ویژه ها

بازرگان، پدر معنوی گروهک تروریستی منافقین است. همان گروهک جنایتکاری که 17 هزار ایرانی از جمله کودک، زن باردار و پیر و جوان را بی رحمانه و به طرز وحشیانه ای به شهادت رساند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**باید دست دوستی به سمت قاتلان حاج قاسم دراز کنیم

روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «آمریکا با ایران چه می کند» به قلم «داوود هرمیداس باوند» فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: «در سیاست خارجی باید با همه کشورها رابطه حسنه داشت و خط‌مشی مشخصی را ترسیم کرد. تحریم‌های آمریکا یک‌جانبه و مضاعف است. اگر این مسئله حل نشود نمی‌توان انتظار روابط تجاری- مالی با کشورها را داشت...می‌گویند در سیاست هرگز و غیرممکن وجود ندارد؛ یعنی کشوری که روزی دشمن تلقی می‌شود می‌تواند در پرتو تحولات پیش‌آمده تبدیل به دوست امروز شود».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اگر بایدن در انتخابات آبان‌ماه پیروز شود... آمریکا به دوران اوباما بازمی‌گردد. جو بایدن روش اوباما را با تعدیل‌ها و تفاوت‌هایی دنبال خواهد کرد به این معنا که نه آن‌قدر مانند اوباما مثبت عمل خواهد کرد و نه روش ترامپ را دنبال می‌کند...برای فضای احتمالی پیروزی بایدن یا ماندگاری ترامپ، باید دانست برجام می‌تواند دستخوش تغییر و تحولاتی شود...اروپایی ها در بسیاری از موضوعات مانند مسائل منطقه‌ای یا موشکی با آمریکا هم‌نظر هستند».

شرق در ادامه تاکید کرد: «اگر دموکرات‌ها بیایند سعی خواهند کرد نسبت به دیدگاه‌هایی که زمان دونالد ترامپ اجرا می‌شده تجدید نظر کنند و ایران نیز استقبال می‌کند. با این حال برای ترامپ هم باید استراتژی مشخصی داشت که اگر در کاخ سفید ماندگار شد، مسئله دو کشور به سمت حل‌وفصل برود».

چندی پیش «سعید حجاریان» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی نوشته بود: «در الگوی مذاکره با خارج، ابتدا باید پذیرفت بر نفس مذاکره ایرادی مترتب نیست چه با جمهوری‌خواهان چه با دموکرات‌ها، چه بی‌واسطه و چه باواسطه...از تقاطع دو متغیر «خارج» و «مذاکره»...مقرر است میان دولت‌های خارجی و نظام مذاکراتی صورت بگیرد که اولا در رفتار نظام تغییراتی ایجاد شود و ثانیا بر سر مسائلی از جمله فعالیت‌های منطقه‌ای،  موشکی و اتمی توافقاتی حاصل شود».

همچنین در روزهای گذشته، هفته نامه «صدا» متعلق به حزب اتحاد ملت(تابلوی جدید حزب منحله مشارکت) در مطلبی تأمل برانگیز با تمجید از دیدار رئیس جمهور صربستان با ترامپ نوشته بود: «آیا اقداماتی از جنس کنش رئیس‌جمهور صربستان را باید مایه شرمساری او دانست؟ فرض کنیم سیاستمدار صرب همچون متهمی در اتاق بازجویی و حتی یک برده در مقابل همتای آمریکایی خود نشسته است؛ اگر منافع صربستان چنین اقتضایی کند، باید اقدام رئیس‌جمهور این کشور را تمسخر کرد یا باید آن را عقلانیتی سیاسی خواند!؟ رئیس‌جمهور صربستان در بلندمدت سیاستمداری خواهد بود سرافراز و متعهد به منافع ملی، حتی اگر در کوتاه مدت بی‌هنران مدعی او را به باد تمسخر بگیرند...از نگاه رسانه‌های منتقد عکسی که ترامپ از مذاکره و مذاکره‌کننده می‌پسندد، این است: همچون برّه‌ای در مذبح و برده‌ای در مسلخ »!

رئیس جمهور صربستان با آن خفت و خواری در مقابل ترامپ نشست؛ با اینحال طیف تندروی اصلاح طلب این رفتار را نشانه عقلانیت سیاسی دانسته و رئیس جمهور صربستان را انسانی سرافراز و متعهد به منافع ملی می نامد!

وقتی رفتار حقارت آمیز و ذلیلانه رئیس جمهور صربستان برای طیف تندروی اصلاح طلب یک الگوست، پس هیچ عجیب نیست که این طیف پیشنهاد مذاکره با قاتلان حاج قاسم سلیمانی را مطرح کند.

**تجلیل از «پدر معنوی منافقین» در تهران

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «سانسور نام بازرگان» نوشت: «با نامگذاری معبری به نام مهدی بازرگان مخالفت شده است. به استناد به ماده‌ای که اولویت‌های نام‌گذاری معابر با شخصیت‌های مهم تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی است، هیات تطبیق فرمانداری، مهدی بازرگان و اعظم طالقانی را در لیست چهره‌های سرشناس انقلاب ندانسته؛ موضوعی که فریاد اعتراض اعضای شورای شهر تهران را بلند کرد».

همچنین «محمدصادق جوادی حصار»  از فعالین فتنه ۸۸ و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در شماره امروز روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «این نام ها پنهان شدنی نیستند» نوشت: «این نوع مدیریت، مدیریت حذفی است نه جذبی. اینها یک قشر قدرتمند (به لحاظ اقتصادی و سیاسی) هستند و یک مجموعه تاثیرگذار در مناسبت سیاسی هستند و دولت در سایه‌ای در جمهوری اسلامی هستند. بنای آنها بر این است که به همه ثابت کنند که اگر ما نخواهیم، نمی‌شود...اینها عده‌ای هستند که اگر هسته مرکزی به آنها بگوید بروید و کلاه بیاورید، برای خوش‌آمدشان، سر می‌آورند».

جوادی حصار در ادامه نوشت: «متاسفانه باید عرض کنم که آنها نمایندگان بخش خشک‌اندیشی هستند که حکومت را در حوزه تعاملات انسانی از بالا به پایین می‌بینند و می‌گویند مردم رعیت ما هستند و ما خیر و صلاح آنها را بهتر می‌دانیم، ماییم که می‌گوییم کی نماینده باشد، ماییم که می‌گوییم چه اتفاقی خوب است و چه اتفاقی بد».

«محمدجواد حق شناس» عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران نیز در شماره امروز روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «نوبرانه های مدیریت شهری» نوشت: «جالب اینجاست که بازرگان... را به عنوان شخصیت ادبی یا شخصیت سیاسی صدر انقلاب نشناختند که از عجایب است...موضع شورا همچنان بر نامگذاری معبری به نام بازرگان است و شهرداری باید نسبت به نامگذاری این معبر اقدام کند. بازرگان ده‌ها کتاب نوشته و در مبارزات قبل از انقلاب سال‌های سال در زندان بوده، بازرگان اولین نخست‌وزیر منتخب امام خمینی(ره) بود».

در ماههای گذشته، «محسن هاشمی» رئیس شورای شهر اصلاح طلب تهران اذعان کرد که این شورا در کنار شهرداری اصلاح طلبان از سال 96 تاکنون علیرغم در اختیارداشتن امکانات لازم، حتی یک کیلومتر مترو نیز نساختند.

محسن هاشمی تصریح کرد: «اصولا ساخت تونل مترو بسیار کم‌هزینه است و مشکل مالی یا اجرائی ندارد و می‌توان اعتبار آن را از طریق بودجه غیرنقد تأمین کرد. اگر این دستگاه‌ها در سه سال گذشته فعالیت می‌کردند، الان سه خط جدید مترو داشتیم».

وی در ادامه اذعان کرد که در دوره شورای شهر و شهرداری اصلاح طلب تهران حتی یک اتوبوس هم به ناوگان حمل و نقل شهر تهران اضافه نشده است!

این کارنامه تأسف بار نتیجه آلودگی شورای شهر و شهرداری تهران به «سیاسی بازی» است. وقتی «سیاسی بازی» و «اهداف قبیله ای» حکمفرما باشد، «محمدعلی نجفی» شهردار تهران می شود.

حالا اعضای شورای شهر اصلاح طلب تهران فریاد وامصیبتا سر داده اند که چرا فرمانداری با نامگذاری بک خیابان به نام بازرگان مخالفت کرده است.

این هیاهو در حالی است که بازرگان، پدر معنوی گروهک تروریستی منافقین است. همان گروهک جنایتکاری که 17 هزار ایرانی از جمله کودک، زن باردار و پیر و جوان را بی رحمانه و به طرز وحشیانه ای به شهادت رساند.

حضرت امام خمینی(ره) ۱۹ بهمن ۱۳۶۶ و در پاسخ نامه محتشمی وزیر کشور وقت، نهضت آزادی را منافق و سازمان تروریستی منافقین را فرزندان بازرگان معرفی کرده و تصریح فرمودند: «نهضت به اصطلاح آزادی طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکا است... به حسب این پرونده‌های قطور و نیز ملاقات‌های مکرر اعضای نهضت چه در منازل خودشان و چه در سفارت آمریکا و به حسب آنچه من مشاهده کردم از انحرافات آنها که اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند، ملت‌های مظلوم به ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می‌خورد که قرن‌ها سر بلند نمی‌کرد و به حسب امور بسیار دیگر، نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانون‌گذاری یا قضایی را ندارند و ضرر آنها به اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تأویل‌های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهک‌های دیگر حتی منافقین - این فرزندان عزیز مهندس بازرگان - بیشتر و بالاتر است».

لازم به ذکر است که بازرگان، منافقین را فرزندان عزیز خود نامیده بود.

**مصادره؛ دیروز پالایشگاه خلیج فارس، امروز آبرسانی به غیزانیه

روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «پرونده آب غیزانیه پس از 40 سال تکمیل شد» نوشت: « "صادق حقیقی‌پور" مدیرکل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به "ایران" گفت: خوشبختانه با بهره‌برداری آزمایشی از فاز سوم آبرسانی به غیزانیه، همه روستاهای این منطقه از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند که بهره‌برداری رسمی از این فاز نیز تا آخر شهریورماه خواهد بود ولی در حال حاضر 26 هزار روستایی منطقه آب سالم و پایدار دارند».

ارگان رسانه ای دولت در ادامه نوشت: «در قالب تفاهمنامه‌ای که هفته گذشته به امضای استانداری خوزستان و شرکت آب و فاضلاب رسیده تا پایان دولت تدبیر و امید یعنی سال 1400 مشکل آب بخش اعظم این روستاها حل خواهد شد. برای تأمین آب این روستاها هم از اعتبارات ملی و هم استانی استفاده خواهد شد...غیزانیه یکی از بخش‌های محروم اهواز است که با وجود نفت‌خیز بودن در دهه‌های اخیر کمتر به توسعه روستاهای آن توجه شده است اما دولت در سال‌های اخیر با نگاه ویژه به این منطقه و اجرای طرح انتقال آب، با حل این مشکل، امید را به خانه‌های مردم این بخش بازگردانده است».

در سالهای اخیر مسئله آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه در اهواز، یکی از مشکلات جدی مردم خونگرم و غیور در این منطقه بوده است.  

در سال 95 و با انتصاب «غلامرضا شریعتی» به استانداری خوزستان وی در بازدیدی از منطقه غیزانیه طرح آبرسانی به این منطقه را افتتاح می کند و قول می دهد این مشکل را ظرف مدت زمان  سه ماه حل کند.

سه سال از این وعده استاندار سپری شد و در خردادماه سال 98 مردم در اعتراض به حل نشدن مشکل آب شرب تجمع اعتراضی برپا کردند. اینبار بخشدار غیزانیه در گفتگو با رسانه ها از حل شدن مشکل مردم طی چهار ماه خبر داد.

یک سال از وعده بخشدار اهواز هم سپری شد و همچنان مشکل آب شرب مردم غیزانیه پابرجا بود. اردیبهشت ماه سال 99 استاندار خوزستان دوباره به بازدید از طرح ابرسانی غیزانیه می رود و اینبار هم قول مساعد می دهد که با تامین اعتبار 70 میلیارد تومانی پروژه ای را که 4 سال است به تاخیر افتاده ظرف 45 روز حل کند.

اما بازهم مشکل آبرسانی به مردم غیزانیه حل نمی‌شود و باعث می شود تا مردم سوم خرداد در اعتراض به  همین موضوع برای ساعتی جاده ترانزیتی اهواز ماهشهر را مسدود کنند.

قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه که پیش از این تکمیل طرح آبرسانی غدیر اهواز را در کارنامه دارد و در زمانی که مردم خوزستان نیاز به تکمیل این پروژه داشتند با اقدامی جهادی وارد میدان شد و زودتر از موعد مقرر این طرح آبرسانی را انجام داد، اینبار هم آستین ها را بالازده و وارد میدان می شود.

برهمین اساس قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه با یک اقدام جهادی پروژه فاز سوم آبرسانی به غیزانیه را که طبق بر آوردها دو ماه باید به طول می انجامید ظرف مدت 25 روز به پایان رساند.

اما متاسفانه در گزارش ارگان رسانه ای دولت هیچ نام و نشانی از قرارگاه خاتم نیست و از این گزارش اینگونه برداشت می شود که آبرسانی به غیزانیه کاملا توسط دولت انجام شده است.

متاسفانه این رویکرد مسبوق به سابقه است.  آقای روحانی- 28 اردیبهشت 98- در دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر با اشاره به برجام گفت: «در سال ۹۴ به توافقی دست یافتیم که توانست شرایط اقتصادی کشورمان را کاملاً تغییر دهد. به واسطه این توافق سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در کشور شروع و پروژه‌های عظیمی افتتاح شد که از آن جمله می‌توان به پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره کرد که به واسطه آن در بنزین خودکفا شدیم و این برجام بود که زمینه تکمیل ستاره خلیج فارس را فراهم کرد».

این اظهارنظر در حالی بود که پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سال 85 کلید خورد و در سال 92 با پیشرفت حدود 70 درصدی تحویل دولت یازدهم- دولت اول روحانی- شد.

«بیژن زنگنه» وزیر نفت از جمله کسانی است که همواره معتقد بود که واردات بنزین و گازوئیل اقتصادی‌تر از تولید آن در داخل است! و ساخت پالایشگاه به صرفه نیست! به همین دلیل پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس مورد بی مهری دولت قرار گرفت.از سوی دیگر واردات بنزین به کشور در دولت یازدهم ۶ برابر شد!

در نهایت پالایشگاه ستاره خلیج فارس با تلاش جهادی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ساخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    7 3
    این احمق های خودباخته از هر کسی و چیزی که رنگ و نشانی از غرب داشته باشه و نمادی از تحقیر درش باشه استقبال می کنن. ابروی ایرانی ها رو بردن این ..... های اصلاح طلب. ضمن اینکه مذاکره ای هم در کار نخواهد بود چه اون مودب داعش پرورتون بیاد چه این بی ادب تروریستتون. یک بار مذاکره کردید راه و چاه هم مشخصه. می تونن به تعهداتشون عمل کنن، همونجور که شما پیش پیش عمل کردین.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    5 2
    الان مشکلات واقعی این مملکت نامگذاری یک خیابون به اسم بازرگانه یا حذف تصویر دختران روی کتاب ریاضی (که اونم اشتباه عمدی خود این دولت بی تدبیره) ؟؟؟ چرا این افسادطلبان فقط برای این موضوعات دسته صدم جیغ بنفش میکشن؟؟!!! دیگه واقعا حالم داره بهم میخوره
  • جوادی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    5 1
    اینکه در سیاست خارجی باید با همه کشورها رابطه حسنه داشت سخن نیمه درستی است که شگرد اصلاح طلب ها و سمپات های آنهاست . برای درست بیان کردنش باید گفت : در سیاست خارجی باید با همه کشورها رابطه حسنه دو طرفه و مبتنی بر احترام داشت . خوب آقای هرمیداس می توانید فقط یک نمونه از احترام کشور مورد علاقه تان ، آمریکا ، نسبت به ایران را مثال بزنید ؟ برخورد ایران با دولت جنایتکار آمریکا ، پژواک اعمال خود آنهاست . تازه بیش از این حقشان است اما ادب و متانت خاص ایرانی ها باعث شده تا در مقابله به مثل به حداقل ها اکتفا کند . اسلام معتقد به احترام حتی به حقوق اقلیت هاست و این اعتقاد ریشه در تمام وجود ما دارد در عین حال به اشداء علی الکفار هم به شدت ایمان داریم . تا آمریکا از تمام جنایت هایی که در حق ملت ایران کرده عذر خواهی نکند و حقوق پایمال کرده ما را به ما برنگرداند ، آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود . استدلالات شما هم پشیزی ارزش ندارد .
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    3 1
    اتفاقا ما باقاتلین واقعی سردار دوست وهمواره باهمیم. هیچ شکی نیست که قاتلین واقعی سردار. نوکران داخلی صهیونیستاس. بنام اصلاح طلب ومنظورشون ازاصلاح فقط یک کلمه است نه بیشتر ونه کمتر یعنی نوکری بی چون و چرای امریکا =گاوشیرده شدن .
  • حاصلی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    3 1
    اصلاح طلبان=افساد طلبان اصلاح طلبان= خائنین به ایران و انقلاب
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    3 1
    افسادطلبان تجسم دیاثت سیاسی در ایران
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    7 20
    مشرقیهای گرامی ! اولا قلم این صفحه را متنوعتر بفرمائید، اصطلاحات، استدلالات و نگارش آن خیلی تکراری شده است، دوما بد نیست نسبت به بزرگانی که در زمان خودشان اندیشه قطب سازی و جریان گرایی نداشته و تدین و پاکدستی ایشان خدشه بردار نیست با احتیاط و انصاف بیشتری تعامل داشته باشید، خیلیها میتوانند پدر معنوی خیلی جریانات باشند ولی مسلما مسائل را باید بر مبنای اقتضائات و واقعیات زمان خودش تحلیل و تفسیر کرد. مشرق را دوست داریم ،لطفا با تیترهای غلط انداز دلسردمان نکنیم.
    • SE ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      6 5
      آنقدر پاک دست بود که از جیب خودش و ارث پدرش کردستان را به کومله و دمکرات بخشید و از جیب خودش هارپونها را به عربستان تقدیم کرد.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    9 0
    بازرگان پدر معنوی منافقین خلق و قاتل همه پاسداران و ژاندارمهایی است که در پاوه و سنندج و نقده سربریده شدند. او همان کسی است که هیات حسن نیت را به ریاست صباغیان فرستاد و کردستان را تقدیم کومله و دموکرات کرد و گفت دیگر باید کردستان را تمام شده دانست. او همان کسی است که به خود اجازه داد بی آنکه حداقل پول ایران را مسترد کند یکطرفه قراردادهای نظامی ایران فسخ کند. تنها اف 16 ایران را پس بفرستد و در حال فروش اف 14 ها بود که جلویش را گرفتند. او بود که کاری کرد موشکهای هارپون در آماده تخلیه در ایران بود و پولش را هم ایران داده بود پس فرستاده شد و البته به عربستان سعودی اهدا شد. او همان کسی است که با یکساله کردن دوره سربازی بزرگترین ضربه را به ارتشی زد که همانطوری در حال احتضار بود. در نتیجه کشور در اوج بحران تجزیه طلبی و سپس جنگ دچار کمبود نیرو شد. او همان کسی است که هاشمی او را نخست وزیر موقت کرد و به امام خمینی قبولاند. کارهایی که بازرگان کرد اگر هر کس دیگری کرده بود در دادگاه نظامی محاکمه و محکوم می شد. العاقل یکفیه الاشاره.
  • رضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    10 2
    درمورد مذاكره حرفي نيست به شرطي كه فقط يك مورد از شرارت و جنايت مرتكب شده گذشته رو جبران كنند ، اونم اينكه حاج قاسم رو به ما برگردونند
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      12 2
      افساد طلبان ابتدا خسارات برجام نافرجام را تسویه کنند بعدا"درباره مذاکره مجدد بحث می کنیم !
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      8 2
      اعتراف ظریف: مذاکره با امریکا ارزش وقت گذاشتن ندارد.
  • حسين DE ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    1 2
    آقاى مهندس مهدى بازرگان نخست وزير دولت موقت همان كسى بود كه در دوران نخست وزيرى خود صراحتا" عنوان كرد سه سه بار نه بار غلط كرديم كه انقلاب كرديم،صرفاً جهت آگاهى .
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    8 2
    بازرگان پیرو خط امام نبود ولی پدر معنوی نسل جنایتکار منافقین هم نبود
    • HASSAN IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      6 5
      ولی پدر منافقین حتما حتما بوده بوده
  • كريم IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    12 12
    لعنت خداوند بر بازرگاني كه در مدت هشت ماه نخست وزيري خود فقط باعث رشد و تقويت گروهكهاي ضد انقلاب در كشور ما شد.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    17 7
    جالب است بستگان همین پدر معنوی منافقین پست های کلیدی در کشور دارند و مملکت را بر روی انگشتان خود می گردانند یادم نمی رود چه تلخی های را به بچه مذهبی ها وارد کردند و چقدر آزارشان دادند آنها در حراست دانشگاه ها و سازمان ها پست های کلیدی دارند عجیب نیست ؟؟؟ البته امام فرمودند خطر لیبرال ها از منافقین برای اسلام خطر ناک تر است
  • سید IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    12 6
    اصلاح طلبان تهوع آور عشق مذاکره با آمریکا ولو به بهای فروختن عزت و شرف ملت ایران! وطن فروشی ایشان ماترکی است که از پدران قجری خود به ارث برده اند!!
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    9 23
    لطفا بازرگان را تخریب نکنید.موافق منافقین نبود.ان در جواب کسانی که خواستار ملحق شدن به منافقین بود .گفت که یک دختر دارم و دوست ندارم زن رجوی بشه.متن جمله یادم نیست ولی مضمونش همین بود.
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      12 4
      امام خمینی : نهضت به اصطلاح آزادی و افراد آن چون موجب گمراهی بسیاری از کسانی که بی‌اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند می‌‌گردند، باید با آن‌ها برخورد قاطعانه شود و نباید رسمیت داشته باشند.
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      12 2
      چهارشنبه 15 مهر 1360، مهدي بازرگان در مجلس، در نطق پيش از دستوري كه به مناسبت مرگ سادات ديكتاتور مصر ايراد مي‌كرد، به دفاع از منافقين و عملكرد آنها پرداخت. وي نسبت به اعدام منافقين و تظاهرکنندگان روز 5 مهر اعتراض كرد و ضمن تمجيد از شهداي عمليات تروريستي سازمان، دستگيرشدگان يا كشته‌شدگان عضو سازمان را نونهالاني توصيف كرد كه «جگرگوشگان و پرورش‌يافتگان اميد اين مملكت بوده‌اند.خداروشکر معنی آدم خوب!! هم فهمیدیم
  • محمدایوب IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    10 4
    این اصلاح طلبان چنانچه لازم باشد زانو زدن جلوی ترامپ چیزی نیست اینها حاضرند به جای زانوزدن بخوابند. اگرهم لازم شد انهایی که خود را برای استادیوم رفتن زنان خودشان را تکه تکه میکردند انها را بفرستند. تا به هدفشان برسند.
  • SE ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    8 2
    داوود هرمیداس باوند! تو که سگ قلاده ای کاخ سفید هستی، سقوط کمتر سگی را در ملاقات "دوستانه" کاخ سفید با رئیس جمهور صربستان را که دیدی، به شان سگی ات برنخورد و آزرده نشدی؟ تو دیگه چه جانوری هستی!
    • ممو IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      0 0
      کمی مودب باشید لطفا
  • سید مجید میر تاج الدینی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    10 0
    سردار عزیز ما را شقی ترین ونامردترین مردم روی زمین به شهادت رساندند..مرد میدان نبودند..حال احمقانه است اگر دست دوستی به طرف شیطان دراز کنیم...
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    11 1
    لعنت خدا بر کسی که قبل از انتقام سردار ، اسم از مذاکره ببرد
  • SE ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    12 0
    لعنت خداون برمنافقین همه زمانه ها از هر قشری خصوص منافقین ملعون فرق ه مرتد رجوی و حامیانش و بانیانش
  • ناصر IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    5 3
    مذاکره‌بد‌نیست اما‌مذاکرهبا تروریست وقاتل‌سردار‌دلها‌یعنی بی‌اعتنایی‌به نفرت‌ایرانیان‌تز ترامپ باغیر از‌ترامپ هم مداکره‌نباید به‌معنای تسلیم‌باشد
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      9 6
      ترامپ یا غیر ترامپ فرقی ندارد. تا نتیجه مذاکره را از قبل آمریما تعیین کرده است مذاکرهمعنایی جز تسلیم ندارد
  • 1 IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    5 0
    بابا شورای کذایی شهر بچسبید به کار خودتون مگه اونجا شورای تاریخه که هی تاریخ را شخم میزنید یه اسم نامربوط پیدا کنید روش مانور بدید اصلا به شما چه ربطی داره کارتون چیز دیگه ایه کارتون ول کردید گرفتاری مردم فلک زده را رها کردید دنبال حاشیه اید بعد فکر می کنید حقوقی که سر ماه می گیرید حلاله؟ یا فکر می کنید انسانهای زحمتکش و خدمتگذاری هستید؟!
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    8 0
    دیگه همین کم مونده اسم نتانیاهو و ترامپ رو بذاریم روی خیابون های دارالمومنین ما توی این شهر داریم نماز میخونیم آقای حناچی
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    3 0
    قصد این عناصر غرب گرا ، گذاشتن یک خیابان به اسم بازرگان نیست ! . هدف اینها احیاء مرزی است بنام " مرز بازرگان! ". بختیار که نوکری بی اختیار و از تبار ملی گرایان و مهره و ذلیل و سرسپرده غرب بود و توسط شاه و اربابانش عنوان نخست وزیری را دریافت کرده بود ، با پیروزی انقلاب اسلامی از مرز " بازرگان" فرار کرد و به دامان اربابانش در غرب پناهنده شد!. اینها می دانند که مرز " بازرگان " و افکار او به غرب گرایی ختم می شود و الان منافقین، این فرزندان دست پرورده بازرگان پس از عمری خیانت و جنایت و همکاری با صدام به آغوش غرب پناه گرفته اند و در کنار بنی صدر و سایر خائنين در غرب و برای غربی ها دریوزگی می کنند! . مرز افکار بازرگان خیابانی است برای فروش وطن به ینگه دنیای غرب!.
  • احمد IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    4 0
    بابا تارو مار کنین این جرسومههای ریا و دقل بازی رو البته بدون حمایت مردم امکان نداشت که خدا رو شکر با گندی که تو این هشت سال زدن زمینش در حال فراهم شدنه
  • یک ایرانی IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    7 0
    درآمریکا هرکس بیایدروی کاربرای ما هیچ فرق نمیکندچراکه سگ زردبرادرشغال است!!
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    9 0
    بازرگان و وزیرش ابراهیم یزدی همون خنگی هستند که قبل آغاز جنگ میخواستند ایران رو تضعیف کنند با خارج کردن تامکت ها از ایران !‌ بازرگان دیدگاه خوبی نداشت
  • پیروز IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    با این حساب شما اصلاح طلب ها به جای دعا وهزینه برای کرونا دست به دامن ........شوید تا بایدن پیروز شود شاید مثل اوباما ....ومثل .....شاید رفتاری بهتر داشته باشد از سایرین .شما چرا داخل گوشتان پنبه وروی چشمانتون لایه های قیر ریختید وخودتان را به نفهمی زدید وقتی در مجلس و کنکره برسر هر چیزی دعوا دارند بجز مسله ایران .تا نابودی اخرین نفر از ایرانیان راضی نمیشند شما یا درک نمی کنید یا مطمنئا نفوذی که نون ملت که به شما اعتماد کردند را میخورید واب به اسیاب دشمن میریزید و خوشحالی دشمن را می پسندید.
  • DE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    باید دست دوستی به سمت قاتلان حاج قاسم دراز کنیم!شکر خوردی خناس . باید با پیشدستی قاتلان حاج قاسم را دراز کنیم این درسته
  • ملائی IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    بازرگان پدر تروریسم است فقط تروریست ها او را دوست دارند
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    اصلاح طلبان ستون پنجم دشمن داخل کشور هستند توجه به تمام انسانهایی سجده گذار غربند خود رکوع کننده وسج.ود کننده غربند این قماش سر تعظیم به ظالمین عالم فرود میاورند و برابر مومنان لجوج وعنو ند خلاف دستورات قرآن آدم یاد خوارج میافتد با این تفاوت اینها اهل عبادت هم نیستند بدبخت.راز خوارج
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    بابا 8 سال وقت این ملت بی نوا رو هدر دادید با مذاکره چه کردین
  • امیرعباسی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    ما افتخارمیکنیم برده ونوکر امثال شهیدسلیمانی وهمدانی و..یا سردارانی مثل حاجی زاده وسلامی وفضلی باشیم،حاضریم زیر لوای ایرانیهای باشرف وولایت مدار از گرسنگی بمیریم اما مردم مرفه وثروتمند دولت اصلاح طلبان منافق وغربزده نباشیم،مرگ بر منافق ومعاند بالاخص بیشرفهای داخلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس