنند فلسطین هرگز آن را نخواهد پذیرفت و مردم فلسطین از حقوقشان عدول نمی کنند.

ببینید:

فیلم/ توافق با صهیونیست‌ها چه سودی برای شیوخ منطقه دارد؟

به گفته مسئولین فلسطینی، برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت و مقابله با عادی سازی، ایجاد رهبری واحد جهت مقاومت مردمی، وحدت گروههای فلسطینی، برافراشتن پرچم فلسطین بر فراز منازل و آغاز انتفاضه عظیم مردمی باعث تشویق امت عربی و اسلامی علیه روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهد شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که فلسطینیان باید از اقدامهای فردی برای مقابله با عادی سازی خودداری کرده و برای مقابله با این روند، تصمیم ملی لازم است، از سوی دیگر، باید با قاطعیت جهت لغو پیمان اسلو که رژیم اسرائیلی را به رسمیت شناخته است، ایجاد وحدت ملی و فراهم کردن زمینه مقاومت مسلحانه کوشید و همزمان موضعی قاطع و واحد برای مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی اتخاذ نمود.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس