مهلت ۴ روزه مستأجران برای تکمیل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

در حالی روند پرداخت وام ودیعه مسکن به دلیل مقاومت بانک‌ها کُند است که وزارت راه و شهرسازی از مهلت ۴ روزه به متقاضیان این وام برای تکمیل ثبت‌نام خبر داد.

به گزارش مشرق، اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است؛

« کلیه متقاضیان محترم دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کد ملی خود به صورت پیامکی اقدام نموده و حائز شرایط این تسهیلات شده اند؛ صرفاً تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1399/6/24 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.»

به گزارش تسنیم، در حالی متقاضیان وام ودیعه مسکن 4 روز برای تکمیل ثبت نام خود فرصت دارند که به دلیل مقاومت بانک ها روند پرداخت این وام به مستأجران مطلوب نبوده است. مسئله ای که واکنش برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله اقبال شاکری را به دنبال داشته است.

وی هفته گذشته در این باره، گفته بود: با توجه به اظهارات مسئولان وزارت راه و شهرسازی تاکنون حدود 140 مستأجر (تا 14 شهریور) توانسته‌اند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند. امروز 14 شهریور است و مستأجران طبق معمول هر سال تا الآن بحث اجاره یا تمدید آن را باید انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ شرایط دریافت وام ودیعه مسکن چیست؟

تعداد مستأجرانی که وام ودیعه مسکن گرفتند ۴ هزار نفر شد

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که تعداد بسیار بسیار کمی نسبت به 700 هزار نفر اعلام‌شده برای دریافت وام ودیعه مسکن توانسته‌اند این وام را دریافت کنند. رقم 134 فقره وام بسیار ناچیز است.

وی با تصریح به این‌که کُندی در پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران نشان می‌دهد مشکلی در این مسیر روی داده است، افزود: مشکلی که ما در اجرای قوانین و مصوبه‌ها با آن مواجه هستیم و متأسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی همکاری نمی‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورایی اسلامی بیان کرد:‌ بر اساس بررسی صورت‌گرفته به این نتیجه رسیدیم که مشکل اساسی در پروسه پرداخت وام چنانچه وزارت راه و شهرسازی لیست مستأجران واجد شرایط را داده باشد ــ که این کار انجام شده است ــ بانک‌ها هستند، متأسفانه بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن مقاومت می‌کنند و مردم را به دردسر انداخته‌اند.

شاکری تأکید کرد: این مسئله حاکی از آن است که یکپارچگی در اجرای قانون را نداریم و بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه فشار نمی‌آورد و بانک‌ها هم‌اکنون مردم را معطل می‌کنند.

وی با ابراز "به‌عنوان یک خادم مردم از وزیر محترم راه و شهرسازی تقاضا می‌کنم خیلی شفاف بگوید مشکل کار کجاست" ادامه داد: در این صورت مردم متوجه می‌شوند چه‌کسانی کار نمی‌کنند، باید شفاف اعلام شود این حقوق عامه مردم است، چرا بانک‌ها مقاومت می‌کنند و کار را انجام نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر رئیس‌کل بانک مرکزی نیز هرچه سریع‌تر به این موضوع ورود پیدا کند و بانک‌ها را ملزم به پرداخت وام ودیعه مسکن کند. این یک مصوبه قانونی است که هیئت وزیران چند ماه قبل آن را ابلاغ کرده است و نباید مردم این‌گونه سرگردان می‌شدند، بنابراین رئیس محترم بانک مرکزی باید بانک‌هایی را که در پرداخت وام ودیعه مسکن تعلل دارند معرفی کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر این‌که باید با کسانی که که مصوبه قانونی را اجرا نمی‌کنند برخورد شود،‌ گفت: در نهایت اگر شهریور گذشت، فصل جابه‌جایی تمام شد و تعداد قابل‌توجهی از مردم موفق نشدند از این مصوبه خوب دولت استفاده کنند باید قاطعانه با مسببان برخورد شود و مورد پیگیری قضایی قرار بگیرند.

شاکری  افزود: نمی‌توانیم با حقوق مردم باری‌به‌هرجهت برخورد کنیم، تازه این کار خیلی بزرگی نبوده و قرار بوده است 50 میلیون در کلان‌شهرها، ‌30 میلیون در شهرهای بزرگ و 15 میلیون در شهرهای کوچک وام ودیعه پرداخت شود و این مشکل اجاره مسکن مردم را به‌طور کامل حل نمی‌کند، در این شرایط بانک‌ها هم در پرداخت وام مقاومت می‌کنند و کار مردم را انجام نمی‌دهند.

وی یادآور شد: پس از اعلام اسامی و ارسال آن از سوی وزارت راه به بانک‌ها پرداخت وام ودیعه به مستأجران نباید دو تا سه روز بیشتر زمان ببرد. در صورتی که وزارت راه و شهرسازی تعداد مستأجرانی را که از این وام بهره‌مند شدند اعلام کرد و ارقام بسیار پایین بود حتماً قوه قضاییه به این مسئله ورود پیدا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 128
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 2
    بانک و ما ادریک بانک ...
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    5 0
    من بانک ملت ۲۰ روزه ثبت نام کردم بخاطر ۱۵تومن هنوز نتونستم ضامن کسر پیدا کنم لطفا پیگیری کنید.
    • محجوب IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      3 2
      باسلام وام بدون ضامن نباید ضامن بگیرن از حراست بانگ ملت پیگیری کن
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      4 0
      منم درگیر بانک ملت شدم،آخه کسر از حقوق از کجا بیاریم ، سهام عدالت رو چرو قبول نمیکنن
  • هانی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    8 1
    با سلام وقتی صاحب ملک رضایت نمی‌دهد برای قولنامه کد رهگیری زده بشه تا مستاجر بخواد از این وام استفاده کنه تکلیف مستاجر برای دریافت وام ودیعه چی میشه....؟ لطفاً این موضوع را هم دولت هم وزارت راه و شهرسازی رسیدگی کنند یا راه حلی پیش پای مستاجرینی بگذارند.
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
      1 0
      سلام صاحبخانه ما نمیاید برای گرفتن کد رهگیری ما الان با داشتن قولنامه قدیمی وبدون کد رهگیری در حالیکه پول پیش ما 5 میلیون بیشتر نیست ونیاز شدید به این وام داریم باید چکارکنیم؟
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    5 2
    به نظر من مشکل بزرگی که خیلی از واجدین شرایط فرم وام را تکمیل نکرده اند بخاطر این است که مانند من سه ماه دیگر قرارداشتن تمام میشود نمیتوانند ازاین وام استفاده کنند و این انصاف نیست پس باید به این مسئله رسیدگی نمایید ممنون
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 3
    سلام و خسته نباشید به گوش مسولین برسونید که بانکها برای وام ودیعه مسکن خیلی اذیت میکنن ، میگن فقط ضامن کسر از حقوق باید بیارید تا قبول کنیم. آخه همه حقوق بگیر درجه یک دارن. یه جوری بانکها رو ملزم کنید سهام عدالت رو بعنوان رهن و ضامن قبول کنند. با تشکر
  • تنها DE ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    10 0
    چه فایده که همش سنگ جلو پامونه ۱۰ روزه به ۲۰ نفر رو انداختم وقتی کسی و جز خودت و خدا نداری ضامن کسر از حقوق از کجا باید پیدا کنی تا کی باید اینهمه تحقیر بشیم
  • سیما تقی زاده IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 1
    بانک ها حاضر ب دادن وام نمیشود
  • حسن احمدی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    با عرض سلام وخسته نباشید من فرم رو پرکردم و بهم گفتن بانک سپه پاکدشت مراجعه کن هرچی میرم بانک میگن هنوز دستور پرداخت این وام ودیعه مسکن ب ما ابلاغ نشده پس ما چیکارکنیم ممنون میشم پیگیری کنید
  • ، IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    باسلام.من.دوهفته.است.میام.میرم..خسته.شدم.توروقران.مجید.این.بانک.شهرتبریز...ماروخسته.کرد.برای.وام.۳۰.میلیون.دوتاضامن.میخوان.یکی.بردم.گفتم.باید...یک.ضامن.هم.بایدبیاری.ازمن.۵۰میلیون.سفته.کرفتن.بعدچک.۵۰.میلیون.کرفتند.توحضرت.عباس.کمک.کنی.ازکچاضامن.پیداکنم.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    ب بانک ملی مرکزی شهرم مراجعه کردم بهم گفتن ب ما بخشنامه نشده لطفا پیگیر شین بابت گرفتن کد رهگیری وثیت نام توسایت حدود۴۵۰تومن واسمون هزینه شد
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    با سلام ما پیامک دادیم الان ج اومده میریم سایت میگه ثبت نام نکردیدی این دیگه چیه چرا نباید تمدیدش کنید ک از اول همه ثبت نام کنن اینهنه مستاجر ما ک اطلاع نداشتیم باید رقم اخر کد ملیمون بفرستیم باید چکار کنیم تورو خدا اگه میخواید بداد مردم برسید درست برسید ن اینقد اذیت کنید چقد ما بدبختیم اخه
  • رقیه IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    5 0
    من نزدیک دوساله پیش مادر شوهرم داخل یه درب اتاق باهم زندگی میکنیم تازه بچه کوچیک هم دارم خیلی برام سخته اگه باور ندارین آدرس میدم بیایید تحقیق کنید منی که اجاره نامه ندارم باید چیکار کنم تقاضا وام دادم قبول شد ولی اجاره نامه میخوان به جان بچه ام شوهرم بیکاره خیلی دارم عذاب می کشم تورو خدا پیگیری کنین
  • جواد IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    سلام من در تهران درخواست وام ودیعه مسکن داده ام و قولنامه کد رهگیری دار اعلام کرده ام ولی مبلغ وام و 15 میلیون ثبت شده چکاری باید انجام بدم که وام 50 میلیونی بگیرم
    • خاکپور IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      1 1
      سلام بنده الان دیدم که برا مستاجرا وام میدین کجا باید بریم کدام بانکها وام میدم
    • فرح IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      بازم خپش شانس بودی همونم غنیمته خیلیا همونم نمیدن ب ما ک اصلا جواب پیامک نیامد
  • شهروز IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام.من کد رهگیری ندارم نتونستم ثبت نام کنم البته اینطور که پیداست ثبت نام میکردم هم فرقی نداشت
  • سینا IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    به من بانک سپه گفت یه ضامن کسر از حقوق یه ضامن چک دار.
  • افسانه IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    اگر قراره این وامو همه مستاجران بتونن بگیرن پس چرا رسانه ای نمی کنید..من چطور میتونم این وامو بگیرم پول پیشم خیلی کمه هر جا میرم کمتر از ۶۰ _۷۰پول نمیخواد شما رو بخدا راهنمایییم کنید بانکها هم جواب درست و حسابی نمیدن .
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام ، رفتم بانک میگن چک برگشتی داشتی ، لطف کنید این امکان ایجاد بشه بتونم بنام همسرم حداقل وام را بگیرم ، به آیه قران من قرض کردم به پشتوانه این وام برای پول پیش ، خدا رو شاهد و گواه می گیرم واسه پول پیش قرض گرفتم ، چکار کنم که ۳سال پیش ورشکست شدم و چکهای برگشتیم مربوط به حدود ۳سال پیش هستش ، اونم من کاسب بودم کل چکهای برگشتی من ۶۰ میلیون هم نمی شد، اگه بخوام توصیخ بدم وقت زیاد می خواهد لطفا ی کاری کنید وام رو بتونم بنام اعضای خانواده بگیرم
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 1
      شصت میلیون خوب شماکه چک برگشتی داری چطوری اعتمادکننداین قرض پس میدید بخاطرخودتون گرفتارنکنید
  • فاطمه IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    3 0
    سلام.دولت لطف کنداول اعلام کندکه صاحبخانه وبنگاه وظیفه داردکدرهگیری بده.من به صاحبخونم گفتم منومجبورکرده خونه روخالی کنم.خوب ازکجاپیگیربشم؟خداروشکرهیچ سازمانی وصنفی رسیدگی هم نمیکنه
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    متاسفم براشون
  • بی نام DK ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    همش سر کاریه هفت خان رستم رو رد کنی آخرش میرسی به بانک که در نهایت احترام بهت میگن بخشنامه به ما ابلاغ نشده .الان سقف وام گیرنده هامون پره یا میگن برو دو تاضامن بیار بیچاره مستاجر
  • نوید IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 0
    سلام. آخه کد رهگیری واسه چی. شما که همه حساب زندگی مارو در اوردین میدونید نه خونه ای داریم نه ملکی. حتما باید یه پولی به بنگاه بدیم تا بمون کد رهگیری بده. لطفا این شرط کد رهگیری رو حذف کنید.
  • مهدی IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    سلام من از همون روز بدبختی تولد اجاره نشین هستم زن و بچه دار کارگر یک مادر مریض اگه بگم یک کتاب میشه خواهشن گناه داریم خواهشن یک کاری برایمان بکنید مرسی
  • اس. IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    ماهم هرچی به بانک مراجعه میکنیم میگن فقط کسراز حقوق وکاسب بیار باید چیکار کنیم که ضامن ندارم گرفتار شدیم پول قرض کردیم والان باید آواره شیم چون همش دروغ بود وبه دولت اعتماد کردیم واقعا ما سزاواریم؟؟!
  • رویا آجورلو IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 0
    برای ثبت نام وام ویعه مسکن کجا باید مراجعه کرد ممنون میشم از راهنمایی شما
  • ح د جانباز هستم خانه ندارم برای خدا کارکتید IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    شما اگربخوای کارمردم انجام دهید به همه اعلام کنید متقاضیان هرجا حساب دارن یا حقوقشون میره حساب برن اونجا وامشون بگیرند و ماهیانه ازحقوقی که میاد حساب بی دردسر و دغه دغه برداشت کنند هیچ کس دنبال کارکردن نیست فقط دنبال منافع خودشان هستن
  • محمدرضا IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    5 1
    والا الان من یک هفته هست کارهای وام ودیه مسکن انجام دادم اما وقتی به بانک مراجعه نمودم با پا فشاری بالای بانک مواجه شدم که باید ضامن رسمی با گواهی کسر از حقوق که حداقل حقوق ضامن باید 4 میلیون باشه خلاصه نه چک برگشتی داشته باشی و نه معوقه بانکی داشته باشی و سفته و همچنین یک نفر دیگه هم چک باید بده خلاصه بلایی سرتون میارن که اصلا بی خیال وام بشید
  • داود یعقوبیان IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    مستاجرم
  • داود یعقوبیان IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    در کدام بانگ برویم8
  • ناشناس IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام من نامه کسر روبردم همه مدارکم درسته بانک بهانه میاره شغلم ازاده میگن باید حقوق بگیر باشی آخه من بعد 5سال میخام باهمسرم زندگیمو شروع کنم لطفا یه گوش مسئولین برسونین
  • مجتبی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 1
    بانک ها طبق دستورات بانک مرکزی عمل نمیکنن به بازرسی که تماس میگیرن میگن به ریس شعبه معلوم میشه که ضامن شما باید چجوری باشه الان بانک ها میگویند که ۲تا ضامن کارمند رسمی باید ارائه بدیم و سفته وچک و غیره....خیلی بانک ها سخت میگیرند تو روند پرونده من الان ۲ ماه رفتم یه خونه اجاره کردم ولی هنوز که هنوز پرونده من روند خودش طی نکرده و ریس شعبه سخت گیری میکندد و الان ساب خونه من گفته که دیگه نمیتونه وقعت بده باید قلنامه لغو کنیم الان من تازه ازدواج کردم نمیدونم باید چیکار کنم لطف سیر مراحل قانویش زود تر طی کنید و با ریس شعبه های که به فکر منافع خودشون هستن برخود قانونی کنید مرسی تشک 28
  • ناشناس IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    اینم بازی جدیده که سر مردم میارن ،اگر واقعا مثلا قانونه چگونه روئسای مفت خور و ....بانک ها براحتی میتوانند از مصوبه و قانونی که البته رو کاغذه تعدی کنند ؟ ایا تا بحال دیدید اینا با یک دکتر با یک مدیر و و و ....برخورد کنند؟
  • ابوالفضل رحیمی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    با سلام‌ قولنامه بدون کد رهگیری تنظیم کردیم‌ ولی بنگاهی می باشد در صورتی که برای اسکن باید کد رهگیری داشته باشد ضمن اینکه تبدیل آن به کد رهگیری بنگاهی سند منزل و پول زیاد و حضور صاحب خانه با سایر مدارک میخواد صاحبخانه هم در دسترس نیست ما چه راهی داریم
  • سمیرا US ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من به بانک تجارت مراجعه میکنم میگن هنوز از وام مسکن خبری نیست تو کافی نت ثبت نام کردم بانک جواب درست حسابی نمیدی درضیم انصاف برای 15میلیون ماهی498هزار تومان بپذاریم پارس آباد
  • مهدی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من بانک ملی شعبه بلوار توس مشهد رفتم گفت باید برا 30 تومن دو تا ضامن بیاری با نامه کسر از حقوق - نامه کسر حقوق از خودم بردم گفت علاوه بران باید ضامن هایت هم بیارن و بازنشسته نباشن و لهن توهین امیز مارو فرستاد بیرون دمتان گرم . به کجا باید مراجعه کرد معلومه به هیچ جا
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من 2تا ضامن رسمی بردم بانک آینده برای وام ودیعه مسکن. گفتن خودتم باید گواهی اشتغال بیاری گفتم مسافرکشی میکنم گفتن نه کار درست و حسابی.
  • علی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    با سلام , پیامک اومده که تا 4روز آینده فرصت داری ثبت نام خودتان را کامل کنید ,, ولی هرچی به سایت مراجعه میکنم , میگه شماره ملی شما صحیح نمیباشه ,,, این دیگه چه وضعیه
  • زهراعظیمی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    مستاجر تورو خدا وام رو زودتر برسونید
  • نادر IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    باسلام درست چهل ساله مستاجرهستم والان شش ساله باقراردادئ که دارم اسم بنده را اینترنت رد کرده وهمسرم نیز سی ساله اموزشکاه داره وبا وجود اینکه بسته اجاره میده وبا اعلام وام پول پبش دومیلیونی به پنجاه ویاصد میلیون رسیده واجارهسنگین هم میخواهند وبخاطر وام این تورم بوجود امده
  • نادر IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    باسلام درست چهل ساله مستاجرهستم والان شش ساله باقراردادئ که دارم اسم بنده را اینترنت رد کرده وهمسرم نیز سی ساله اموزشکاه داره وبا وجود اینکه بسته اجاره میده وبا اعلام وام پول پبش دومیلیونی به پنجاه ویاصد میلیون رسیده واجارهسنگین هم میخواهند وبخاطر وام این تورم بوجود امده
  • chehrehmohamad0634 IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام چرا من کد ملی مو ب سامانه میفرستم بعد میرم واس ثبت نام میگه کد ملی شما شناسایی نشد
  • فاعزه IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    سلام ما صاحبخونمون نمیزاره کدرهگیری بگیریم میگه مالیات برام میاد پس تکلیف ما چیه خواهشا ی فکری بکنین
    • مستاحر IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
      0 0
      هممون این مشکلو داریم صاحب خونه ها قبول نمیکنن،هیچکسم به داد ما نمیرسه
  • امیربرخورداری زرکانی ف عبدالله IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    استان هرمزگان که خبری ازپرداخت وام مساحری نیست
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    جمع کنیدبساتتونو بابا....
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    1برج7اسبابام میریزن توخیابون شمامگین30تومن وام ضامن نمیخوادبانک مبگه دوتاضامن رسمی وکسرازحقوق..میگه بانک تایین میکنه ضامن چی باشه نه دولت...بایدبکجاشاکت کرد..چرادولت رسیدگی نمیکنه..چراهرکی یه حرفی میزنه..
  • محمد شاهرخی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    مستاجرم ازمانی که وام رواعلام کردید فقط اجاره مسکن بالا رفت کاش ودیعه مسکن رو پیشنهاد نمیکردید
  • فریده IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من مستاجرم هرچه میرم بانک ملی میگن دستور العمل وام ودیعه مسکن نیامده وهمکاری بامردم ندارند میگم دو روز مانده مهلتش تمام بشه ..میگن وقتی که دستور العملش نیامده!!!!!!!!
  • علی US ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلامآقایان لطفاهرکاری میکنن زودتر به نتیجه مطلوبتر است برسید مردم حقوق بگیر مستاجر واقعا گرسنه هستندندشرمنده زنوبچه شدیم
  • علی حیدرپور IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    باسلام بنده نیز باارسال مدارک دراین طرح شرکت کرده بودم ومستاجر نیز هستم بدلایل نامعلودباوضعیت قرمز رد شدم دلیل این موضوع چه بود
  • لطف الاه ولدی FR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام ایا دستگاه نظارتی وجود دارد که سری به بانکها بزند ببیند چه خبر است ایا این طور حق مردم را باید ثابت کرد
  • میثم IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام خسته نباشید بانک سپه برای وام ۳۰ میلیونی ودیعه مسکن ضامن کسر ازحقوق میخواد لطفا مسولین رسیدگی فرمایید قرار بود بدون ضامن باشد
  • حمید IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    پس اینطور که معلومس ما خونواده چهارنفری وکمتر باید بریم بهزیستی یه چند تا بچه تحویل بگیریم تا این وام چند غازا بدند
  • ابراهیم پاز IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من یک مستاجرم که توانایی کرایه نشین ندارم دستم خالیست لطفا وام ازتون میخام برای اجاره خونه
  • مهدی اشرف زاده IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام نظر من این هست که منهم یک مستاجر هستم ودارم زجر بی خانگی رامیکشم ولی وقتی به بانک به سراغ وام میرویم یم کاری به سرمیدهند که ادم توبه کاروپشیمان ازوام گرفتن میشود ولی کسانی که اشنا ـپارتی داشته باشن راحت وبدون درد سر میگیرند به خدا از سال 72تا به الان مستاجر هستم وهنوز یک تیکه زمین هم حتی ندارم یک جانباز جنگی هم هستم فقط خواهش عاجزانه دارم که یک کاروفکراساسی بردارید ممنون میشـم بانکها جگر ادم راخون میکنند که ادم بیخیال هم چیز میشود خدا میداند وبس اخرکارمجبور میشویم به خودمان بدمیگویم ومیرویم ومیکویم گذشتیم وام نخواستیم این حزف اخر ما مستاجرها هست فقط به خدا قسم میدهم یک برنامه اساسی بریزید7384
  • ابراهیم پاز IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من یک مستاجرم وکرایه نشین دستم خالیست نمیتونم کرایه بدم وام میخام برای رهن
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    هر بانکی که میری حتما باید ضامن کسر از حقوق داشته باشی در غیر این صورت هیچ
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    جمع کنید بابا....
  • مینا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    راهنمایی کنید
  • مینا IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    این چه قانون مزخرفی گذاشتی هیچ صاحب خونه ی حاضرنمیشه کدرهگیری بدن به مستاجر میگن مالیات باید بدیم ازاین حرفا
  • US ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من هفته ای دو بار دارم میرم بانک آینده برای دریافت وام تا الان هربار گفتن بخش نامه نیومده.
  • عباس IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام، کسانی که در مهلت مقرر از موضوع ثبت نام وام ودیعه مسکن مطلع نشده اند و بنابراین کدملی رو پیامک نکرده اند دیگه هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، این هم شد مثل سهام عدالت که افراد جامانده و جدید از این عدالت سهمی ندارند، لطفا سازو کار این دو مقوله رو درست کنید و مردم رو از حداقل صدقه سریتون که قراره بهشون بدین برخوردار بفرمایید.
  • بهنام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    خدا شاهده صاحب خونه قیول نمیکنه ..ما هم که دیگه بدبخت وبیچاره بودیم از همون ابتدای زندگی ..اگه از اتیش جهنم نمیترسیدم خودم رو میفرستادم دنیای اخرت....سه تا بچه دارم دوتاش محصل هستند بقران گوشی میخان برا تحصیلشون به خدای یگانه قسم پول ندارم ....خدایا کرونا رو نابود کن ..ما رو هم زیر چتر خودت نگه دار ..مبادا دستم به حروم الوده بشه
  • omid IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    باعرض سلام خداوکیلی این دولت مردان واقعامردهستن یااصلا بوی ازانسانیت بردن واقعأاین چه روزگاری هستش من یادم که میگفتن که داریم انقلاب میکنیم که ازدست ادمهای ظالم نجات پیداکنیم وعدالت حضرت علی رودرپیش بگیریم عدل علی اینجوریه من یک زن تنهام ازکجادوتاضامن بیارم اونم یکی کارمندویکی کاسب اگه ضامن میداشتم خوب ازخودبانک وام میگرفتم احتیاج به این ودیعه مسکن نبودفقط بلدین دروغ بگین توشبکه خبرزیرنویس میکنیدتا۳۰میلیون احتیاج به ضامن ندارد
  • 0048259896 IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام بانک پاسارگاد شعبه شهر قدس از من چک وضامن میخواهد برای پانزده میلیون تومان وسهام عدالت را نیز قبول ندارند خلاصه نمی‌خوان به مردم کمک کنند به هیچکس هم جوابگو نبوده شهر هرت شده سپردیم به خدا آقایون زندگی ما قشر ضعیف داره نابود میشه ،خدا داد ما رو میگیره از اونایی که خیانت میکنند
  • احمد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    با سلام بانک سپه مراجعه کردم شرط گذاشت با کسر حقوق داشت باشی ضامن باید حساب پیش ما داشت باش جالب اینجا داشتن کارت پایان خدمت جزو شرط هست کسی خدمت نکرد چطور کارمند رسمی شده
  • علی سواری خواه IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام من در خانه اجاره زندگی می کنم شغلم هم آزاد ودر آمدم خیلی کم ودر این طرح مسکن ثبت نام نکردم نمی دانستم ومی خوام ثبت نام کنم رفتم کافی نت قبول نکردند گفتند فرصت تمام شد
  • حسین IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    دقیقاامشکل ما مستاجران همین است،اجاره زیاد و حقوق کم، من 10 روزه پیش به بانک مراجعه کردم واسه وام ودیعه مسکن، جوابتو درست نمیدادن،. گفتن برو پیش رعیس، رفتم اونم گفته هنوز دستور برامون نیومده، اصلا درست جواب سوالمو ندادن، طوری تعجب کرده بودن که انگار وام ودیعه مسکنو اولین بار از من شنیده بودن.
  • 4051270408 IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    بخدا من مستاجرم خودتون هم میدونید حالانتوانستم ثبت نام کنم تکلیفم چیه
  • مستاجر IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    این چه جورکمکی بود به مستاجرا .هر جا میری ضامن کارمند رسمی کسر از حقوق کلی چک وسفته .....کی میتونه این وام رو بگیره
  • محمد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    خدا لعنت تان کنه کمتر مردم و الکی اذیت کنید واسیه سی میلیون وام ودیعه مسکن سه نفرکارمندرسمی میخواهند واقعا خجالت بکشید
  • حسین حفظی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    با سلام .من جا ماندم
  • محسن IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    بخدا بانک ملت کرج شعبه مرکزیش بلایی سرم اورد که بیخیال وام ودیعه مسکن شدم ی نفر کت شلواری از همه چی بیخبر پشت میز نشسته و مسئول تشکیل پرونده شده که انگار پول رو از جیب باباش میخواد به مستاجر بده و اینقد کشش داد تا بنده خسته شدم و ... شما را به خدا نگذارید همچین انسانهایی مسئولیت حل مشکل مردم ضعیف باشند
  • حمید ابراهیمیان IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام، ما چندین بار پیام دادیم ولی اصلا هیچ پیامکی برایم نیامده وواقعا نیازمند این وام هستم، لطفا چاره کنید تو رو خدا
  • زهرا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام تو رو خدا بیشتر وقت بدید من هنوز جایی رو نتونستم پیدا کنم بابت کدرهگیری هر املاک میرم میگه ما نداریم و انجام نمیدیم من خانم سرپرست و۲۷ساله مستاجرم با ۲فرزند خواهشا ی مهلت بدید تا ما هم بتونیم وام بگیریم خواهش میکنم کجا باید برم که بتونم کدرهگیری بگیرم
  • زهرا IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    سلام مشکل من این هست که صاحب خانه راضی نمیشه بیاد برای کدرهگیری و خودم این مدت گفتم ی پرس وجو ازاملاک های منطقه انجام دادم همشون میگن ما کدرهگیری نمیدیم دستگاه نداریم الان من چکارکنم تو رو خدا ی راه حل اسونتر بذارید ازطریق سایت خود دولت و دستگاه های مربوطه میتونن بفهمن که چه کسانی مستاجر هستن تو رو خدا این قدر اذیت نکنید غیرازاینکه اجاره ها رفت بالا اش نخورده ودهن سوخته کسانیکه وام گرفتن برای ثبت توسامانه بایدشناسنامه جدید داشته باشی ک مشخصاتشو بفرستی ده صفحه ای یا با همون قدیم ۸صفحه ای هم میشه خواهشا کسانیکه سامانه رفتن جواب سوال منو بدن متشکرم خواهشا زمان بگیرید شاید صاحب خانه دلش برحم بیاد و بتونم جایی رو پیدا کنم بابت کد رهگیری من پدرم فوت کردن وتازه از شهرستان اومدم خواهشا زمان بیشتر کنید نیاز شدید به وام دارم
  • علی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    من اسمم در امد مبلع وامم ۳۰ تومن است بانک ملت اصفهان رفتم بانک گفت دو تا زامن بیار رفتم دو زامن بازنشته بردم بعد بانک میگه من اینا را قبول ندارم برو دو زامن کار مند بیار همه مدارک جور کردم ۴۰ میلیون سفته بردم به بانک مرکزی زنگ زدم میگه دست ما نیست دست رییس بانکه میگم مدارکم جوره میگه اقا وقت ما را نگیر به خدا قسم دروغ میگن امیدوارم خدا نابودشون کنه
  • شاهرخ IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    بنده بانک آینده شعبه کرج گلشهر را انتخاب کردم دو هفته هست ک میرم هر روز یه بهانه میارن بهم وام نمی‌دن . این چ مملکت بی صاحبیه
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    دروغ میگن بانکا خدا ازشون نگزره
  • ممم IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    دولت واسه خود شیرینی به مردم میگه برید وام بگیرید بانک ها هم اصلا دولت و قبول ندارن
    • آرامش IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      0 0
      خیلی جالب اینکه گفته شده چک برگشتی کسی داره .ملاک قرار ندن.بعد از تمام این که مدارک رو کامل کردیم حساب خواستم باز کنم گفتن چک برگشتی داری نمی شه
  • Mohsen IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام چرامن به این ادرس نمیتونم دسترسی پیدا کنم دوستان لطفا راهنمایی کنید ممنون
  • ازاد IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام.والا بانکها مردم رو خسته و به هم پاس میدن خدا ازشون نگذره.
  • مهدی مهدی پور US ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    ممنونم از لطفتون
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    با سلام من هم مستاجرم شهرداری قرار بوده خونه برامون بسازه نساخته هیچ مبلغی رو هم که دادیم خوردن ی اب هم روش به ما چرا وام نمیدین
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 0
    سلام ما الان ۱۹ساله مستاجریم پیامک دادم جوابی نیومده تورو خدا من با ۴ تا بچه اونم کوچیک چه کار کنم لطفا به مردم کمک کنید
  • باقری IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    با.سلام.ما.به.بانگ.ملت.مراجعه.کردیم.میگن.ضامن.بیارن.ما.که.ضامن.نداریم.چگار.کنیم.
  • مهری پاکدامن وصال IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    باعرض سلام و خسته نباشید من 4 بار به بانک مراجعه کردم و گفتن به ما چیزی ابلاغ نشده و وامی درکارنیست واقعا سرکاری بوده کم بدبختی کشیدیم لطفا بررسی کنید بخاطر خدا
  • 0061812684 IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    با سلام وقتی دولت میگه ۳۰ میلیون ضامن نمیخاد پس چرا بانک ملتاسرار به ضامن با کسر از حقوق میکند.من وقتی خودم کسر از حقوق دادم دیگه ضامن برای چی میخاد.به خدا به تمام همکارام رو انداختم قبول نکردن که هیچ تازه مسخره هم میکنن.تو رو خدا به این بانکها بگید که دیگه وام گیرنده کسر از حقوق میاره دیگه ضامن میخاد برای چی. لطفاً رسیدگی کنید. ممنون میشم.
  • حجت اله قاسمی IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    باتوجه به اینکه دولت محترم فرموده اند درزمینه وام ودیعه مبنی بر عدم ضامن جهت وام ۱۵ میلیونی ...ولی بانکها براین علیه این دستور سرباز زده وتمرد میکنندوخیلی خیلی سخت میگیرند ودرمقابل میگویند که شاید دولت همچین ابلاغی را اضهار داشته ولی سیستم بانکی ما بدین شکل هستش که ضامن نیازداره .مانفهمیدیم یعنی دولت درمقابل این بانکها چرا باید تا این حد ضعیف باشه؟؟
  • یونس IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    من پیامک فرستادم..بعدا متوجه نشدم که چخبره الان میرم میگن شما نمیتونید دیگه ثبت نام کنید
  • ش IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    لطفا بگید کد رهگیری بردارن ما نداریم ۲ ماه مونده سر سالمون چیکار کنیم
  • محمودمحسینی IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    من نرسیدم ثبت نام کنم
  • اردوان فتحی کوروش IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    خیلی خوب بود با این وضعیت مسکن و بیکاری که همه مستجران خانه به دوش شدند یکی مثل خودم که توان وعدیه یه اپارتمان را ندارم .
  • میثم فرحانی IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    کجا باید ثبت نام کرد
  • مستآجر IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    آخه یک آدم با خیری پیدا بشه به تمامی این بانکها بگه ننت خوب بابات خوب مگه مردم ارث پدرتونو میخوان بگیرند که با مردم اینکارا میکنید بابا مال دولته مال مردم مفتی که نمیخواهید بدید عوضشو میگیرید دو برابرشم میگیرید اینقدر مردم عذاب ندین. خداراضی نیست والاهه
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    اونایی که ضامن ندارن وبی کس کار هستن چه خاکی توسرشون بریزن؟
  • محمدحسن فلاحی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    بنده معلمی بازنشسته هستنم وام ودیعه مسکن بهم تعلق میگیردکارهارابه سرعت تابانک انجام دادم بانک بااینکه حقوق بازنشستگیم راازصادرات میگیرم بازهم ازمم ضاپن کارمنددولت میخواهدگرفتارشده ام کمکم کنید
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    1 0
    صاحبخونه کد رهگیری نمیگیره بنگاهی یادش داده بگه؛اگه مستاجر کد رهگیری میخواد باید خودش پول بنگاهی رو بده
  • فاطمه رصایی جم US ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    بانک ملي ممانعت می‌کند از پرداخت وام
  • محمد مهدی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام ما در منطقه ایی زندگی میکنیم که کد رهگیری اجاره نداریم چکار کنیم
  • محمدتقی استوار IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    صاحب خانه باقولنامه کدرهگیری داشته باشدموافقت نمیکند.چکارکنم
  • وحید IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    باید با چه نرم افزاری وارد شد.من هر چی میخوام کد ملی خودم رو وارد کنم صفر اولش نوشته نمیشه.
  • داود یعقوبیان IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 1
    مستاجرم
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    وام به ...!!! نه ملت!!!
  • کامران IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    ببخشید تو شبکه خبر اعلام کردن اشخاصی که چک برگشتی دارن بانکها میتونن وام ودیعه مستاجران را بدهند طبق این خبر ما با هزاران زحمت و هزینه مدارک را کامل کردیم بخاطر یه چک برگشتی بانک به ما وام نمیدهد خواهشن راهنمایی کنید
  • سالم IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    باسلام اینجانب که پنج سال درخط مقدم جبهه های جنگ مشغول وپنج‌مرحله محروح شدم ‌همسرم فرزند شهید است ‌بدون خانه هستیم ‌ماهانه یک میلیون وپانصدهزارتومان هرماه کرایه خانه پرداخت می‌کنیم و35میلیون پیشرپراخت کردیم ‌متاسفانه متاسفانه از روز اول ثبت نام مردم برای وذیعه مسکن ولی هرکچاکه می‌روم برای کد رهگیری ششصد هزارتومان میخواهند پرداخت کنم کجای این کار قانونی چرا باعث شدید یکی مثل بنده نتونم استفاده کنم اروام عاجزانه تقاضامندیم اقدام کنید
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    درودبرآقای شاکری.بانکها واقعاًمردم سرگردان میکند.۸۳۹۳
  • نورالدین نیک نفس NL ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    اجاره نشینم میخوام وام بگیرم کمک کنید ماهم خونه بگیرم ازدست اجاره پول راهت بشیم
  • علی گرگان IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    با سلام خدمت شما دست اندرکاران محترم تقاضا دارم در رابطه با وام ودیعه مسکن به جانبازان و ایثارگران محترم که بخاطر مشکلات مجروحیت و توان حرکت نتوانسته‌اند کد رهگیری دریافت کنند و از طرفی بخاطر ازدحام جمعیت و شلوغی و مشکلات کرونا و دیگر موارد از جمله قطعی اینترنت مرکز کد رهگیری شهرستانها وقت بپایان رسیده و اینکه بانکها بخاطر این مبالغ ناچیز هر روزمردم را سرگردان و اسیر کرده اند خواهشن و بخاطر حرمت خون شهدا و فداکاری جانبازان و ایثارگران یک یا دو روز دیگه تمدید بفرمائید تا خانواده این عزیزان و جانبازان و ایثارگران بتوانند مشکلشان را حل کنند.خداوند به شما مسولین و دست اندرکاران محترم خیر عطا بفرمایند
  • میلاد IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    سیستم به كل فاسده،هر بانكی میری سنگ میندازه جلو پات من ضامن دارم چك هم دارم میگن جواز كسبتو بیار،منم جواز كسب ندارم،وقتی مسئولین میگن وام 15 تومنی با چك و سفته هم میشه گرفت من رفتم فقط 400 هزارتومن دادم كد رهگیری زدم رو قولنامه
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    به مردم دروغ گفتید
  • غلامرضارستمی فرد IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    اخبار ضدو نقیضی اینجا گذاشتین لطفا بروز رسانی کنید
  • رقیه IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    باسلام درخواست وام ودیعه مسکن جهت اشتغالزایی وتحت پوشش بهزیستی هستم و۲تادختردارم ومستاجرهستم لطفاکمکم کنید
  • حمیدخالدیان IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    نظری ندارم ـلژ چرامن که مستأجرم هیچ ملکی هیچ پس اندازی ندارم چراهرچی کدملیمومیفرستم میگه قابل قبول نیست لطفأیه جواب یانع کننده بهم بدهید
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    چک میدم حقوق بازنشسته ایم گروه می گذارم سفته ۲۵م میدم به بانک تجارت میگن قبول نداریم. باید کسر از حقوق یا پروانه کسب برای ۱۵م وام.بابا از کجا جور کنم .اینقدر مردم سر کار نگذارید.آقای همتی رئیس بانک پول خورده تو جیب بچه شماست.مردم به تمسخر نگیر.روحانی پشت شیشه تلویزیون یه چیز میگه؛ شما پشت میز پشت پرده یه چیز دیگه.بس کنید.این بودحق مردم.تاکی دروغ به مردم.
  • محسن بشارت مهر IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    خوب
  • LU ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام من از بیستم میروم بانک میگویند کارمند بایدبیارید حالاهم که ضامن بردم گفتن مهلتش تمامشده لطفا راهنمای کنید
  • عبدل IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    بابا جرا دروغ میگید بعداز اتمام مهلت اس دادید برو ثبت نام وام دنبال نخود سیاه میفرستی ملتووووو
  • سیداحمدطباطباییی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    وام
  • احمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    واقعا مردم مسخره کردن.این رسمش نیست والا این انسانیت نیست که مردم رو آزار واذیت کنن برای گرفتن یه وام ودیعه
  • بهزاد PL ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    وام ودیعه مستاجران خداشاهده چندتا بانک رفتم به من گفتن برو اون بانک میده رفتم بروفولان بانک میده خداشاهداینقده رفتم جواب درست حسابی ندادن از خداوند میخوام این روز رابه سرمامیارن به خودشون بیاد بچه هاشون بیادببینن ما چی می‌کشیم ازدست اینا خسته شدیم
  • رها IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    من تو سایت ثبت نام کردم ولی الان پیام اومده برام که برم برای تکمیل مدارک ارزش داره هزینه کنم واس کد رهگیری؟ وام میدن هنوز؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس