امدادرسانی به روستای سیل زده‌ سبزوار

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ماشین‌آلات سپاه و قرارگاه خاتم به کمک کشاورزان سیل‌زده منطقه هلیل رود رابر می‌آیند.

به گزارش مشرق، سردار حسین معروفی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه هلیل‌رود رابر اظهار داشت: سپاه خود را موظف می‌داند در مواقع بحران با یک حرکت جهادی به آسیب دیدگان خدمات‌رسانی کند و در همین راستا به مدت یک هفته با هماهنگی قرارگاه خاتم دو دستگاه بیل مکانیکی، یک‌دستگاه بولدزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کمرشکن در این منطقه مستقر می‌شوند تا دسترنج کشاورزان بر باد نرود.

بیشتر بخوانید:

وقتی سپاه بی‌ادعا به کمک مردم شتافت / رکوردزنی قرارگاه خاتم‌ در آبرسانی ۲۵روزه به غیزانیه

پروژه آبرسانی قرارگاه خاتم‌الانبیا به غیزانیه یک رکورد است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طی بازدیدی که امروز از منطقه سیل‌زده هلیل‌رود رابر داشتیم مشخص است که به دلیل سیل مسیرهای ارتباطی روستاهای این منطقه قطع، کانال‌های آبرسانی مسدود و باغات و درختان این منطقه دچار آسیب شده‌اند که اگر به‌زودی این مشکلات برطرف نشود کشاورزان و باغداران منطقه دچار ضرر و زیان فراوان خواهند شد.

وی با بیان اینکه این باغات و درختان امید و قوت زندگی کشاورزان منطقه هستند، گفت: سپاه وظیفه خود می‌داند با این حرکت و حرکت‌های مشابه به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان خود خدمات‌رسانی کند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این منطقه با حضور سپاه و موسسات زیرمجموعه با همکاری امام جمعه، فرماندار، فرماندهی بسیج و جهاد کشاورزی هرچه زودتر آب به منطقه و باغات کشاورزان برسد و نشاط و شادابی را در چهره مردم ببینیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 4
    اگر سپاه نبود کشور نبود....خدمتگذاری و مردمی بودن دلیل دشمنی امریکا با سپاه و بسیج است
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 0
    یه فکر اساسی برای سیل اون مناطق باید بشه
  • resistance IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 4
    سعید محمد فرمانده خاتم و مغز متفکر اقتصادی گزینه انقلابی برای ریاست جمهوری 1400 #سعید_محمد
  • محمدایوب IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 1
    یادتون نره اینو حتما جزو دست اوردهای برجام قلمداد کنید و هم رمان اونو ببره وعلی برکت الله بگه که دست اورد دولتش معلوم بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس