کد خبر 1116173
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
محمود عباس نمایه

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به خواسته دبیرکل شواری همکاری خلیج فارس درباره لزوم عذرخواهی رئیس این تشکیلات از کشورهای عضو شورا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (سه‌شنبه)، به اظهارات «نایف الحجرف» درباره لزوم عذرخواهی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از کشورهای عضو این شورا به علت آنچه آن را «اظهارات تحریک‌آمیز» در نشست گروه‌های مقاومت در لبنان خواند، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

درگیری جوانان فلسطینی با شهرک نشینان صهیونیست در شرق رام‌الله

این مسئله پس از نشست گروه‌های مقاومت در لبنان شکل گرفت؛ نشستی که در آن محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق ارتباط ویدئویی از رام‌الله مشارکت داشت. روز گذشته، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس  مدعی شد برخی شرکت‌کنندگان در نشست گروه‌های فلسطینی در بیروت دست به تهدید و تحریک ‌آفرینی زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «معا»، نبیل ابوردینه در این خصوص گفت: «رئیس محمود عباس لطمه زدن به یکایک سمبل‌های حاکمیتی کشورهای عربی برادر از جمله امارات را رد کرده است».

ردینه در ادامه گفت که فلسطین بر ادامه «روابط برادرانه با تمام کشورهای عربی بر پایه احترام متقابل و لزوم پایبندی کشورهای عربی به طرح صلح عربی سال ۲۰۰۲ پافشاری دارد».

در نشست روز پنجشنبه گروه‌های مقاومت در لبنان، توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی به شدت محکوم و به مثابه خیانت و خنجر زدن به پشت ملت فلسطین توصیف شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس