ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا پیش از مراسم امضای توافق سازش در دیدار با نتانیاهو ادعا کرد: شاید ۵ یا ۶ کشور به توافق صلح با اسرائیل بپیوندند!

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم اکنون در کاخ سفید در حال دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید:

رقم خوردن تاریخی شوم در کاخ سفید

رئیس جمهور آمریکا در این دیدار گفت: امروز روزی تاریخی برای تحقق صلح در خاورمیانه است. ۵ و یا ۶ کشور دیگر به توافق با اسرائیل خواهند پیوست. ایران پس از انتخابات آمریکا برای توافق جدید اقدام می کند!

وی اعلام کرد: مذاکراتی با پادشاه و ولیعهد سعودی داشتم. آنها روشنفکر هستند و به روند صلح خواهند پیوست!

ترامپ در خصوص ایران با تکرار مواضع خصمانه خود ادعا کرد: من توافق خوبی با ایران خواهم کرد. این توافق باعث می شد تا ایران برگردد. ما به آنها به هر طریق ممکن کمک خواهیم کرد و ایران بسیار خوشحال خواهد شد. ایران خیلی سریع ثروتمند خواهد شد. فکر می‌کنم آنها باید تا بعد از انتخابات صبر کنند. 

وی در ارتباط با پکن و مسکو نیز گفت: چین و احتمالاً روسیه هیچ چیزی را بیش از رئیس‌جمهور شدن جو بایدنِ خوب‌آلو دوست ندارند.؛ چون اگر جو بایدن پیروز شود، آنها ایالات متحده را تصاحب خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    آقا این طرف کلا... خله، آخر عاقبت خوشی برای خودش و مردم آمریکا پیش بینی نمیکنم.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 1
    این روابطی که اسرائیل با کشورهای عربی برقرار کرده عقیم خواهد ماند خواست سران حکومت امارات و بحرین متفاوت از خواست مردمشان(اعراب) است که ذاتا دشمنی با اسرایل دارند خصوصا جمعیت شیعه بحرین یقین بدانید این روایط و داد و قال کردن درباره ان فقط بعلت عصبانی کردن ایران و مقاومت است این رسمیت شناسی اسرایل توسط بحرین و امارات صوری است از بغضی است که نسبت به ایران دارند در ضمن تمام تقلای نتانیاهو و ترامپ در این مدت نشان میدهد که اسرائیل میداند رئیس جمهور بعدی امریکا ترامپ نیست در این مدت محدود باقی مانده تمام خواستهای اسرایل و نتانیاهو را توسط ترامپ عملی میکند
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 1
    خخخخخخخخخ شتر بیند پنبه دانه سال دیگه پادوهاتو برای همیشه نقره داغ میکنیم تو قاتل حاج قاسمی و مذاکره هیچ وقت نمیشود کمک مکارانه شما را نمیخواهیم برو به وضعیت معترضان برس که علیه تو شعار میدهنذ
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    موفقیت های نتانیاهو در زمینه عادی سازی روابط برق اسا و متحیر کننده است به زودی حکم رهگذری را پیدا میکنیم که به حمایت کاسبی با مشتری درگیر شد و کاسب گفت بفرمایید بیرون اینحا محل کسب من است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس