کد خبر 1117255
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
آتش سوزی نمایه

پسر جوان که به‌خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری خانه برادرش را به آتش کشیده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش مشرق،  سرهنگ «کاووس محمدی»، معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی با مراجعه به در یک خانه به محض باز شدن در آپارتمان با ریختن بنزین به داخل خانه آنجا را به آتش می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

جنایت؛ فرجام‌ کینه‌جویی‌ شرور مسلح +عکس

وی در تشریح ماجرای این فیلم گفت: این حادثه در خانه‌ای واقع در فاز ۲ شهر صدرا رخ داده و بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که برادری به خاطر اختلاف بر سر ارث و میراث پدری، به خانه برادرش رفته و پس از درگیری با وی، با مواد اشتعال زا خانه را نیز به آتش کشیده است.

سرهنگ «محمدی» با اشاره به اینکه در این حادثه ۲نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، گفت: عامل آتش‌سوزی پس از این حادثه از محل متواری شده و دستگیری وی در دست اقدام است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    11 1
    ای خدا نسل ات ازروی زمین بکنه تودیگه چطور جونوری هستی!؟آخه ادم بخاطر مال دنیا برادرخودش پاره تنش حاضربشه ازاربده وخونه اش آتیش بزنه..خدا شاهده ما هفت فرزندیم دو تا ارث ازپدرومادرمون که چندسالیست آسمانی شدندوخونه میلیاردی مانده یه دادش داریم داخل خونه زندگی می کنه خدا شاهده یکیمان تاحالا نگفتیم ارث بخاطر دادشمون..اصلا مال دنیا چه ارزشی داره ماهمه مسافر این دنیایم مادیات بی ارزش است وبس--
    • ثنا IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      3 5
      هیچ وقت از دل کسی که خبر ندارین نظر ندین. شاید شما احتیاج مالی ندارین. ولی این احتیاج مالی داشته و زورش گرفته که حقط رو برادرش خورده. اگر مار دنیا ارزش نداره چرا اون برادر حق این برادر رو نداده؟
    • ناشناس US ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      5 0
      دل ادم دیگه چقدر بدطینت وبا بغض ودشمنی همراه باشد که برادربه اتش کشد بهترین میراث همان برادری است که اگرقدردانند وهردو درقضیه بی تقصیرنیستند چون احتمالا به حد ومرز وحق وحقوق یکدیگر احترام قائل نبودند.ولی باز هم هرچقدرهم که عصبانی باشی اتش افروزی بدبنگونه با وجود انسانیت درخانواده تاسف بار است.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    سالهاست که آدمیان این مرز و بوم برده و بنده پول کاغذی که آفریده دست خودش هست هستند نه بنده آفریدگار ما آدمیان به کجا میرویم ؟
  • رضا IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    3 0
    سلام .بنظرم در مورد موضوعی که خداوند بطور دقیق و ریز بحث کرده و ارث رو تقسیم کرده یک لحظه هم نباید درنگ کرد .حتما میدونسته جرو بحث تو این قضیه میاد برا همین در قران حکم داده .اوناییکه فکر می کنند احساسات برادری و خواهری مشکل گشاست اشتباه می کنند .شاید زمانی اختلافی پیش بیاد کافیه یواشکی بگی تو که مفت خونه ارثی نشستی یا حتی بچه های شما پس از شما بدجور ارث بخوان با طعنه و .... نه عزیز راه درست همونیه که خدا گفته .حتی خود خدا تو قران در مورد معامله و پول دادن (کاغذی که بعضا فکر می کنند بی ارزشه ) گفته یادداشت کنید و بین خودتون بنویسید.یا حق
  • بروسلی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    خدا باعث بانیشو لعنت کنه ک اینقدر فشار اقتصادی باعث میشه از جون نزدیکامون هم نگذریم. خدا لعنتتون کنه
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 0
    خداپدرمادرش بیامرزه ک چنین کاری سربرادراینطورآوردحقش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس