کد خبر 1117847
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کارنامه مثبت وزارت راه در ساخت آزادراه‌ها

عضو کمیسیون عمران مجلس با مثبت ارزیابی کردن ساخت آزادراه‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی، گفت: کنارگذر شرقی اصفهان نقش موثری در ترانیت و جابجایی کالا خواهد داشت.

به گزارش مشرق، رحمت‌الله فیروزی پوربادی با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های جاده‌ای در توسعه اقتصاد اظهار کرد:‌ یکی از اصلی‌ترین نیازهای کشور برای ترانزیت و صادرات کالا داشتن زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای است، خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی در این زمینه اقدامات مناسبی را انجام داده و برنامه‌های خوبی را در دستور کار دارد.

وی با بیان این‌که بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی تا خراداد سال آینده قرار است حدود 600 کیلومتر آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: آزادراه‌ها یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های جاده‌ای کشور به شمار می‌روند که طی یکی دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به آن شده است.

بیشتر بخوانید

۱.۵ میلیون نفر در کشور بیش از یک خانه دارند

وی ادامه داد:‌ در این راستا قرار است طی روزهای آینده کنارگذر شرقی اصفهان به بهره‌برداری برسد که قطعا نقش موثری در سرعت جابجایی و ترانزیت کالا دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: یکی از الزامات همیشگی اصلاح،‌ بازسازی و تعمیر راه‌های مواصلاتی کشور است که از زمان روی کار آمدن اسلامی تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس