این مقاله سعی دارد شما را با شرکت «تعمیر سرا» آشنا نماید. شرکتی که بیش از 40 سال است در تهران در زمینه تعمیر یخچال‌فریزر و یخچال‌های متنوع ساید بای ساید به بهترین نحو هنرنمایی کرده است.

رشد زندگی شهری، افزایش نیاز به وسایلی که سرعت انجام امور را به حداکثر برساند، صنایع تولیدکننده لوازم‌خانگی را بر آن داشته تا در تولید محصولات باکیفیت‌تر و جذاب‌تر به رقابت تنگاتنگ بپردازند و ازآنجاکه تهیه و خرید مجدد، برای برخی مقدور نیست، وجود اماکنی که به کار تخصصی تعمیرات مشغول‌اند هم موردتوجه افراد جامعه قرارگرفته است. با توجه به این‌که خدمات پس از فروش در ایران، وضعیت مساعدی نداشته و برخی نمایندگی‌ها، از تجربه کافی برخوردار نیستند، بهتر است باکمی تحقیق، تعمیرکاران فنی را شناسایی نمایید و خیالتان را از بابت سپردن کار به کاردان و تحویل شایسته وسیله، راحت نمایید. قطعاً شرکت‌های تعمیراتی مطرحی مانند تعمیرسرا وجود دارند که تنها در صورت ضرورت، به تعویض قطعات اقدام می‌نمایند و در غیر این صورت به تعمیر اصولی می‌پردازند.

تعمیر یخچال‌ ساید بای ساید در انواع مدل و برند

دلایل بسیار پیچیده و زیادی وجود دارد که به گزارش عملکرد نادرست یخچال‌های ساید بای ساید با هر برندی، منجر می‌شود. خوب است بدانیم که سیستم کار یخ‌سازها، اغلب مانند هم عمل می‌کنند. عمده مشکل یخ‌ساز، عدم یخ‌سازی است که احتمال دارد ناشی از یخ‌زدگی بخش‌های مرتبط با عبور آب به داخل یخ‌ساز باشد که تعمیرکار ماهر به‌خوبی از عهده آن بر خواهد آمد.

گاهی برطرف کردن نفوذ بوی نامطبوع به درون عایق‌ها، بسیار سخت است و نیاز به صبر و حوصله می‌باشد. تکنسین‌های حرفه‌ای در صورت نیاز، نوارها و عایق‌ها را تعویض می‌نمایند و یا با یک کمپرسور هوا به این قسمت‌ها هوا می‌دمند.

تعمیرسرا متخصص تعمیر یخچال آدمیرال در تهران

شرکت امریکایی آدمیرال در ایران نیز چندین شعبه از نمایندگی‌های آدمیرال مجوز فعالیت گرفته است. یکی از خدمات مهم این برند، در زمینه تعمیرات این کالاها می‌باشد. اگر کالای خریداری‌شده به‌درستی کار نمی‌کند کافی است با نمایندگی آن تماس گرفته تا به‌صورت تلفنی از مشاوره و راهنمایی رایگان آن‌ها استفاده کنید. اگر نمایندگی تشخیص دهد که مشکل پیش‌آمده نیاز بررسی دارد در کم‌تر از یک ساعت، تعمیرکار مربوطه را به محل سکونت شما می‌فرستد. بعد از اتمام کار، تمام هزینه‌ها فاکتور ‌شده و برای کارشان یک گارانتی یک‌ساله به شما خواهند داد

یکی از معتبرترین شرکت‌های حل حاضر با نام شرکت تعمیرسرا با زدن نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، وایت هاوس و وستینگهاوس و آدمیرال و در کل برندهای آمریکایی در تهران توانسته حوزه فعالیت‌های خود را گسترش دهد تا مشتریان بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید از محصولات این برندها کرده و یا برای رفع نقص وسیله خود با آن‌ها تماس بگیرند. بعد از بررسی‌های انجام‌شده، اگر تکنسین‌های شرکت تعمیرسرا تشخیص به تعویض قطعه‌ای بدهند شما مطمئن باشید که آن‌ها حتماً از قطعات اورجینال استفاده خواهند کرد.

تعمیرسرا نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر

شرکت فریجیدر یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید و صادرات لوازم‌خانگی به‌خصوص یخچال می‌باشد. با توجه به عرضه محصولات این کشور به ایران، نیاز است تا افرادی متخصص دوره‌های لازم برای تعمیر این یخچال‌ها را ببینند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانند آن عیب را برطرف نمایند.

معمولاً یخچال‌های برند فریجیدر دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و دوام خوبی دارند؛ اما مشکلاتی مانند نوسانات برق و یا عدم استفاده صحیح از یخچال می‌تواند باعث بروز مشکلاتی برای این یخچال‌ها بشود. ازجمله مشکلات عمده‌ای که ممکن است برای یخچال‌های برند فریجیدر به وجود آید می‌توان به وجود الکتریسیته یا جریان برق در بدنه، اشکال در عملکرد آب‌سردکن، برفک زدن، داغ شدن پشت یخچال و... اشاره کرد.

ارور hrs یخچال جنرال الکتریک

بااینکه برند یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک، یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد، اما همچون دیگر وسایل برقی، نیاز به مراقبت دارد و عمر معینی دارد. نحوه نادرست نگهداری از آن و همچنین وارد آمدن آسیب‌های فیزیکی، منجر به بروز مشکل و خرابی دستگاه می‌شود.

تجربه ثابت کرده است که یکی از بدترین و پرهزینه‌ترین و البته رایج‌ترین ارورهای یخچال‌های این برند، ارور hrs می‌باشد که در این صورت و با ظاهر شدن آن بر روی صفحه نمایشگر، یخچال خودبه‌خود از کار می‌افتد و به کمد دیواری‌ای بدل می‌گردد که صرفاً چند LED روشن در درون خود دارد!

این ارور، هشداری است پیرامون دچار مشکل شدن برد الکترونیکی اصلی یخچال که در 90 درصد موارد، نشان از سوختگی آن دارد. اصلی‌ترین دلیل بروز این ارور، نوسانات شدید و پی‌درپی برق می‌باشد. حتی ممکن است برق ضعیف باشد و یا جریان ورودی برق، بیشتر از حد مجاز باشد که درهرصورت آسیب جدی برای برد اصلی را به همراه خواهد داشت.

گاهی نیز این احتمال وجود دارد که ارور hrs، نشان از خرابی فن اپراتور دستگاه باشد. به‌هرحال تشخیص صحیح این اختلال، وظیفه تکنسین‌های تعلیم‌دیده می‌باشد و هرگز پیشنهاد نمی‌کنیم خودتان دست‌به‌کار شوید. برای این برند توصیه اکید شده که همواره از محافظ برق استفاده شود تا جریان بیشتر و کمتر از حد مجاز را قطع نماید. در صورت رؤیت ارور hrs، به‌سرعت یخچال را از برق بکشید و در اقدام بعدی به مراکز و تعمیرگاه‌های مجاز تعمیر یخچال‌فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید و مواد غذایی یخ‌زده و فاسدشدنی خود را از آن خارج نمایید.

 اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در جستجوی یافتن یک شرکت تعمیراتی مجاز و متعهد می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت شرکت تعمیر سرا که در زمینه تعمیرات یخچال‌فریزر و همچنین یخچال‌های متنوع ساید بای ساید، در تمامی برندها مخصوصاً رفع ارور hrs یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک، تبحر بی‌نظیری دارد سری بزنید و در زمینه مشکل به وجود آمده، مشاوره رایگان بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس