فروش انواع روغن های صنعتی بهران از جمله: بهران حرارت،روغن هیدرولیک H46،روغن بهران تراش و... با ضمانت کیفیت کالا..

شرکت فیدار اویل دارای تجربه ای چندین ساله در تولید و فروش انواع روغن ها ازجمله روغن صنعتی ، گریس و گریس نسوز می باشد که برند های پر طرفدار و مشهور دنیا را می توانید در آن ها پیدا و خرید داری کنید علاوه بر آن  ضمانت همه ی محصولات را می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید.

برند روغن صنعتی بهران:

یکی از این برند ها که تولید ایران می باشد و بسیار سازگاری خوبی با انواع دستگاه های صنعتی را دارد و بعد چندین سال تجربه موفق شده است که مشتریان زیادی را از خود راضی نگه دارد شرکت روغن صنعتی بهران می باشد.

شرکت بهران که از سال 1341 فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای محصولات با کیفیت و سازگار با شرایط موجود می باشد هم چنین با تولید با کیفیت ترین روغن ها توانسته است نیاز کشورمان را در این زمینه بر طرف کند و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت به فروش برساند. که در این بین شرکت فیدار اویل با داشتن نمایندگی این شرکت تمامی محصولات این شرکت بهران را با همان کیفیت اصلی دارا می باشد و فروش آن ها به صورت های مختلف است.

 از انواع روغن هایی که در شرکت فیدار اویل به فروش می رسد می توان به  بهران حرارت اشاره کرد که این روغن به منظور استفاده در سیستم های انتقال حرارت تولید شده و روغن انتقال حرارت به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و اکسیداسیون، بازدهی انتقال حرارت غیرمستقیم در سیستم های بسته را افزایش میدهد علاوه بر آن روغن بهران تراش نیز دارای ویژگی مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد که در ماشین کاری و فلز کاری مورد استفاده قرار می گیرد همچنین روغن هیدرولیک H46  دارای ویژگی ضد زنگ زدگی، ضد اکسایش، خاصیت جداشدگی آب ، جدا شوندگی هوا از روغن، عدم ایجاد کف، پایداری مناسب در برابر اکسیداسیون، آب و حرارت می باشد این خواص مشخص می کند این روغن دارای کیفیتی بسیار مناسب است.

برند روغن صنعتی توتال:

برند توتال که یک برند فرانسوی می باشد دارای در سال 1924 توسط ارنست مرسیه تاسیس شد که این شرکت علاوه بر روغن صنعتی دارای گریس و گریس نسوز نیز می باشد که قیمت گریس این شرکت نسبت به برند های دیگر کمی بالا تر بوده اما می توان گفت به نسبت دارای کیفیت و ماندگاری بیشتری است و طرفداران خاص خود را دارا می باشد

برند روغن صنعتی شل:

این برند که متعلق به کشور ایالات متحده آمریکا می باشد دارای بالاترین قیمت در میان همه ی برند ها است ومشهوریت و کیفیت خاص خود را دارد از ویژگی های اصلی روغن های این شرکت می توان به ضد زنگ خوردگی و مقاومت زیاد آن ها در برابر اکسیداسیون اشاره کرد هم چنین موارد کاربرد آن بسیار گسترده است که شامل: روانکاری دستگاه های کشاورزی، موتور هواپیما، خودرو، توربین ها، موتور تراش و ... است..

در شرکت فیدار اویل روغن های شل و انواع گریس های آن هم به صورت بشکه ای و هم به صورت سطلی به فروش می رسد کافی است که به سایت ما سر زده و از کارشناسان ما اطلاعات کافی را دریافت کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس