کد خبر 1116862
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
اسراییل کرونا نمایه

آخرین آمارهای رسمی در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد همزمان با ثبت بیشترین میزان ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این منطقه، شمار مبتلایان در این منطقه از صد و چهل هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش مشرق، نرخ تصاعدی شمار مبتلایان روزانه به ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی همچنان رو به افزایش است و وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از ثبت بیشترین میزان ابتلا در یک روز خبر داد.

بیشتر بخوانید:

مستاصل شدن اسراییل در برابر ویروس کرونا

این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۹۵۱ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۴۳,۰۴۹ نفر افزایش یافت که حال ۴۸۷ نفر از آنها وخیم است.

همچنین تعداد قربانیان کرونا در فلسطین اشغالی نیز به ۱,۰۵۵ نفر اعلام شده است.

این روزنامه در ادامه گزارش داد که کابینه مقابله با ویروس کرونا در تل‌آویو امروز تشکیل می‌شود تا گزینه‌های احتمالی از جمله تعطیلی و قرنطینه سراسری مجدد در فلسطین اشغالی را بررسی کند.

مقامات ارشد در وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی چندی پیش گفته بودند تل‌آویو اقدامات لازم برای ایجاد شبکه‌ای گسترده برای نظارت بر روند شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی و انجام تعداد بالای آزمایش ابتلا به این ویروس را انجام نداده و برای موج دوم آن آماده نیست.

چند روز قبل مسئولان درمانی رژیم صهیونیستی با هشدار درباره احتمال افزوده شدن شیوع آنفلوانزا به همه‌گیری کنونی ویروس کرونا، گفتند در حال حاضر هم بیمارستان‌های فلسطین اشغالی در آستانه فروپاشی هستند.

پیش از این نیز گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان داده بود که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس