رحمانی فضلی: مردم تا حدود ۸۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: مشکل خاصی تا این لحظه در روند برگزاری انتخابات رخ نداده است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق داریم که انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه، ۲۳ شهرستان و ۸ استان، برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: تا الان الحمدالله روند کار بسیار خوب بوده و مشکل خاصی نداشتیم. ویژگی این مرحله از انتخابات مواجهه با کرونا بوده است که به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا عمل کردیم و همه شرایط آماده شده است.

بیشتر بخوانید:

موسوی: شمارش آرا از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود

فیلم/ نتایج انتخابات امروز چه زمانی اعلام می‌شود؟

رحمانی فضلی تصریح کرد: در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفته بودند فاصله‌ها رعایت شود. مثلاً عنوان شده بود هر کسی که وارد می‌شود باید در حوزه رای گیری ماسک داشته باشد و خودکار شخصی بیاورد و ما هم امکانات ضدعفونی را گذاشته‌ایم.

وزیر کشور با تاکید بر حضور در ساعات اولیه انتخابات برای رای دادن، خاطر نشان کرد: امیدواریم این یک انتخابات سالم، خوب و قانونی در امروز داشته باشیم و در کنار آن بتوانیم آسیب شناسی و جمع بندی برای یک انتخابات باشکوه در ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری کنیم که اگر وضعیت کرونا تداوم داشته باشد این انتخابات می‌ـواند الگویی باشد برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    ان شاالله که دستگاهای نظارتی بهوش باشند مثل انتخابات ۹۶ یهویی تعرفه ها کم نیاید یا وسط راه بماند و بدست رای دهندگان نرسد وقتی هم که رسید زمان قانونی رای دادن تمام شده باشد
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    انتخابات حق ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس