کد خبر 1119565
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
نوازی: روی یک اشتباه گل خوردیم/ موقعیتی به شباب الاهلی ندادیم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: موقعیتی به شباب الاهلی ندادیم و آن‌ها روی اشتباه خودمان به گل رسیدند.

به گزارش مشرق، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر شباب الاهلی امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت‌: با تمام داشته هایمان که همین بازیکنان جوان هستند بازی خوبی ارائه کردیم. ما نتوانستیم در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی جذب کنیم و از همان بازیکنانی که جذب کردیم هم نتوانستیم استفاده کنیم و این مشکل بزرگی برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

حذف رسمی شاگردان رحمتی از آسیا +عکس و فیلم

نوازی در ادامه گفت: فوتبال زیبا و استثنایی ارائه کردیم و شناخت ما از بازیکنان بیشتر شد. فوتبال خودمان را به آسیا نشان دادیم.

مربی شهر خودرو افزود: فوتبال رو به جلو ارائه کردیم و بیشتر تاکتیک‌ها را به کار بردیم. هیچ شانسی به شباب الاهلی ندادیم و آن‌ها موقعیتی نداشتند. روی یک اشتباه توپ به آن‌ها رسید و این طور نبود که شباب الاهلی روی تاکتیک یا ارسال از کناره‌ها گل بزند. شباب الاهلی شانس داشت و فکر می‌کنم نمایش ما نسبت به بازی قبلی بهتر بود. از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهر خودرو در ۲ بازی آینده فوتبال هجومی تری ارائه خواهد کرد یا خیر، گفت: به بازیکنان اجازه می‌دهیم راحت بازی کنند، زیرا به دلیل شرایطی که در جدول داریم، به مرحله بعد صعود نمی‌کنیم و باید فوتبال زیبا تری ارائه کنیم. به دلیل این که شانس صعود را از دست دادیم، کیفیت کارمان را پایین نمی‌آوریم. مطمئنا زیباتر از بازی‌های قبلی بازی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس