کد خبر 1119229
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
بیمارستان نمایه

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: تا پایان عمر دولت، یک هزار و ۹۱۲ پروژه بهداشت و درمان در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش مشرق، سید کامل تقوی نژاد عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش دولت این است که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی را در وقت مقرر به پایان برساند.

بیشتر بخوانید:

اخبار خوش وزیر بهداشت درباره بیمارستان‌های کشور

وی افزود: در همین راستا تا پایان دولت، یک هزار و ۹۱۲ پروژه درمانی به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین در پویش سلامت به مناسبت هفته دولت ۱۶۴ پروژه افتتاح شد و ضمن اینکه تا فروردین‌ماه سال آینده، یک هزار و ۴۰۰ پروژه افتتاح خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه فردا چند پروژه درمانی توسط رئیس‌جمهور و به وسیله ویدئوکنفرانس افتتاح خواهند شد، تصریح کرد: بر این اساس تا سال آینده حدود ۱۱ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه خواهد شد.

تقوی نژاد ادامه داد: با تلاش دولت، زیرساخت‌های واحدهای بهداشتی و درمانی کشور ۳۰ درصد افزایش یافته است. لذا اگر در زمینه مدیریت کرونا جزو کشورهای موفق دنیا هستیم، علاوه بر از خود گذشتگی مدافعان سلامت و کادر مجرب، تقویت زیرساخت‌ها نیز از مهم‌ترین دلایل این موفقیت بوده است.

وی همچنین گفت: در پذیرش بیماران کرونایی عدالت برای ما بسیار مهم است. لذا در زمینه پذیرش بیماران کرونایی و ارائه خدمات به آنها هیچ تفاوتی از نظر مذهب، جغرافیا و جنسیت وجود ندارد و با افتخار اعلام می‌کنیم که جزو معدود کشورهایی هستیم که هیچ بیماری برای دریافت خدمات پشت در مراکز درمانی معطل نشده است که این توفیق در اثر گسترش خدمات بوده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر نسبت تخت به بیمار در دزفول پایین‌تر از سطح کشوری است، افزود: قطعاً با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث این میزان به متوسط کشوری خواهد رسید و در ادامه تلاش می‌شود با تعریف زیرساخت‌های مناسب، نسبت تخت‌های بیمارستانی در دزفول به وضع مطلوب و استاندارد کشوری برسد.

تقوی نژاد به کیفیت بالای خدمات‌رسانی در مراکز درمانی دزفول اشاره کرد و گفت: همین امر موجب شده است تا بیماران شهرها و استان‌های همجوار برای دریافت خدمات به این شهرستان مراجعه کنند. بنابراین با جلساتی که با مسئولان این شهرستان در سطح ملی برگزار شده است، تقویت زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی شهرستان دزفول در دستور کار است‌.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با حضور در دزفول از روند احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابه یا زهرا (س) بازدید کرد.

وی همچنین از طرح‌های درمانی در حال تکمیل و آماده افتتاح نظیر بیمارستان زنان و زایمان، اورژانس جدید بیمارستان گنجویان، بخش سوانح و سوختگی و بخش بیماری‌های خاص بیمارستان گنجویان و همچنین مرکز خیریه بیماران مبتلا به سرطان امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس