کد خبر 1119951
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۹۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی ۳۰ میلیون و ۶۹۷ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در شب گذشته با افزایش ۹۳ هزار مبتلا به مجموع ۵میلیون و ۳۰۸ هزار مبتلا رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۳۰ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۸۲۵ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۵۶ هزار و ۴۴۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۲ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۵۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۱ هزار و ۳۴۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۹۴۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۳ هزار و ۱۷۱ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۹۳ هزار و ۳۳۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۱۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۸۵ هزار و ۶۲۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۹ هزار و ۹۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۴۳۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۵ هزار و ۸۵۷ برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک و  اسپانیا نیز به‌ترتیب با یک میلیون و ۹۱ هزار و ۱۸۶، ۷۵۶ هزار و ۴۱۲، ۷۵۰ هزار و ۴۷۱، ۶۸۸ هزار و ۹۵۴ و ۶۵۹ هزار و ۳۳۴ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آفریقای جنوبی با ۶۵۷ هزار و ۶۲۷ و آرژانتین با ۶۱۳ هزار و ۶۵۸ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۴میلیون و ۲۰۸ هزار و ۴۳۱، ۴میلیون و ۱۹۱ هزار و ۸۹۴ و ۳میلیون و ۷۸۹ هزار و ۱۳۹ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا , کشور هند ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس