ثانیه شماری برای محکومیت جدید پرسپولیس/ دروغ بزرگ برای «پروفسور»

ادعای اخیر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برانکو ایوانکوویچ باعث عصبانیت این مربی پیشین سرخپوشان شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس تا ۲۲ شهریورماه گذشته فرصت داشت تا بدهی یک میلیون و ۱۱۸ هزاریورویی خود به برانکو ایوانکوویچ را طبق حکم فیفا پرداخت کند.

با این حال سرخپوشان پایتخت تنها نزدیک به ۳۰ درصد از این پول را به حساب وی در کشور عمان واریز کردند تا بخش زیادی از این طلب بر سزر جای خود باقی بماند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که ۸ میلیارد تومان دریافتی اخیر خود از سوی کارگزاری برندشان را صرف جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قدیمی کردند در نامه ای رسمی از برانکو ایوانکوویچ خواستند تا فرصت دوباره ای را بابت پرداخت این پول قبل از صدرو حکم انضباطی از سوی فیفا بدهد.

بیشتر بخوانید:

وکیل برانکو: فرصت جدید به پرسپولیس کذب است

سرمربی پرسپولیس نیز تمام موارد را به وکیل خود «دارو بوشیچ» سپرده است و از هر گونه صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس امتناع می کند. برانکو نیز نسبت به فرصت دوباره باشگاه پرسپولیس مخالفت کرده است.

با این حال علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب گذشته مدعی شد پالس های مثبتی از سوی برانکو دریافت کرده و به آنها فرصت دو سه هفته ای بابت پرداخت باقیمانده بدهی به برانکو داده شده است.

این ادعای رغبتی باعث عصبانیت و ناراحتی برانکو شده است. سرمربی سابق پرسپولیس هیچ فرصت جدیدی را در اختیار این باشگاه قرار نداده است تا حالا منتظر صدور رای جدید از سوی کمیته انضباطی فیفا در قبال این موضوع باشد.

بنابراین باشگاه پرسپولیس بایستی منتظر حکم کمیته انضباطی فیفا در قبال این پرونده باشد. محرومیت از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی محتمل ترین گزینه برای جریمه باشگاه پرسپولیس است اما فیفا می تواند با توجه به سوابق باشگاه پرسپولیس و پرونده‌های مالی موجود احکامی نظیر کسر ۶ امتیاز در شروع فصل بیستم رقابت های لیگ برتر را نیز در نظر بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس