کد خبر 1119731
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تجمع زائران در مسیر منتهی به مرز شلمچه پایان یافت

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تجمع زائران در مسیر منتهی به مرز شلمچه پایان یافت.

به گزارش مشرق، ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ظهر امروز اظهار کرد: صبح امروز جمعی از شهروندان و زائران آبادانی و خرمشهری در قالب کاروان زیارتی به قصد عزیمت به عتبات عالیات به سمت مرز شلمچه حرکت کردند.

وی عنوان کرد: در راستای کنترل اوضاع با توجه به مساله ویروس کرونا و عدم پذیرش زائران توسط کشور عراق، عوامل انتظامی و مرزبانی در مسیر منتهی به مرز شلمچه ایست بازرسی و موانع ایجاد کردند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: متاسفانه برخی از زائران با مقاومت و تندروی قصد رفتن به مرز شلمچه را داشتند که با حضور به موقع مسوولان امنیتی و انتظامی استان و اقناع زائران در رابطه با پیامدهای خطرآفرین کرونا و عدم پذیرش زائرین از سوی کشور عراق، این جمعیت 300 نفره قصد بازگشت کرد.

 امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم پذیرش زائران توسط کشور عراق تمام مرزهای جمهوری اسلامی ایران مسدود است و مسوولان از زائران خواسته‌اند که به سمت و سوی مرزها نیایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    5 0
    پس آستاندار چکاره ست؟! ازقبل باید اررادیو اهوازورادیو های شهری اعلام میکردند که کسی به سمت مرزها حرکت نکندوممنوع است..شلمچه نزدیک ترین مرز بین ایران وعراق..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس