کد خبر 1119536
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

کمتر از یک ماه پیش بود که خبر دستگیری دو تن از اعضای شورای شهر صدرا جریان‌ساز شد و طبق اعلام دادگستری فارس این دو فرد دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش مشرق به نقل از دادگستری فارس، بنا به گفته رئیس‌کل دادگستری فارس ضمن تاکید بر قاطعیت دستگاه قضا مبنی بر مبارزه با فساد، دو عضو فعلی شورای شهر صدرا پیرو گزارشات نهادهای امنیتی و با اتهامات مشخص با دستور قضایی بازداشت شدند و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید:

دومین عضو شورای شهر بوشهر دستگیر شد

همچنین دو نفر دیگر از همدستان این افراد که در فراهم نمودن مقدمات فساد نیز همکاری داشته‌اند، دستگیر شدند و پرونده در حال تحقیق و تکمیل تحت نظارت بازپرس ویژه است.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۸ عضو شهرداری و شورای شهر سلمانشهر +فیلم

براساس شنیده‌ها از سوی منابع آگاه، در پی صدور نظارت قضایی توسط بازپرس ویژه پرونده، این دو عضو متخلف برای مدتی از حضور در شورا معلق شده‌اند.

در این راستا و به دنبال آن، در پی استعفای برخی دیگر از اعضا، شورا جهت تشکیل جلسه حدنصاب اعضا را ندارد و به نظر می‌رسد شورای شهر صدرا عملا منحل شده است.

لازم به ذکر است که از ابتدای تشکیل شوراها و استقلال شورا و شهرداری شهر جدید صدرا، بارها شاهد بازداشت و محکومیت اعضای شورا و برخی شهرداران و مدیران این شهر جدید بوده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حیدر صالح IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    1 0
    چرا اعضای شورای شهر تهران دستگیر نمی شوند
  • احمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    1 0
    احسنت به جناب رئیسی
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    3 0
    خُب مقامات شهر صدرا می خواهند صدر جدول را در خلافکاری در استان فارس حفظ کنند!
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    2 1
    بابا این شوراها را جمع کنید منحل کنید دستگاه قضا بیکارنیست واقعا اگر بررسی کنیم بیشتر از انکه این شوراها کار مفید داشته باشند کار خلاف قانون داشتند وبس ۰
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    ﺑﺎﻳﺪ ﺳﺮﻳﻊ اﻋﺪاﻡ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺩﺭﺱ ﻋﺒﺮﺗﻲ ﺑﺮاﻱ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ اﻳﻦ ﻛﺎﺭﻫﺎ ﻧﺒﺎﺷﻨﺪ ﻭﻟﻲ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻓﻘﻄ ﺯﻧﺪاﻥ ﻭﺑﻌﺪ اﺯ ﻣﺪﺗﻲ ﺁﺯاﺩ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ اﮔﺮ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺳﺮﻳﻊ اﻋﺪاﻡ ﺷﻮﺩ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺁﺭاﻣﺶ ﻣﻴﺮﻭﺩ
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      شدت و نوع جرم مهمه
  • Mjp. Shiraz IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    1 0
    واما ادامه ی همکیشان اصلاح طلبان حالاخوب مردم فهمیدند اگه اصلاحات روی کارباشه وبهشون میدان دادچقدرفاسدوبی دین هستند.. کسی ک توافکارواساسنامشون بی دینی اصل باشه مشخصه تومدیریتشون چقدرفسادمیکنند.. آدمی ک خداودین رو ازاسپاس قبول نداره ودرصددتحریفشه بنظرتون میتونه تومسولیتش پاکدست باشه مثل یه آدم انقلابی ومومن؟؟ شورای شهرشیرازاین دوره نود نه درصدازاصلاحات بی دین بود..
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    1 0
    چرا اسامی آنها را ذکر نمی کنید حتما پس از فرار از کشور نامشان برده می شود چند مورد قبلی که همین طور بود که علاوه بر اختلاس ودزدی دارای فساد اخلاقی هم بودند وپس از خومی از کشور اسمش ذکر شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس