کد خبر 1117709
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
رفتار باشگاه تراکتور تحقیرآمیز بود/ به فیفا و AFC شکایت می‌کنم

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال استقلال از برخورد باشگاه تراکتور گلایه و تهدید کرد بحث با این باشگاه را در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری می‌کند.

به گزارش مشرق، رشید مظاهری دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته بعد از فسخ قراردادش با این باشگاه، راهی تیم استقلال شد و با این باشگاه قراردادی را امضا کرد. این مسئله انتقاد و شکایت باشگاه تراکتور را از این دروازه بان در پی داشت.

مظاهری که ظاهرا از سوی باشگاه تراکتور در سازمان لیگ مورد شکایت قرار گرفته است، با انتشار پیامی در اینستاگرام خود از مسئولان باشگاه تراکتور انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان رسیدگی به شکایت تراکتور از مظاهری

دروازه بان تیم استقلال نوشت:

«هواداران محترم باشگاه تراکتور با سکوتم تا این لحظه احترام شما را که کنارتان زندگی کردم را محفوظ نگه داشتم تا موضوع جدایی من از باشگاه تراکتور موجب حاشیه نگردد، اما امروز متوجه شدم باشگاه تراکتور شکایتی علیه من به سازمان لیگ ارائه داده که به دور از تمام موازین جوانمردی و عدالت و حتی حرفه‌ای‌گری است؛ بنابر این مجبورم سکوتم را بشکنم و جهت احقاق حقوق خودم و میلیون‌ها هوادار استقلالی و آبی‌دل و فوتبال از باشگاه تراکتور شکایت کنم.

من تلاشم را برای مذاکره و صحبت با مسؤولین باشگاه انجام دادم و آماده برای هرگونه توافق در راستای شأن و منزلت شما و حفظ جایگاه شما بودم، اما هر بار با رفتار محقرانه و بی‌احترامی با من از جانب باشگاه تراکتور برخورد شد.

 حتی برای شادی شما و آرامش تیم تا پیش از بازی نیمه نهایی و فینال هیچ حرفی نزدم و سکوت کردم تا بازیکنان تیم بتوانند تمام تمرکز خود را بر روی بازی بگذارند، اما اکنون چاره‌ای ندارم مگر اینکه از تمام راه‌های قانونی چه در فدراسیون فوتبال و چه از طریق ای‌. اف. سی و فیفا پیگیری خودم را انجام بدهم و عواقب آن به عهده کسانی است که قدر سکوت و احترام من را برای شما و هواداران فوتبال ندانستند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رامین IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    18 1
    والا پررویی هم حدی داری بخدا مشرق هم که چشم دیدن تراکتور رو نداری فقط چسبیده به تیمای پایتخت خجالت بکش
  • آیت IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    16 1
    جوانمردی روتومعنا کردی،زمانیکه درحساس ترین مسابقه فصل تیم را رها کردی ورفتی بااستقلال قراردادبستی.حیا هم خوب چیزیست.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    10 4
    امیدوارم هم شما دروازه بان نا محترم و هم تیم جدید نامحترم ترتان جواب دندان شکنی بگیرید و همیشه کنج عزلت بگیرید تا امثالتان ادب شوند
  • کریم IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    2 6
    کار خوبی میکنی البته با این بی کفایتی مسئولان تراکتور هر کاری میتونی بکنی
  • امیر IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    3 3
    آقای زنوزی بالاخره معلوم نشد آقای عراقچی طرفدار کدوم تیمه؟ برگزاری مسابقات فوتبال در زمان شیوع کرونا برای سلامتی مردم خطرناکه؟ بازیکنی که کرونا میگیره دیگه تا آخر عمر نمی تونه فوتبال بازی کنه؟
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    6 0
    یاشاسین عزیز آذربایجانیم
  • تی تی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    4 3
    از مسئولان تراکتور میخوام دقت کنند تو استواری که گذاشته و گفته شکایت میکنم زیر متن تاریخشو نوشته(خود اینستاتاریخش گذاشته خیلی کمرنگ اما اگه پایین استوری رو ببینیم تاریخش معلومه) یعنی بیش از بیست روز پیش با استقلال قرارداد بسته و این یه مدرک برای محرومیت و محکومیت مظاهریه. لطفا اینو منتشر کن ادمین
  • علیرضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    2 0
    عراقچی مسئول دولتی خوب باید طرفدار تیم های دولتی باشه منظور دو تیم وزارت ورزش است. اینکه همه میدونند
  • علی IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    جالبه .بازیکن قرارداد داره و راحت میره بدون نظر باشگاه قرارداد میبنده .بعدم میاد حزف اضافی میزنه .عجببببببب لیگی شده این لیگ همه دولتی ها کمک کنن به کمک به دوتا تبم حتی با رواج بی قانونی...واقعا نوبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس