منصوریان: احترام زنوزی واجب است چون از جیبش برای فوتبال خرج می‌کند!/ فقط با یک تماس او هدایت تراکتور را قبول کردم

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، فقط با یک تماس مالک باشگاه تراکتور هدایت این تیم را پذیرفته است.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، علیرضا منصوریان درباره قبول مسئولیت سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: تراکتور به همراه استقلال و پرسپولیس یکی از سه قطب فوتبال ایران است و من خیلی خوشحالم که سرمربی این تیم شده‌ام. فوتبال برای پرشورها عشق و زندگی است.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور افزود: از مدت‌ها پیش آرزو داشتم و خیلی امیدوار بودم که یک روز به تبریز بیایم و در ورزشگاهی که 100 هزار تماشاگر دارد، سرمربیگری کنم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و امروز افتخار پیدا کردم تا در دیار ستارخان‌ها، باقرخان‌ها و باکری‌ها کار کنم.

وی با اشاره به روند مذاکراتش با مالک باشگاه خاطرنشان کرد: زمانی که زنوزی و الیاسی با من تماس گرفتند، گفتم که به خاطر «شور هواداران و احترامی که برای شما قائلم به تراکتور می‌آیم». در ادامه هم قرارداد تنظیم شد. من خیلی راحت به تراکتور آمدم، چون احترام ویژه‌ای به زنوزی قائلم و او مانند برادر بزرگم است. زنوزی برای فوتبال از جیب خود خرج می‌کند و به همین خاطر احترام او واجب است.

بیشتر بخوانید:

منصوریان رسماً سرمربی تراکتور شد + عکس

بیانیه رسمی استقلال درباره منتفی شدن حضور استراماچونی

منصوریان ادامه داد: من با هواداران تراکتور خاطرات خوبی دارم و اینکه این تیم در همه شهرها و ورزشگاه‌ها هواداران پرشورش را دارد، برای من لذت‌بخش است. دلیل اصلی حضور من در تبریز، هواداران پرشور میلیونی تراکتور و زنوزی هستند.

وی با بیان اینکه «برای دیدار با پرشورها لحظه شماری می‌‎کنم»، گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانم بار دیگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را پُر از هواداران ببینم و شاهد شعار معروف «بیر، ایکی، اوچ» آنها باشم. ان‌شاءالله با انرژی مثبت پرشورها، بتوانیم امسال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سؤال که چه اهدافی برای آینده تیم متصور است، اظهار کرد: تیم‌های بزرگ، اهداف بزرگی دارند. تلاش می‌کنیم که از پرچم و پیراهن تراکتور مانند خانواده خودم پاسداری کنم. این پیراهن، دست من امانت است و به مردم تُرک زبان کشور و هواداران میلیونی تراکتور قول می‌دهم که با جان و دل برای این تیم تلاش کنم. مبنای کار کردن ما در تراکتور، زحمت کشیدن خواهد بود.

منصوریان ادامه داد: من خودم این شعار زیبای هواداران تراکتور را می پسندم که «یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی» و از هواداران می‌خواهم که با همین شعار همانند همیشه از تراکتور حمایت کنند تا ما هم پشت‌مان را به آنها گرم کنیم و کارهای بزرگ انجام بدهیم.

وی در پایان گفت: باز هم تأکید می‌کنم که من فقط با یک تماس زنوزی هدایت تراکتور را قبول کردم و به او گفتم که باعث افتخار من است که در این شهر و برای هواداران تراکتور کار کنم. ما در کمتر از 48 ساعت با هم به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. خدا را هم شکر می‌کنم که در روز بزرگداشت استاد شهریار به تراکتور آمدم و ضمن گرامیداشت این روز، دوست دارم این مصرع زیبا از ایشان را تقدیم هواداران میلیونی تراکتور کنم: سلام اولسون شوْکتوْزه ائلوْزه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    14 3
    انشاالله موفق باشید. آقای منصوریان
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    15 7
    احترام او یا احترام پول او !!!
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      11 1
      اگر پولی هم باشه بهتره تو جیب خودی بره نه اجنبی. انشاا.‌.. مربیان داخلی به سطحی برسند که از مربیان خارجی بی نیاز شویم
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    30 19
    تراختوریک تیم بزرگ هست بیشتر هوادران این تیم درخارج کشورهستند موقعی که قهرمان جام حذفی شد تیم مطرح ترکیه واذربایجان وهنرمندان ومردم عادی وسیاسی کشورها ترکیه واذربایجان وتاتارستان وداغستان پیام فرستادند تیم تراختور مسکو تشکیل دادند موقعی که تیم پرسپولیس (جعلی)همان پیروزی قهرمان لیگ شدفاقد این پتانسیل بود .
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      16 20
      خفه شو بدبخت جدایی طلب ، از هر چیزی استفاده می کنید که به مراد دلتون برسید ولی کور خوندین مردم فهمیدن شما تعداد محدود قصد نیوتون چیه
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      15 2
      چرا مارک میزنی ؟؟؟ خوب تورک های دنیا تراکتور رو دوس دارن ، هرکی از کشورهای تورک حرف بزنه میشه جدایی طلب بدبخت ها دین از تفکرات فاشیستیتون بردارید
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
      2 2
      همه میدونن که پرسپولیس با زور داورا و وزیر محترم قهرمان شده ولی تراکتور با هواداران میلیونیش. یاشا تراختور
  • علی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    21 29
    طرفدار های تراکتور شاکی شدن. میگن چرا یک استقلالی مربی تراکتور باشه. تو هم تا چه حد. بیشتر بازیکنان بزرگ کشور که الان مربی شدن یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی. مگه مربی درست حسابی تراکتوری هم داریم؟؟؟؟ مگه یادتون رفته تا چند سال پیش دسته دو بودید. بذارید یک چند سال دسته یک بخونید یک تعداد بازیکن ملی به کشور معرفی کنید. چند سال بگذره یکی شون مربی بشه بعد ادعا کنید.
    • علیرضا IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      2 0
      سلام دوست عزیز. پیشنهاد میکنم کتاب تاریخ فوتبال تبریز رو مطالعه بفرمایید حتما به دردتون خواهد خورد.
    • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
      3 0
      شاید بشه تو کتب تاریخی با مطالعه زیاد چیزی پیدا کرد
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    14 4
    موفق باشی انشاالله
  • حسین IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    سلام.دیگه تراختور قهرمان میشه خخخخخخ ترسم از بازی تراختور استقلال هست دراینده میبینیم که چی میشه
  • زمانی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    2 0
    وقتی صحبت علی منصور میشه ناخوداگاه یاد تیم العین و داربی سال 52 میفتم!!!!
  • علی US ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    2 1
    فقط با یک تماس قبول کردی، با یک تماس هم به زودی با اولین باخت برکنار میشی، این زنوزی که به مربی قهرمان جام حذفی وفا نکرد به تو هرگز نمیکنه
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    1 1
    دو ماه دیگه با بی آبرویی بیرونت میکنند چون تو در حد تراکتور نیستی.از زور بیکاری بلی گفتی جیگر. ضمنا کدوم تیم رفتی و موفق شدی؟
  • احمدی IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    از بس گشنگی کشیدی ./.
  • یاس IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    1 0
    انشاالله موفق باشید آقای منصوریان
  • علی خان IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    استقلال به زور داور ها آسیایی شد تیمی که کاپیتانش سوءتغذیه داره و ی سانت بلد نیست انجام بده . پرسپلیس انصافا حقش قهرمانی بود خوب بازی کردن ولی نق زدن های استقلال لیگ را خراب کرده بود . تراکتور سازی به لطف بیش از ۱۰۰ میلیون طرفدار ترک داخلی و خارجی خود که دارد سر پا ایستاده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس