کد خبر 1116331
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری درباره شایعه مرگ یک دانش‌آموز بر اثر کرونا نوشت: اخیرا تصاویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مرگ یک دانش‌آموز و حضور آمبولانس در مدرسه، توسط کانال‌های تلگرامی و اکانت‌های اینستاگرامی معاند انتشار یافت.

بر اساس این تصاویر ادعا شده، پس از بازگشایی مدارس، یک دانش‌آموز که دارای علائم ابتلا به ویروس کرونا بوده است، برای اینکه از دروس تحصیلی جا نماند در مدرسه امام علی(ع) واقع در منطقه ۱۸ تهران حضور پیدا کرده و پس از بیهوشی در صف صبحگاه، در هنگام انتقال به بیمارستان‌ در آمبولانس فوت می‌کند.

با گفتگوهای انجام شده از سوی مرکز مقابله با شایعات سایبری، با معاونت دبیرستان امام علی(ع) مشخص شد چنین شایعه‌ای صحت نداشته و این دانش‌آموز به دلیل افت فشار خون در صف صبحگاه روی زمین افتاده  و اصلا بیهوشی در کار نبوده است‌.

همچنین معاونت این دبیرستان ابتلا دانش‌آموز مذکور به کرونا را تکذیب کرد و گفت: این دانش‌آموز پس از معاینه توسط کادر درمانی به منزل رفته و هیچ علائمی مبنی بر ابتلا به کرونا در وی مشاهده نشده است.

 این مقام مسئول دبیرستان امام علی(ع) در پایان تاکید کرد:« دانش‌آموزی که از لحظه خروج آمبولانس از مدرسه فیلمبرداری کرده است و ادمین پیجی که برای اولین بار تصاویر را منتشر کرده مورد بازجویی پلیس فتا قرار گرفته‌اند.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس