کد خبر 1118040
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به اعتراض برخی افراد به قصاص نوید افکاری در توییتر نوشت: با خودم فکر می کنم قشون کشی ضدانقلاب برای دفاع از تکه پاره کردن خلایق در خیابان با چاقو، مقدمه چه چیزی است؟ این سوالی است که همه باید از خود بپرسند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • FR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    37 2
    معلومه تشویق به تکه پاره کردن مخالف و ایجاد جنگ داخلی
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    28 3
    اینکه قشون منافقین و اصلاح طلبا خیالشون راحت باشه اگه غلطی کردن مجازات نمی شن؟ اول از سلبریتیا مالیات بگیرید. ضمن اینکه اون دسته از این سلبریتی هایی که ضد منافع ملی دهنشون رو باز می کنن حق حضور در رسانه های ایران رو نباید داشته باشن.
  • UA ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    برای همدلی وادادگان و افتادن نقاب از چهره های بعقیده خود . متشخص . و حمایت از اینگونه رفتارها جنایتکارانه که در هیچ مرام و مسلکی در دنیا پذیرفتنی نیست اما برخی از جهالت و پستی و دور از عقلانیت . با مغز تر و داغ موضع خارق العاده میگیرند . تا یک وقتی در تاریخ اسمی از آنان در کنار دیگر نادانان و خائنین به وطن بجای ماند . یعنی فردا این رفتارها در کشورهای دیگر بدور از موضع و یا بهره برداری سیاسی با مردم در میان گذاشته و یا بنشر برسد . چه قضاوتی خواهند کرد . خلایق هر چه لایق . عزت خود در ذلت وطن ... دفاع از قاتل. اتفاقا خود او بارها شاید برای کم کردن بار گناه خود آگاهانه اصرار بر گناه خود دارد . یک جور رفتار ضدیت با خودی و همراهی با دشمنان شناخته شده و امتحان پس داده . چقدر موجب تاسف و شاید خجالته که دیگران به حماقت برخی از هموطنان ساطع میشود بما بخندند . این مثل خنجر از پشت بمردمه . دنیای وارونه . اتفاقات شگرف در کشوری که ادعا دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس