کد خبر 1118752
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
حلالی: بستن قراردادهای چند میلیاردی، ارزش پیراهن را زیر سوال می‌برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران با خرج کردن چند میلیارد پول برای جذب یک بازیکن معمولی ارزش پیراهن باشگاه را پایین می‌آورند.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی با اشاره به دیدارهای پیش روی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید در لیگ قهرمانان آسیا با تمام قدرت ظاهر می‌شدیم. با این حال امیدوارم که پرسپولیس بتواند با تلاش و غریت بازیکنان دوباره کار بزرگی را رقم بزند و با کنار زدن تیم‌های متمول عربی، به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

وی افزود: تیم‌های دیگر می‌آیند و در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بهترین بازیکنان را می‌گیرند اما در آستانه همین لیگ قهرمانان، تیم‌های ما نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: من خودم مخالف حضور بازیکن خارجی بی‌کیفیت در لیگ ایران هستم اما اگر نظارت وجود داشته باشد می‌توان بازیکن خوب را هم به فوتبال‌مان بیارویم تا از حضور آنها استفاده کنیم. با برخی تصمیمات فوتبال ما پسرفت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

چرا قرارداد بازیکن ۳۰۰ میلیونی ۳ میلیارد شده؟

وی خاطرنشان کرد: برای مثال الان پرسپولیس بدون دفاع راست به لیگ قهرمانان آسیا رفته است. حضور یک مدافع راست در حال حاضر برای پرسپولیس از نان شب هم واجب‌تر است اما مهره‌ای در حد و اندازه‌ای که بتواند در پرسپولیس پاسخگو باشد، نداریم.

وی اظهار داشت: اگر در فوتبال ما بازیکن‌سازی داشتیم استفاده از چنین قانون‌هایی کمی شاید درست بود اما در فوتبال ما چند سالی است که بازیکن‌سازی وجود ندارد و همین موضوع باعث می‌شود که قیمت بازیکنان کنونی به طور ورت نجومی افزایش پیدا کند.

حلالی با اشاره به مبالغ بالای قراردادها در این فصل گفت: این به ضعف مدیران باشگاه‌های ما باز می‌گردد. به خاطر اینکه از پاسخگویی به هواداران می‌ترسند و از طرفی نمی‌توانند جواب مربیان را بدهند، باید چند میلیارد پول یک بازیکن معمولی را بدهند. این قراردادها ارزش پیراهن را هم پایین می‌آورد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مگر می‌شود در فوتبال حرفه‌ای بهترین بازیکنان از تیم بروند؟ مگر می‌شود که لیگ تمام شود آن وقت بهترین گلزن تیمت قرارداد نداشته باشد؟ واقعا جای تاسف دارد. در فوتبال حرفه‌ای روز دنیا حتی برای بازیکنانی که به کار یک باشگاه نمی‌آیند برنامه ریزی می‌شود و آنها به باشگاه‌های ضعیف‌تر قرض داده می‌شوند اما در فوتبال ما بهترین بازیکن یک تیم بدون قرارداد است؟

وی گفت: درست است که بازیکنانی مانند مهدی ترابی و علی علیپور بازیکنان خوب و قابلی بودند اما باشگاه هم برای آنها هزینه کرده تا در بهترین شرایط خود قرار بگیرند. زمانی که من سرمربی تیم امید پرسپولیس بودم، تیم من پول خرید آب معدنی نداشت اما همین بازیکنان در تیم بزرگسالان بهترین امکانات را داشتند و در عین حال خیلی آسان تیم را ترک می‌کنند. این از ضعف مدیریت باشگاه است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    1 0
    این حرف ها از روی حسادت است چون در هر زمانی بازیکنان یک جور بازی سر تیم ها در می آوردند و الان از این ناراحتند که بازیکنان جدید از آنها بیشتر پول می گیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس