کد خبر 1117407
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
فنونی‌زاده: بازیکنان جدید تیم قبلی‌شان را فراموش کنند، اینجا پرسپولیس است/ هر بازیکنی که گل‌محمدی می‌خواست، جذب شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید تیم‌های قبلی خود را فراموش کنند، در پرسپولیس باید برای چهل میلیون هوادار بجنگند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه شروع مجدد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمان شد و در جام حذفی هم آن اتفاقات در دربی رقم خورد، الآن شرایط به گونه‌ای است که بچه‌ها باید در بهترین شرایط باشند اما حاشیه‌هایی کنار تیم است که نارضایتی به وجود آورده و بچه‌ها مبلغ قراردادشان را کم و زیاد می‌کنند.

وی افزود: بنا به دلایلی هم دو بازیکن خوب‌مان ترابی و علیپور رفتند. حق قانونی آن‌ها است که به کشورهای دیگر بروند، ولی اینکه می‌آیند و در پرسپولیس چهره می‌شوند و بعد جدا می‌شوند، صورت خوشی ندارد. این اتفاق در سال‌های گذشته هم بود، اما بازیکنان ابتدا از باشگاه و هواداران اجازه می‌گرفتند و یکی، دو سال می‌رفتند و بعد دوبار به همین تیم بازمی‌گشتند. آن زمان به درخواست خود علی پروین می‌رفتند که صاحب «دو قران» شوند و برگردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همه هم همین کار را می‌کردند، مثل درخشان، کرمانی و ... رفتند و برگشتند، ولی الان این بازیکنانی که از تیم می‌روند، قبل از حضور در این تیم چهره شناختی شده‌ای نبودند، ضمن اینکه الان همه بازیکنان به کشورهای حوزه خلیج فارس می‌روند، حالا اگر اروپا می‌رفتند یک چیزی، پرتغال هم که لیگش بدتر از ماست. به هر حال ترابی و علیپور رفتند، نوش جان‌شان اما فکر هواداران  را هم بکنند، مخصوصا در این برهه که تیم باید در لیگ قهرمانان حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

غیبت قطعی مدافع پرسپولیس در آسیا

فنونی‌زاده درباره جذب بازیکنان جدید نیز گفت:  گل‌محمدی هر بازیکنی می‌خواست به غیر از اسماعیلی‌فر جذب شد. به نظرم رسول‌پناه خوب کار کرد. همه این بازیکنان در تیم‌های خودشان ستاره بودند اما کسی که در صنعت نفت و پیکان ستاره بوده اگر در پرسپولیس نیمکت‌نشین هم باشد، برایش افتخار است. بازیکنان جدید باید تیم‌های سابق خودشان را فراموش کنند و اینجا برای چهل میلیون هوادار تلاش‌کنند. ما در گذشته بازیکنی داشتیم که ملی‌پوش و کاپیتان پاس بود اما وقتی به پرسپولیس آمد 6 ماهه نابود شد. بازیکنان جدید باید بدانند به چه تیمی آمده‌اند. پرسپولیس و استقلال با همه تیم‌ها فرق دارند. ما چهار، پنج روز دیگر باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم و قطعاً چند نفر از این بازیکنان در ترکیب ثابت خواهند بود.

وی درباره ناراحتی یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس و تهدید مجدد او به استعفا و همچنین عدم پرداختی باشگاه به بازیکنان جدید خاطرنشان کرد:‌ تا جایی که می‌دانم بازیکنان 90 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند. اگر پول در باشگاه باشد که باید طلب برانکو را بدهند. به هر حال بازیکنان جدید هم باید صبر کنند، من خودم زمانی که به پرسپولیس  آمدم، ملی‌پوش بودم. علی پروین مرا در امجدیه دید و گفت دوست داری به پرسپولیس بیایی؟ همان موقع هم گفت از پول خبری نیست اما من گفتم حاضرم پول هم بدهم و به این تیم بیایم. الان هم بعید می‌دانم بازیکنان جدید درخواست مالی داشته باشند. آنها اول حقانیت خودشان را ثابت کنند و بعد مطمئن باشند که 90 درصد پول را دریافت می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد مطالبات برانکو ایوانکوویچ و اینکه احتمالاً باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات این مربی جریمه خواهد شد، گفت: برانکو زحمت کشیده و حقش را می‌خواهد. به نظرم پول بچه‌ها را بعداً بدهند و اولویت باشگاه پرداخت مطالبات برانکو باشد.

فنونی‌زاده در پایان در مورد دیدارهای پیش‌رو پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز بیان کرد: بازی‌های ما فوق‌العاده سخت است. فقط بچه‌ها و کادر فنی باید از لحاظ روحی و روانی آماده این سه بازی باشند، در غیر اینصورت به لحاظ فنی این تیم مشکلی ندارد و ان‌شاءالله می‌تواند موفق باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس