کد خبر 1116585
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
اعتراضات آمریکا

اعتراضات شهر لس‌آنجلس آمریکا در پی اقدام پلیس در قتل یک شهروند سیاهپوست در حالی همچنان ادامه دارد که کلانتران این شهر برای دستگیر کردن گروهی معترض، موسوم به «آنتیفا» وارد عمل شده‌اند.

به گزارش مشرق، در ادامه اعتراضات شهر لس‌آنجلس آمریکا به قتل یک شهروند سیاهپوست، کلانتران این شهر اقدام به دستگیر کردن اعضای گروه موسوم به «آنتیفا» کرده و با مهمات مشقی به سمت این افراد شلیک کردند.

بیشتر بخوانید:

حمله طرفداران ترامپ به معترضان نژادپرستی+فیلم

به نوشته وبگاه لس‌آنجلس تایمز این اعتراضات سه‌شنبه شب (به وقت محلی) برای چهارمین بار متوالی برپا شد و معترضان به صورت غیرقانونی تجمع کردند.

این فیلم را ببینید:

دانلود

دوشنبه هفته گذشته معاونان اداره کلانتری منطقه «لس‌آنجلس» در چند بار تیراندازی به یک فرد سیاهپوست و کشتن وی، بار دیگر خشم معترضان آمریکایی را برانگیخت.

ببینید:

عکس/ کشته شدن یک سیاه پوست دیگر در لس آنجلس

راشا تودی گزارش داده این حادثه تیراندازی اواسط روز دوشنبه به وقت محلی در حومه خیابان «بودلانگ» واقع در جنوب لس آنجلس به وقوع پیوست.

اداره کلانتری لس‌ آنجلس مدعی شده است که معاونان این کلانتری در حال گشت‌زنی بودند که مرد سیاهپوستی را در حال دوچرخه سواری مشاهده می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که این فرد دوچرخه‌سوار را به دلیل تخطی از قوانین ترافیکی و رانندگی، متوقف کنند که ناگهان این فرد، دوچرخه خود را رها کرده و پا به فرار گذاشت.

پلیس مدعی شده است که زمانیکه این فرد سیاهپوست را دستگیر می‌کنند، وی با مشت به صورت آنها حمله می‌کند و  اینکه این فرد سیاهپوست با خود سلاحی داشته که در حین درگیری با نیروهای پلیس ناگهان این اسلحه به روی زمین افتاده است.

اعتراضات علیه خشونت پلیس و ضدنژادپرستی بعد از قتل «جورج فلوید»، یک سیاهپوست آمریکایی در شهر مینیاپولیس برپا شد و اقدام پلیس در کشتن چند سیاهپوست دیگر در شهرهای دیگر آمریکا به این اعتراضات دامن زد.

علیرغم تشدید اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا، ترامپ با شورشی و غارتگر توصیف کردن معترضان به نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا، بارها آن‌ها را به سرکوب توسط نیروهای ویژه و گارد ملی تهدید کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    به به، آقایون خسته نباشید خدا قوت!! فقط یه دو تا جا هم سالم بزارین برای حسینیهٔ ما، دستتون درد نکنه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس