کد خبر 1117613
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
خلوصی آکار

وزیر دفاع ترکیه در بحبوحه تنش‌ها میان آنکارا و آتن در مدیترانه‌شرقی هشدار داد: کسانی که از دوردست‌ها آمده ‌اند، حد و مرزشان را بشناسند.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در بحبوحه تنش‌ها میان آنکارا و آتن در مدیترانه‌شرقی امروز شنبه به همراه فرماندهان نیروهای مسلح این کشور از محل رزمایش یگان‌های زیردریایی تهاجمی «SAT» بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

ترکیه خطاب به فرانسه: قهرمان‌بازی در نیار!

وزیر دفاع ترکیه پس از رزمایش یگان‌های زیردریایی تهاجمی «SAT» طی سخنانی درباره تحولات مدیترانه شرقی گفت: برخی سعی دارند پا را از حد خود فراتر گذاشته و به ما درس بدهند. سکوت ما در قبال این اقدامات غیرقابل قبول است.

وی با تاکید بر اینکه ترکیه طرفدار صلح، گفتگو و راه حل‌های سیاسی است؛ افزود: همان‌گونه که به حسن همجواری٬ توافقنامه‌ها و قوانین احترام می‌گذاریم، در راستای پاسداری و حفاظت از منافع کشور و ملت‌مان نیز مصمم هستیم.

خلوصی آکار همچنین تأکید کرد: کسانی که از هزاران فرسنگ دورتر به این منطقه آمده و سعی در نقش آفرینی دارند باید بدانند که اگر از حد و حدود خود فراتر روند تاوان سنگینی خواهند پرداخت. ما در راستای حفظ حقوق و منافع ملی کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است، دلیل اصلی شدت گرفتن تنش‌ها میان آنکارا و آتن، اقدام ترکیه در انجام اکتشاف و استخراج نفت و گاز از دریای مدیترانه و مناطق نزدیک به جزایر یونان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    25 10
    یاشاسین خلوصی آکار
  • ناشناس IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    13 18
    شماها هم اجدادتون از دوردستها اومدن خاورمیانه شماها هروقت حد و حدود خودتون رو دونستید بقیه هم میدونن
    • IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
      10 4
      نکنه اجداد شماها اینجا خلق شدند؟
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    8 15
    هر روز در حال زوزه کشیدن و.پاچه گرفتن بقیه هستند
  • ایرانی RU ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    12 7
    اگر روزی فرانسه و انگلیس نابود بشن همزمان عده بسیار زیادی پژاکی و تروریست از غصه و عصبانیت دق خواهند کرد.پس ارتش ترکیه بتاز که با یک تیر دو نشان میزنی.یاشاسین
    • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
      0 0
      آن موقع وارد استعمار ترکی اخوانی در پشت نقاب اسلام مانند سوریه و لیبی میشویم
    • مینا IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      0 0
      کاملا مشخص هستش که پ ک ک و اوجالان و سایر تروریستهای قدیمی موجود در منطقه مخصوصا سوریه و عراق و ایران دست پرورده و نوکر فرانسه و انگلیس تو دهه های گذشته هستن البته تازیگی ها این تروریستها به جمع اراباباشون چنتا قلدر جدید اضافه کردن و روسیه وامریکا هم جزو ارباباشون شده تا لیستشون کامل بشه ... پ ک ک پژاک عامل نفاق در منطقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس