کد خبر 1118259
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
image-20200914133914-4.png

فرض کنید قصد دارید در برابر هوای خنک کولر گازی استراحت کنید، اما به دلیل نقص فنی قطعات دستگاه دچار مشکل و خرابی شده آن وقت تحمل کردن گرمای محیط عمق فاجعه است! در این لحظه اولین قدم، تعمیر کولر است.

آشنایی با نحوه ی سرویس و تعمیر پکیج: چند روز پیش قرار بوده برای تعمیر پکیج اقدام کنید اما فراموش کرده اید حال فرض کنید بعد از یک روز شلوغ و سخت کاری به خانه بازگشته اید و قصد دارید در برابر هوای خنک کولر گازی استراحت کنید، اما به دلیل نقص فنی قطعات دستگاه دچار مشکل و خرابی شده آن وقت تحمل کردن گرمای محیط عمق فاجعه است! در این لحظه اولین قدم، تعمیر کولر گازی است. زمانی که کولر گازی دچار مشکل شده است در ابتدا منبع برق را قطع کنید تا از صدمات احتمالی جلوگیری شود سپس بهترین کار تماس با تعمیرکاران مجاز است تا در اسرع وقت با بهترین کارشناسان در محل مورد نظر شما حاضر شوند. مجموعه سرویس کاران در این زمینه افراد مجرب را به کار گرفته است تا از ابتدایی ترین مراحل تا انتهای کار همراه شما باشند.

برای سرویس پکیج بهتر است قبل از اینکه پکیج شما به سروصدا بیفتد و خراب شود اقدام کنید تا هم از خرابی های بعدی جلوگیری شود و هم به کنترل هزینه ها کمک می کند. همه ی ما می دانیم که تعمیر کولر گازی نیاز به تخصص دارد و برای اینکه طول عمر مفید آن حفظ شود جهت تعمیر باید از تعمیرکاران و کارشناسان مجرب استفاده شود. ما برای این کار مجموعه سرویس کاران را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا تعمیرکاران این مجموعه به طور منظم در دوره های تخصصی تعمیر و سرویس کولر گازی شرکت می کنند و با مدل های جدید کولرهای گازی آشنایی دارند و به همین جهت شما می توانید بدون دغدغه و نگرانی تعمیر هر نوع دستگاهی را به تعمر کاران بسپارید.

سرویس پکیج و تعمیر کولر گازی

تعمیر پکیج و یا تعمیر و سرویس کولر گازی نیاز به تخصص دارند زیرا دارای سیستم هوشمند و البته حساس هستند که تعمیر آن را باید به افراد متخصص سپرد. هدف از این کار این است که دستگاهتان برای مدت زیادی به درستی کار کند و از خرابی های ناگهانی جلوگیری شود. امروزه کولر گازی و انواع پکیج در همه ی خانه ها وجود دارد و فقط تعداد اندکی از افراد برای سرویس و تعمیر آن زمانی را تعیین می کنند و به این کار اهمیت می دهند در حالی که در بیشتر اوقات افراد مجبورند برای خرید مجدد دستگاه اقدام کنند. به همین علت است که زمان سرویس کولر  و تعمیر پکیج اهمیت می یابد. برای این منظور سپردن تعمیر و سرویس دستگاه به افراد متخصص و استفاده از قطعات اصل و اورجینال بسیار مهم است. با به کارگیری نیروی متخصص کیفیت کار را در آخر مشاهده خواهید کرد.

تعمیر پکیج

مراحل سرویس پکیج

سرویس پکیج به روش های متفاوتی انجام می شود که از مهمترین آن ها رسوب زدایی پکیج با استفاده از رسوب گیرهای پلی فسفات، کنترل کردن فشار آب، بررسی محور پمپ سیرکولاسیون و آزادسازی آن و... می توان اشاره کرد. همچنین از دیگر اقدامات تخصصی که توسط این مجموعه انجام می شوند عبارتند از: تنظیم شیر گاز پکیج، تنظیم حرارت، بررسی صحت عملکرد فن، هواگیری است. بهتر است حداقل سالی یک بار پکیج ها را سرویس کرد.

این مجموعه برای بند های مختلف نیز مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور از نیروی کار متخصص استفاده می کند که آن ها در ابتدا با مشکلاتی که شما گزارش می دهید به عیب یابی می پردازند سپس بعد از اینکه عیب اصلی با ریشه یابی آشکار شد متخصصان در محل حاضر می شوند. نیروی متخصص برای سرویس پکیج در قدم اول به بازبینی نصب به طور صحیح می پردازد زیرا اگر نصب به طور صحیح صورت نگرفته باشد ممکن است از نظر ایمنی مشکل داشته و به لوله ها آسیب برساند. در قدم بعدی به بررسی بخش های مختلف پکیج پرداخته و از سلامت آنها مطمئن می شود؛ که این کار با توجه به دقت بسیاری که نیاز دارد لازم است توسط کارشناسان صورت بگیرد. قدم بعدی کنترل فشار آب می باشد با توجه به املاح موجود در آب پس از مدتی رسوب گذاری آن موجب عدم کارکرد صحیح دستگاه می شود به همین دلیل پس از انجام سنجش های لازم برای رسوب زدایی اقدام می شود.

قدم بعد در تعمیر پکیج انجام عوامل مربوط به هواگیری است. اگر به مدت طولانی از پکیج استفاده نشود برای راه اندازی مجدد آن باید اقدامات مربوط به هواگیری را انجام داد که این کار توسط کارشناسان سرویسکاران انجام می شود و پس از آن با سنجش میزان گرما در رادیاتور از عملکرد صحیح آن مطلع می شوند. علاوه بر آن این کارشناسان نشتی لوله ها را بررسی می کنند تا از عدم وجود نشتی اطمینان حاصل کنند تا هیچ گونه خطایی در کار وجود نداشته و بهترین خدمات و سرویس را به مشتریان ارائه دهند.

سرویس پکیج و تعمیر کولر گازی

اگر بخواهید پکیج تان طول عمر مفیدی داشته باشد باید برای سرویس پکیج زمانی را معین کرده و قبل از خرابی برای آن اقدام کنید. این دسته از خدمات برای نگهداری بهتر از دستگاه ها و تاسیسات اهمیت بسیار بالایی دارند زیرا با سرویس مناسب و صحیح بهره وری و بازدهی آن ها افزایش یافته و موجب طول عمر مفید دستگاه می شوند. به همین علت لازم از برای این خدمات از کارشناسان و متخصصانی بهره گرفت تا با مهارت و تجربه ی بالا با تضمین کیفیت کار دغدغه ی خرابی های ناگهانی را برطرف کرد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس