کد خبر 1118359
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
محمد ایمانی

این دقیقا همان کاری است که ائتلاف مدعی اصلاحات و اعتدال در سال های 92 و 94 و 96 کرد و تا می توانست فضای افکار عمومی را از دو قطبی های جعلی انباشت.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای درباره فریب‌های انتخاباتی اصلاح طلبان در کانال تلگرامی خود نوشت: با ایجاد دوقطبی های کاذب، شاید بشود مردم را فریب داد و انتخابات را برد؛ اما با تکرار این شگرد پس از رسیدن به منصب، نمی شود مشکلی از مشکلات روزمره معیشت مردم را حل کرد.

این دقیقا همان کاری است که ائتلاف مدعی اصلاحات و اعتدال در سال های 92 و 94 و 96 کرد و تا می توانست فضای افکار عمومی را از دو قطبی های جعلی انباشت. مردم باید از جلیلی و قالیباف و رئیسی و نیروهای انقلابی می ترسیدند تا ائتلاف اشرافیت بتواند قدرت را قبضه کند.

بنابراین بخشی از مردم به خیال این که اگر ائتلاف اعتدال و اصلاحات رای نیاورند زندگی و معیشت شان به هم می ریزد، به آنها در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر رای دادند.

ادعا می شد اگر غیر از این ائتلاف سر کار بیایند، دلار پنج هزار تومان و پراید بیست میلیون تومان می شود؛ در پیاده روها دیوار می کشند و عرصه زندگی را بر مردم تنگ می کنند. اما مردم دیدند که واقعیت، عکس این فضا سازی بود.

دیدند اتفاقا کسانی که دغدغه گره گشایی از زندگی مردم و برداشتن حصار ها و مضیقه ها را دارند، آنهایی هستند که باور انقلابی و اسلامی دارند. دیدند بیت المال را چه کسانی به تاراج سپردند و چه کسانی اهتمام به پس گرفتن آن دارند.

دوره تازه ای در حال شروع است، اما اشرافیت مدعی اعتدال و اصلاحات، جز بازسازی ملال آور همان دو قطبی های اشباع شده نزد مردم، کار دیگری بلد نیستند. نمی فهمند که آن عملیات روانی اگر به کار رقابت انتخاباتی می آمد، به درد مدیریت و تدبیر امور مردم نمی خورد و گرهی از مشکلات شان باز نمی کند.

مسابقه خدمت با همه دشواری هایی که اشرافیتِ تن پرور و سربار در مقابل آن پدید آورده، آغاز شده و اگر ائتلاف اشراف نتواند لا اقل تظاهر به حضور در این میدان مسابقه کند، طرف مقابل در دو قطبی "مردم- مشکلات" محسوب خواهد شد؛ که شده.

شعبده بازی های هنرمندان عملیات روانی، دیگر نه تازگی و جذابیتی دارد تا مردم را سرگرم کند و نه در ازای تماشای آن، مشکلی از مشکلات زندگی برطرف می شود.

مردم، دیگر شعبده باز و بازیگر سیاسی -یا به قول کارگردان فیلم روحانی "شومن"- نمی خواهند؛ در انتظار مدیرانی هستند که برای شان نوکری و خدمتگزاری کند و با آنها صاف و ساده و یکدل باشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    14 15
    مدیر نوکر و خدمتگزار رو طوری تکفیر کردید که تا ابد کسی سراغ نوکری و خدمتگزاری نرود
    • LB ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      1 0
      اونم شومن بود. خدمتی که اول کرد برای گول زدن امثال شما بود. وگرنه افتاد توی خط دیگه ای که همین بالا اومدن روحانی نتیجه اقدامات نسنجیده احمدی نژاد بود
  • علی آقائیان یسار IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    12 5
    بالاخره یک شیرپاک خورده پیداشد حرف حق و حقیقت و بسیار واقعی رابزند. بله دقیقآ همینطور شد . آنها تمام تلاش خودرا کردند و متوسل شدند به هربی آبرویی و دروغ و دودستگی فتنه انگیزی تا رقیب های پاک امثال رئیسی قالیباف جلیلی را به حاشیه ببرند و مردم را برآنها بدبین کنند و موفق هم شدند و کرسیه ریاست هم نشستند وحالا باگذشت ۷سال بسیار شفاف می بینیم چه به روز ملت و کشور آورده اند و همچنان بجای پوزش ساده قلدری و پررویی شان براه است . تلاش دارند تمام این حماقت ها و خیانت هاشان را یک جوری به گردن پاک دستان بیندازند. مردم باید دقت داشته و بسیار فهمیده عمل کنند. نباید دوباره فریب زبان چرب و بازیگری این جماعت را بخورند. فراموش نمی کنیم چه ها که نکردند. وخداراشکر چهره سیاهشان دراین ۷سال نمایان شد و چه افسوس که برخی ها نمی خواهند این چهره ها را ببینند. سال ۱۴۰۰امیدداریم مردم بابصیرت و آگاهی تمام به سرنوشت بیایند مبادا دوباره اشتباه کنید که این اشتباه دیگر جبران نخواهدشد.
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    8 5
    خَر. خَر .. چه به ده. چه به شهر یا به عبارتی. بعضی ها. عاشق بار برداری افراد تبهکار اند. زمانی برای بنی صدر. زمانی برای منافقین. زمانی برای غریق استخر فرح. زمانی برای مَمَد سوروس و زمانی هم برای اسکاتلندی
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    6 0
    برای مسئولیت در جمهوری اسلامی باید شرط بگذارند که به افراد مسئول در هر سطحی حقوق و مزایا پرداخت نخواهد شد و وابستگان درجه یک از هرگونه فعالبت اقتصادی ممنوع خواهند بود ببینید شیفتگان خدمت جلو می آیند برای پست و مقام یا تشنگان قدرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس