کد خبر 1118810
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود درباره جبهه گیری کشورهای اروپایی و آمریکا از قصاص قاتلان در ایران نوشت:

 ۱- قصاص شدن یک قاتل در ایران، به خودی خود برای آمریکا یا فرانسه، انگلیس و آلمان اهمیت ندارد. در این کشورها روزانه ده ها نفر بدون جرم و محاکمه در دادگاه،  با قساوت تمام توسط پلیس به قتل می رسند؛ آب هم از آب تکان نمی خورد و هیچ یک به دیگری اعتراض نمی کند. اصلا نرخ شان همین است؛

۲- در عین حال برای آمریکا و سه دولت اروپایی مهم است که از کاه کوه بسازند و با بازی رسانه ای درباره مجازات یک قاتل که در دادگاه ایران محکوم به قصاص شده، خباثت بزرگ خویش در زیر پا گذاشتن تعهدات برجامی را به حاشیه بیندازند. تا اینجا قابل فهم است؛

۳- اما نکته عجیب، ضریب دادن برخی محافل داخلی به رذالت غرب است. فلان گروهک ورشکسته تروریستی یا سلطنت طلب مامور و معذور است. اما برخی شبه اصلاح طلبان چرا به خدعه دشمن ضریب می دهند؟ چون پای خودشان درباره آراستن وعده های دروغ برجامی گیر است و مورد اعتراض مردم هستند؟ یا فراتر از این، مامورند برای جنایتکاران داعشی و منافقین حاشیه امنیت بسازند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    6 3
    اگه گفتین سگ هار اصلاحات کیه؟ اولش ت داره
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    10 1
    احسنت فلان گروهک ورشکسته تروریستی یا سلطنت طلب مامور و معذور است. اما برخی شبه اصلاح طلبان چرا به خدعه دشمن ضریب می دهند؟
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      5 1
      چون بازمونده های همون جریانات و منافقین هستن که متاسفانه به اسم اصلاح طلب جذب انقلاب شدن. تسویه حساب لازمیم
  • حامد IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    4 1
    موج جدید گرانی آغاز شده. دولتی که باید پاسخگو باشد. اصلاح طلبان فاسد که 40 سال است تیشه به ریشه ی مردم و این نظام می زنند به جای پاسخگوی با شانتاژ های شیطان صفتانه دنبال انحراف اذهان ساده اندیش، سیاست زده و خامند
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 0
    دولت بازار رو ول کرده به امان خدا. یعنی شک ندارم. کره ۱۰۰ گرمی بالای ده هزار تومان!!! اونوقت اخبار میگه انبار گرفتیم ۳۰۰۰ تن کره احتکار شده!!! اصلاً به دلار ربطی نداره.این ۳۰۰۰ تن کره با دلار چندی وارد شده که میخواد طرف با دلار ۲۸۰۰۰ تومانی بفروشه؟ دولت اصلا کجا هست؟ کسی خبر داره؟
  • بیسیمچی IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    1 0
    افزایش لجام گسیخته قیمتها، نوسان شدید در بازار های طلا و سکه، اجاره خانه و مسکن، نوسانات شدید بورس، افزایش بی سابقه قیمت خودرو، افزایش ناگهانی قیمت کالاهای اساسی از جمله مرغ و تخم مرغ و ... همه این موارد همراه با ایجاد نوعی بی اعتمادی در مردم به نظر نقشه شومی است که در داخل طراحی شده. همزمان القای این امر که نتیجه انتخابات امریکا در تغییر این شرایط موثر و متغیر اصلی است توسط برخی، نوعی نشان دادن آدرس غلط است‌. به نظر دشمن خارجی و متحد داخلی نقشه ای منسجم دارند تا در این چند روز باقی مانده تا انتخابات امریکا فشار حداکثری روانی ایجاد کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس