کشور عربی اسراییل نمایه

یک مقام رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خبر داد که توافق این رژیم با امارات «توافق صلح» اما توافق با بحرین «اعلامیه صلح» خواهد بود.

به گزارش مشرق، یک مقام رژیم صهیونیستی به شبکه خبری کان این رژیم گفت که توافقی که با امارات متحده عربی امضا خواهد شد با عنوان «توافق صلح» خواهد بود.

وی در ادامه گفت که توافق با بحرین نیز با عنوان «اعلامیه صلح» خواهد بود که دلیل آن اعلام آغاز روابط میان این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته بوده است.

همچنین تل‌آویو با ابوظبی توافق کرده تا پیش از امضای این توافق، جزئیات آن منتشر نشود.

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین امروز وارد واشنگتن شد تا در مراسم امضای توافق با رژیم صهیونیستی شرکت کند.

«عبدالله بن‌زاید» وزیر خارجه امارات نیز بامداد روز سه‌شنبه وارد واشنگتن شد تا توافق صلح ادعایی بین امارات و رژیم اشغالگر قدس موسوم به توافق «ابراهیم» را امضا کند.

«محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان امروز در سخنانی از تمامی کشورهای عربی درخواست کرد تا در مراسم امضای توافق سازش میان بحرین و امارات شرکت نکنند و با طعنه با این دو کشور عربی کوچک حاشیه‌ای خلیج فارس گفت که فردا نیز به فهرست درد و رنج فلسطینیان و کارنامه شکست‌های کشورهای عربی اضافه خواهد شد.

اتحادیه عرب در نشست اخیر خود با درخواست تشکیلات خودگردان برای محکوم کردن هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیش از پایان اشغالگری آن، مخالفت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    3 1
    مگه تو جنگ بودین که صلح کردین؟! برید شنا یاد بگیرید برید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس