پیشکسوت پرسپولیس: پیدا کردن جانشین ترابی و علیپور سخت است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پیدا کردن جانشین برای ۲ ستاره جدا شده این تیم کار دشواری است.

به گزارش مشرق، «بهنام طاهرزاده» در خصوص حضور پرسپولیس در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که در کشور قطر برگزار می‌شود، افزود:  فکر می‌کنم پرسپولیس شانس خوبی برای موفقیت در این مسابقات داشته باشد. البته جدایی «علی علیپور»  و «مهدی ترابی» می‌تواند ضربه سنگینی به پرسپولیس بزند.

وی ادامه داد: ترابی و علیپور گل‌های سه امتیازی زیادی برای پرسپولیس می‌زدند.  نبودِ این ۲ بازیکن بسیار اثرگذار است. حالا ممکن است برای این دو بازیکن جانشین هم پیدا شود که البته کار سختی است اما هماهنگ کردن آن‌ها با تیم اصلی خودش موضوع دیگری است. بازیکنان به علیپور عادت کرده بودند و چشم‌بسته او را در زمین پیدا می‌کردند اما حالا باید زمان داده شود تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند. فکر می‌کنم نبوده ترابی و علیپور قدرت هجومی پرسپولیس را کمتر می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سووال که آیا خریدهای جدید این تیم می‌توانند به سرخپوشان کمک کنند یا خیر، اظهار داشت: «یحیی گل‌محمدی» سالیان سال در لیگ کار کرده و قطعا تمام بازیکنان لیگ را می‌شناسد اما سوال من اینجاست که آیا بازیکنان خریداری شده اولویت اول گل محمدی بودند یا اولویت‌های آخر؟ این مساله مهمی است. اما هر چه هست امیدوارم خریدهای جدید در پرسپولیس موفق باشند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند

طاهرزاده در خصوص حواشی اخیر که بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها پیش آمده، گفت: قانونی تصویب کردند که در آن هیچ تیمی نباید بازیکن یا مربی خارجی جذب کند. تمام تیم‌ها مثل پرسپولیس به این قانون احترام گذاشتن اما الان می‌بینیم که همه تلاش می‌کنند تا این قانون برای استقلال شکسته شود. این درست نیست، وقتی قانونی گذاشته می‌شود نباید به خاطر یک تیم یا به خاطر خوشحالی هواداران یک تیم آن قانون شکسته شود.

وی ادامه داد: متاسفانه حمایت‌ها از استقلال زیاد است ولی شرایط برای پرسپولیس این طور نیست. الان گفتند که می‌خواهند برای تمدید قرارداد و قراردادهای جدید پرسپولیس بازرس بفرستند.  چطور برای استقلال چنین چیزهایی وجود ندارد و آن‌ها با هر قیمتی که دوست دارند بازیکن می‌گیرند؟  پرسپولیس چهار سال قهرمان شده و متاسفانه برخی‌ها می‌خواهند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای این تیم را زمین بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شما می‌بینید در اروپا وقتی یک تیم قوی‌تر است سال‌های سال قهرمان می‌شود و اینطور نیست که بعد از چند قهرمانی همه عوامل غیر فوتبالی بخواهند آن تیم را زمین بزنند و یا موفقیت‌های آن تیم را زیر سوال ببرند ولی متاسفانه اینجا تا پرسپولیس چند قهرمانی گرفت هم متحد شدند تا این تیم را زمین بزنند.

طاهرزاده درباره انتقادهایی که به سیستم مدیریتی پرسپولیس می‌شود، عنوان کرد: برای من سووال است که وقتی آقای مدیر پرسپولیس می‌دانسته قرارداد ترابی و علیپور اینگونه است چرا زودتر برای تمدید اقدام نکرد و مثلا چهار ماه پیش کار را تمام نکرد؟ این‌ها ترفندهای مدیریتی است که یک مدیر باید بلد باشد تا با توجه به آن باشگاه بتواند به درآمدزایی برسد. هنوز برای من سووال است، باشگاهی که چندین میلیون دلار پاداش در این چند سال از آسیا گرفته چرا به این اندازه بدهکار است و به این اندازه مشکل مالی دارد؟ واقعا اگر مسوولان دنبال شفاف‌سازی و فرستادن بازرس هستند بیایند در خصوص این مسائل تحقیق کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • الیاس IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    3 8
    حالا شما اگه ریگی تو کفشتون نیست چرا میترسین.یوونتوس هم بخاطر کالچو پولی محروم شد ولی بعد از ان کسی به قدرتش شک نمیکنه.شما با امثال هدایتی چند ساله لیگو به گند کشیدین حالا بازرس بیاد اگه ایرادی نبود مشکلیه.....کاش بازرس برای همه تیمها و مدیران بی لیاقت بیاد تا یکبار برای همیشه تکلیف فوتبال روشن بشه
    • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      12 4
      اتفاقا از زمانی که هدایتی بازداشت شد پرسپولیس کلا قهرمان شده . هدایتی فقط حاشیه داشته
  • حسین IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    مگه این دو باریکن از زمان تشکیل پرسپو لیس تو این تیم بودن که حالا نیستن به مشکل بخوره .این بازیکن هست که تو تیمی مثل پرسپولیس بزرگ میشه .خیلی بزرگتر از اینها از تیم رفتن هیچ اتفاقی نیفتاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس