کد خبر 1117701
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
پاشازاده: هواداران استقلال بازیچه نشوند، از آنها سوءاستفاده می‌کنند/ تیمی که این همه افتخار دارد، نباید به این بدبختی بیفتد

پیشکسوت باشگاه استقلال با گلایه از وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت که استقلال نباید چند سال عقب بیفتد و به دنبال چند نفر خاص باشد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نباید شرایط استقلال اینگونه باشد. تیمی که این همه افتخار و طرفدار دارد و قهرمان آسیا بوده است، نباید به این بدبختی بیفتد و تصمیم‌گیرندگان باید پاسخگو باشند. تیم با این شرایط وارد لیگ قهرمانان آسیا شد، قرارداد بازیکنان در ساعات پایانی بسته شد و تیم نمی‌تواند از آنها استفاده کند. نتیجه این مشکلات و تصمیمات احساسی و مجازی همین است.

باید 10 سال بر سرمان بزنیم که استراماچونی رفته است؟
وی درخصوص کناره‌گیری الوحده امارات از گروه A لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: حذف این تیم به نفع سه تیم دیگر است و استقلال حالا بخت بیشتری برای صعود دارد. تیم اکنون دو بازی کمتر دارد و شرایط بازیکنان از لحاظ بدنی بهتر خواهد بود. امیدوارم استقلال به مرحله بعد صعود کند و تصمیمات منطقی و درستی گرفته شود که تیم رو به جلو حرکت کند؛ نه اینکه چند سال عقب بیفتیم و به دنبال اسامی چند نفر باشیم. استراماچونی رفته، حالا باید 10 سال بر سرمان بزنیم؟ پس آینده چه می‌شود؟

ممکن است اتفاقات سال گذشته رخ دهد، هواداران بازیچه نشوند
کاپیتان پیشین استقلال درخصوص بازگشت احتمالی سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌ها خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه زودتر تصمیم بگیرد و اتفاق خوبی بیفتد. اگر استراماچونی برگردد که چه بهتر اما نه اینکه فقط حرفش در میان باشد و اتفاقات سال گذشته رخ دهد. تنها چیزی که از هواداران می‌خواهم این است که بازیچه قرار نگیرند. اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که خیلی‌ها از آن خبر ندارند. هواداران می‌خواهند استقلال موفق باشد، اما خیلی‌ها در مواقع زیادی از آنها سوءاستفاده می‌کنند. این یک بازی است. به من ارتباطی ندارد چه کسی می‌رود یا می‌آید اما ما که در این فوتبال هستیم، خیلی راحت‌تر می‌توانیم متوجه برخی مسائل شویم.

بیشتر بخوانید:

دستگاه قضا مجوز بازگشت استراماچونی را می‌دهد؟

در دوران‌های متعدی از هواداران سوءاستفاده شده است
پاشازاده با تمجید از هواداران استقلال گفت: هواداران عاشقانی هستند که می‌خواهند تیم‌شان موفق باشد اما در دوران زیادی از آنها سوءاستفاده شده است. به هواداران نمی‌گویم  جلوی باشگاه نروید اما مسائل زیادی پشت ماجراست. کاملاً مشخص است بعد از لیگ قهرمانان آسیا چه کسانی باید استعفا بدهند و می‌روند. استقلال به قطر رفته و امیدوارم موفق باشد. موفقیت در این مسابقات تنها چیزی است که دل هواداران را خنک می‌کند، اما ای کاش به فینال جام حذفی نمی‌رسیدیم که در این وضعیت، شرایط فرق می‌کرد.

وقتی وارد کردن ماشین 2 هزار و 500 سی‌سی ممنوع شود، نمی‌توانم لامبورگینی بیاورم
وی درخصوص اصرار مدیران باشگاه استقلال به عقد قرارداد با استراماچونی با وجود تصویب منع جذب بازیکن و مربی خارجی بیان کرد: به همین خاطر می‌گویم هواداران بازیچه نشوند. یک نفر می‌گوید استراماچونی نمی‌تواند بیاید و یک نفر دیگر به دنبال او می‌رود. ظرف چند روز تا یک هفته مشخص می‌شود او می‌آید یا خیر. وقتی وارد کردن ماشین‌هایی با موتور بیشتر از 2 هزار و 500 سی‌سی ممنوع شود، نمی‌توانم بگویم من یک لامبورگینی خریدم و می‌خواهم به کشور بیاورم!

تیم فوتبال استقلال , مهدی پاشازاده , آندره‌آ استراماچونی , فوتبال ,

مدیران وزارت ورزش، فدراسیون و استقلال متعلق به یک‌جا هستند
پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: همه شما با هم هستید! وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال دولتی هستند و به یک جا تعلق دارند. تکلیف این هواداران را مشخص کنید که هر روز مقابل باشگاه تجمع می‌کنند. آنها می‌گویند استراماچونی می‌آید و به فرودگاه می‌روند. باید بدانید در صورت نیامدن استراماچونی چه برنامه‌ای دارید و چه کرده‌اید.

6 میلیارد تومان امسال همان 600 میلیون تومان سه سال پیش است
پاشازاده درباره قانون ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی و اینکه بسیاری از مربیان اعتقاد دارند این قانون باعث افزایش قیمت بازیکنان داخلی شده است، تصریح کرد: کسی که این حرف را می‌زند، اطلاعات ندارد و بهتر است دهانش را ببندد. 6 میلیارد تومانی که یک بازیکن امسال می‌گیرد، همان 600 میلیون تومان سه سال پیش است. وقتی شما بودجه اجاره خانه ندارید و نمی‌توانید فقط ماهی 5 میلیون تومان اجاره بدهید، اگر خانه 7 میلیون تومانی اجاره کنید و نتوانید آن را بپردازید، صاحب‌خانه شما را از خانه بیرون می‌اندازد.

برای جذب بازیکن خوب خارجی باید 500 هزار دلار پرداخت کنیم
وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم پول بازیکنان ایرانی را هم بدهیم، خاطرنشان کرد: یک بازیکن خارجی معمولی که مانند او در کشورمان زیاد داریم، حداقل 100 هزار دلار می‌گیرد. پس پول ایرانی‌ها زیاد نشده است. اسم این مبلغ 6 میلیارد است و چیزی نیست. تاکنون بازیکنی عالی با قیمت 100 هزار دلار گرفته‌ایم؟ برای جذب بازیکن خوب خارجی باید 500 هزار دلار پرداخت کنیم. هیچ قانونی بی‌ایراد نیست اما ما پول کافی نداریم و اقتصاد و فوتبال ما ورشکسته است.

باشگاه‌های ما پول زمین تمرین را هم ندارند
مدافع پیشین استقلال در ادامه گفت‌وگوی خود بیان کرد: این قانون باشد یا نباشد، فرقی نمی‌کند. اگر این قانون را نداشته باشیم، بازیکنان بنجل 10 هزار دلاری را 200 هزار دلار به ما می‌اندازند. قانون منع خرید دروازه‌بان خارجی را داشتیم که پس از آن دیدیم چقدر دروازه‌بانان خوبی داریم. باشگاه‌های ما زمین تمرین و ورزشگاه ندارند و نمی‌توانیم پول آن را بدهیم.

تماس صد درصدی از طرف شاهین شهرداری بوشهر با من گرفته نشده است
پاشازاده درخصوص وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر و در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی از سایر تیم‌ها دارد یا خیر، گفت: هفته پیش صحبتی انجام شد اما تماس صد درصدی با من گرفته نشده و منتظر آنها هستم. شاهین تیمی بزرگ و پُرهوادار است و ان‌شاءالله شرایط درست شود. امیدوارم شهرداری بتواند تیمداری کند یا اینکه هر کسی که مالکیت باشگاه را بر عهده می‌گیرد، شاهین را به جایگاه خودش برساند. هنوز پیشنهاد سفت و سخت دیگری نرسیده و این شرایط برای زمانی است که قراردادی ببندید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس