سیروان خسروی

شور انتخاباتی و هیجان اپوزیسیونی سلبریتی ها، هیچ یک بحث سیاسی نیست؛ بلکه صحبت از جلب توجه و جذب مخاطب است. جلب توجهی که برخی اوقات حال بر هم زن و برخی اوقات بدتر از آن می شود.

به گزارش مشرق،  همان روزها که در صف انتخابات بودند و شناسنامه در دست تبلیغ یک نامزد انتخاباتی را می‌کردند، باید به فکر این روزها می‌بودند. وقتی توقعات عجیبشان وعده انتخاباتی می‌شد، تریبون تبلیغات نامزدها بودند؛ اما خواسته‌هایشان که برآورده نمی شد، راه ضد تبلیغ پیش می گرفتند.

شور انتخاباتی و هیجان اپوزیسیونی سلبریتی ها، هیچ یک بحث سیاسی نیست؛ بلکه صحبت از جلب توجه و جذب مخاطب است. جلب توجهی که برخی اوقات حال بر هم زن و برخی اوقات بدتر از آن می شود.

سلبریتی‌ها نه برای شهرت و دیده شدن بلکه برای زیر پا گذاشتن خط قرمزِ حد و حدود رفتارشان، این روزها تهدید بزرگ اجتماعی شده‌اند. کاش این اظهار نظرها به دخالت در سلیقه مردم ختم می‌شد؛ برخی از این جماعت پا را فراتر گذاشته و در ایدئولوژی و سرنوشت مردم هم دخالت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

افشاگری سیروان خسروی از پیشنهاد مهراب قاسم‌خانی برای حمایت از روحانی

در سال‌های قبل بحث محبوبیت بیش از حد برخی و حضور نامتعارف مشاهیر در تبلیغات مطرح بود. همان موقع خیلی‌ها از نفوذ بیش از حد برخی سلبریتی ها به دلیل شهرت ناشی از یک فعالیت هنری یا ورزشی و ... می ترسیدند. آن موقع بحث فقط تبلیغات جزئی و ظاهری بود؛ حالا اظهار نظرهای سیاسی برخی سلبریتی ها مردم را کلافه کرده است.

یکی از این سلبریتی‌ها سیروان خسروی است؛ او که مدتی پیش حمایتش از یک کاندیدای انتخاباتی مطرح بود و با سلبریتی دیگر سر این موضوع در جنگ مجازی بود، حالا عدم حمایتش از رؤسای جمهور و منفعل بودنش در زمینه های سیاسی - اجتماعی را به اشتراک می‌گذارد. او در صفحه شخصی اش مدعی شده تا به حال در انتخابات شرکت نکرده و همواره در زمینه‌های سیاسی منفعل بوده است.

خسروی نوشته است: «اگه نکته قابل افتخاری تو زندگیم باشه، قطعا بزرگترینش اینه که به تو و هیچکدوم از دوستا و رُقبای (!) قبلیت رأی ندادم و خودم رو در انتخاب این وضعیت شریک نمیدونم. نه تو، نه خاتمی، نه احمدی نژاد و نه موسوی و رئیسی. نکته جالب اینه که هیچوقت هم نتونستم حتی ١ نفر از دوستامو با خودم همراه کنم و اتفاقاً به کمبود اطلاعات اجتماعی و سیاسی و منفعل بودن متهم شدم...»

در انتهای این پیام خسروی گفته است در زمینه اطلاعات سیاسی بسیار منفعل است. مشخص نیست با وجود منفعل بودن در زمینه سیاسی چرا این خواننده نبودن در انتخابات را افتخار می‌داند؟! کسی که منفعل بوده و طبیعتاً اطلاعاتی در این زمینه ندارد، منفعل بودن خود را افتخار می‌داند؟!

چه خوب بود که این خواننده بر ادعای عجیب خود یعنی منفعل بودن می‌ماند و الان هم اظهار نظر نمی‌کرد. با انتشار همین پست مشخص می‌شود، ادعای منفعل بودن در حد یک حرف است و نمی‌توان روی آن حساب کرد. حرف‌هایی که روی هوا زده می‌شود و هدفی جز جلب توجه ندارد.

این سلبریتی ها روزهایی که رسانه‌ها از چپ و راست، تریبون در اختیارشان قرار و اجازه می‌دادند درباره هر موضوعی اظهار نظر کنند، باید فکر این روزها را هم می‌کردند. دنیای بی در و پیکر فضای مجازی هم عرصه را برای فعالیت این افراد بازتر کرده است. هر کدام صاحب یک تریبون شده‌اند و مخاطب جوان و کم تجربه فعال مجازی را سردرگم می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    الحق راست گفته تا چشمتون در آد
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    والا به نظرم حداقل از بقیه سلبریتی های بیسواد و پر مدعا که از فرق سر تا انگشت پا بنفش و سبز شده بودند بهتره،حالا اگه از روحانی حمایت کرده بود همین باشگاه خبرنگاران از بالا تا پایین میشست پهنش میکرد
  • محمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    با وجود اینکه با نظر ایشون مخالفم ... اما به نظرم ایشون هم به عنوان یک انسان و یک ایرانی حق داره نظرش رو بده هرچند که نظرش اشتباه باشه... قرار نیست هرکس نظر داد به فحش ببندیمش، امیدوارم نویسنده این متن و همچنین سردبیر سایت مشرق برای همه انسانها ارزش بیشتری قائل بشن... و انقدر نظر همه انسان ها رو بی ارزش ندونن و تا یک نفر یه چیز گفت شروع نکنن بگن سیاست به تو چه و فلان و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس