کد خبر 1116977
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
توضیح باشگاه پرسپولیس درباره یک خبر

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از کارشکنی قطری ها در صدور ویزا برای برخی اعضای تیم خبر داد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، در مورد عدم صدور ویزای کل اعضای کادر فنی، بشار رسن، حامد لک و احسان حسینی اظهار داشت: این موضوع کارشکنی از سوی قطری هاست. واقعا تعجب می کنم چطور کشوری که قرار است میزبانی جام جهانی را برعهده گیرد، از صدور ویزای یک تیم دریغ می کند؟

بیشتر بخوانید:

خروج نام سرخ پوشان جدا شده از لیست

وی افزود: ما فردا مهمترین جلسه تمرینی خود را خواهیم داشت. وقتی برای هیچ یک از اعضای کادر فنی ما ویزا صادر نشده، چطور به این سفر برویم؟ تا وقتی ویزای آنها صادر نشود، تیم را نمی توانیم اعزام کنیم. 

پیروانی عنوان کرد: برای هفت بازیکن جدید خود به تازگی درخواست ویزا دادیم که برای ۶ بازیکن روادید صادر شده جز لک اما برای کادر فنی که از یک ماه قبل درخواست شده، هنوز صادر نشده است. در تلاش هستیم تا صبح این مشکل حل شود و از طریق سفیر ایران در دوحه مشغول رایزنی هستیم. 

کاروان تیم پرسپولیس طبق برنامه قبلی با پرواز چارتر ساعت ۸:۱۵ باید راهی دوحه شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 3
    این اهمال اگر از جانب قطر باشد بهتر است تیم ها همبسته اعلام موضع کنند و در صورت صواب . راه صلاح که همانا دفاع از حیثیت فوتبال ایران است برگزینند و با تعقل و بدور از احساسات عمل نمایند . و چنانچه مربوط به خود است . خب با تاسف این را در پهلوی دیگر مسائل فوتبال باشگاهی که دامنگیر شده باید گذاشت . هر چند امیدواریم مرجعی توانائی ورود و حل نهائی مشکلات داشته باشد و اثری از مسائل داخلی بر نحوه تصمیم دیگران از جمله قطر نداشته و حرفه ای و درست رفتار کنند . و متوجه شویم بخصوص مسئولین اساس که با کردار خود چگونه چهره فوتبال ایران را مشوه میکنند و این اگر آگاه باشند گناهی بزرگ محسوب میشود در هنگامی که دشمن همه گونه مترصد فرصت است تا حداقل با حیثیت و احساسات رفتار نامناسب کند و موجب پریشانی مردم شود . حواس ها جمع .
    • سلام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      3 0
      بشین بابا همانا همانا
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    دم قطریا گرم. تیم منفور حکومتی همه جا منفوره
    • ناشناس DE ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      منفور اون تیم اشغالیه که با ضایع کردن حق چندین تیم و با لابیگری زور بزنه که فقط تو فینال حذفی باشه که البته همه دیدن خدا چجوری نشون داد جای حق نشسته، تبریک به هواداران تیم مردان سرخدل مرد به معنی واقعی. ..ضمنا چشم حسود کور
  • ناشناس DE ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    اون نادونی که از بیشرمی عرب ها حمایت میکنه ایرانی نیست احتمالا از خودشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس