کد خبر 1119201
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
پرسپولیس نمایه

باشگاه پرسپولیس با توجه به پایان مهلت فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، با جریمه دو محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه شد.

 به گزارش مشرق، طی نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس آنها از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدنداین باشگاه یک ماه فرصت دارد برای فرار از جرایم بعدی و باز کردن پنجره خود، مطالبات برانکو را پرداخت کند

بیشتر بخوانید:

فیفا مدارک برانکو را تایید کرد

بیانیه پرسپولیس درمورد احتمال بسته شدن پنجره

پرسپولیس که پیش از این با توجه به پایان مهلت خود در خصوص پرداخت مطالبات سرمربی کروات سابق خود با جریمه نقدی و مهلت یکماهه فیفا همراه شده بود، طی این مدت نیز نتوانست با برانکو تسویه حساب کند.

 با پایان مهلت یکماهه دوم سرخپوشان، این باشگاه با حکم فیفا با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده است. در این حکم آمده با توجه به پایان مهلت برای تسویه حساب با برانکو، این موضوع نهایی نشده و توافقی نیز صورت نگرفته، روال پرونده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دنبال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    1 1
    پرسپولیس رکورد دار کسر امتیاز و بسته شدن پنجره تیم حریف دو برابر بدهی تو فیفا داره بالاترین رقمو به گفته خودشون تو ایران میدن طوری که بازیکن قید قطر رو بزنه ۱ میلیون دلار پاداش پرسپولیس به گفته مجلس گم شده؟ کل کشور یک ماهه واسه یه دائم الخراج تعطیله بازیکنشان وسط فرودگاه مردم رو کتک میزنن هیچکس صداش در نمیاد کاپیتان پلاستیکیشون دائم در حال توهین به اصل نظامه جایزه بهش bmwمیدن جک تری دی میزنن وسط تلویزیون میگن پارتی داشتیم محروم نشدیم هرسال بیشترین هزینه رو میکنن( مجلس گفته) ۴۰ میلیارد بیشتر هزینه کردن میراث سلطانی فر:سال اول محرومیت پرسپولیس،سال دوم بازنشسته کردن اجباری گرشاسبی به بهانه بازنشستگی درحالی که مدیر استقلال هم بازنشسته بود، سال سوم فراری دادن برانکو بعد ۱۱ ماه پول ندادن، سال اخر فراری دادن بهترین بازیکنا و امدن یه سری بازیکن متوسط و باز بسته شدن پنجره که در حالی رقیب دو برابر بدهی داره و کماکان توهم وزیر پرسپولیسی در حالی که تو این یه ماه مجلس قوه قضاییه و دیوان عدالت و ... اومدن کمکشون استراماچونی الکی نگفته بود صاحبان استقلال سیاسی هستند از روز تاسیس این دو باشگاه یکیشون مال مردم بود و اون یکی...
    • پوکر فساد IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      1 1
      لنگی اینو بدون که چرا لنگ فقط توسط فیفا محروم میشه ولی تو ایران محروم نمیشه اگه یه کم درک و فهم داشته باشی متوجه میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    1 0
    گل بود به گلستان آراسته شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس