کد خبر 1119288
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
رکود اقتصادی

یک ماه پس از وعده رئیس‌جمهور درباره گشایش اقتصادی، شاهد افزایش پیاپی قیمت‌ها هستیم!

به گزارش مشرق، کیهان در ویژه های خود نوشت:

این مطلب را روزنامه آفتاب یزد منتشر کرده و نوشته است:‌ یک ماه پیش آقای روحانی به دوربین‌های تلویزیونی نگاه کرد و گفت در هفته آینده خبرهای خوشی برای مردم داریم و گشایش اقتصادی را در کشور شاهد خواهیم بود!

در این مدت اما آنچه از گشایش دیده‌ایم شامل چه کسانی بوده است! دست‌کم 5 هزار تومان به قیمت ارز اضافه شده که این نشان از گشایش اقتصادی برای دولت است چرا که گران شدن دلار یکی از راه‌های کسب درآمد دولت به‌شمار می‌رود. در این مدت خودروهای داخلی نیز دست‌کم هر کدام بالای ده میلیون گران‌تر شده‌اند! این گشایش هم به شرکت‌های دولتی ایران خودرو و سایپا می‌رسد!

گشایش دیگری که در این مدت شاهد بودیم هم شامل سرمایه‌های مردمی می‌شود که وارد بورس شده بود اما به قولی تبخیر شد و شرکت‌های دولتی نیز بی‌نصیب نبوده‌اند! در چنین شرایطی برخی اما با سیاه‌نمایی به دنبال القای این هستند که وعده گشایش اقتصادی روحانی انجام نشد! این در حالی است که گشایش اقتصادی وعده‌ای بود که اتفاقا اجرایی شد و درآمدهای آن نیز همچنان برای دولت ادامه دارد!‌ اما شاید پرسیده شود سهم مردم از این گشایش اقتصادی چیست؟ به نظر می‌رسد از ابتدا نیز قرار بر این نبوده که گشایش اقتصادی شامل حال مردم شود!
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    4 0
    نقداً که گشایش افتضاحی را شاهدیم!
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    3 0
    دقیقا همینطور که آفتاب میگه. گشایش اقتصادی بود اما نه برای مردم برای دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس