کد خبر 1116574
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
اهدای عضو نمایه

فرمانده یگان ویژه استان فارس از اهدای اعضای بدن مامور وظیفه شناس یگان ویژه که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده یگان ویژه استان فارس گفت: اعضای بدن مامور وظیفه شناس یگان ویژه که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

اعضای بدن جودوکار جوان قمی اهدا شد

سرهنگ "میرجلال موسوی" در تشریح این خبر گفت: استواریکم "سید احمد رضا حسینی" از کارکنان ولایت مدار یگان ویژه استان فارس در بازگشت از محل خدمت در اثر تصادف دچار ضربه مغزی شده و در نتیجه به کما می رود.

وی ادامه داد: این مامور فداکار، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما علیرغم تلاش تیم پزشکی متاسفانه بر اثر شدت جراحت وارده دچار مرگ مغزی می شود.

فرمانده یگان ویژه استان فارس گفت: پس از اعلام مرگ مغزی، تیم پزشکی با خانواده وی در خصوص اهدا عضو وارد مذاکره شدند که خانواده مرحوم استواریکم حسینی ایثارگونه رضایت داده تا اعضای بدن وی به سایر بیماران نیازمند اهدا شود و به آنان جان دوباره ای ببخشد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همیشه به دنبال تامین امنیت مردم است، تصریح کرد: ما به عنوان مدافعان امنیت جامعه تا پای جان از حریم مردم دفاع خواهیم کرد، حتی پس از جان دادن در این راه مقدس با اهدای عضو که یکی از فرهنگ هایی است که در بین کارکنان رواج پیدا کرده ، باز هم به دنبال جان بخشیدن به افراد نیازمند کشور هستیم.

گفتنی است، از این مامور وظیفه‌شناس یک پسر ۴ ساله به یادگار مانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NZ ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    32 1
    خداوند او را مورد رحمت خود قرار دهد و صبر به خانواده او عطاء کند.
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      19 1
      رحمت خدا بر ایشان چند هفته قبل هم جوان رعنایی که تازه از امام حسین فارغ التحصیل شده بود و تنها فرزند مادرش بود در روستای میقان بر اثر تصادف مرحوم شد تا همه مدافعان انقلاب متوجه باشند نباید ترسی از شهادت به دل راه دهند چرا که ان یک انتخاب است اما اجل حتمی در موعد مقرر خود میرسد
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    18 1
    خوشابحالش گه با اهدای عضو جان بخشید به نیازمندان روحش شاد ویادش گرامی برای شادی روحش صلوات
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    10 2
    خداوند روح آن عزیز سفر کرده را با اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور وبه خانواده محترم شون صبر عاجل عنایت بفرماید
  • حسنی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    7 1
    خداوند روحش را قرین رحمت واسعه خودش قراربده ان شاالله وبه خانواده محترمشونم صبرجمیل عنایت فرماید. واقعابه معنای کلمه یکی از بهترین وبادرایت ترین نیروهابودکه‌همیشه به نیکی و درستی از ایشون یاد خواهد شد.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    8 0
    شادی روح تمامی شهدای این سرزمین صلوات روحت شاد دلاورخداوند ب خانواده عزیزوبزرگوارت صبر عنایت بفرماید انشالله.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    7 0
    خدا رحمتش کنه . چه زنده چه مرده بچه های انتظامی در خدمت مردمه
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 0
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    خدا‌بیامرزدش...‌ما‌یعنی‌مردم‌و‌همچنین‌قوه‌قضاییه‌باید‌پشتیبان‌‌‌این‌ماموران‌‌زحمت‌کش‌باشیم‌ مخصوصا‌‌‌...‌قضات‌وبازپرس‌‌‌‌و‌دادیار‌های‌دادگستری‌‌بایستی‌حامی‌وپشتیبان‌‌‌‌قاطعی‌باشند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس