کد خبر 1115896
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
سرمربی تیم ملی والیبال فروردین می‌آید/ آیین نامه قابل تغییر است

دبیر کل فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه اکثر مربیان تراز اول دنیا با یک تیم قرارداد دارند، گفت: قطعا سرمربی جدید تیم ملی والیبال فروردین ماه در ایران خواهد بود.

به گزارش مشرق، میلاد تقوی درباره بررسی وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قرار شد برای مربیان بزرگ دنیا کار کنیم. منطقی است که پیشنهاداتی برای آنان بفرستیم. هنوز هیچ گزینه نهایی مطرح نشده است. گمانه زنی هایی درباره گزینه نهایی صورت گرفته است که صحیح نیست.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: روز چهارشنبه لیست۴-۵ نفره نهایی را اعلام خواهیم کرد تا براساس آن به جمع بندی نهایی دست یابیم.

تقوی درباره زمان حضور احتمالی سرمربی تیم ملی در ایران تصریح کرد: هر مربی تراز اول جهان در حال حاضر مشغول به فعالیت است و با تیمی قرارداد دارد. زمانی که پذیرفتیم هدف ما قرارگیری جزو ۴ تیم برتر المپیک است و برای رسیدن به آن مربی تراز اول را پذیرفتیم، باید شرایط کاری او را نیز قبول و به آن احترام بگذاریم. قطعا سرمربی تیم ملی از فروردین ماه در ایران حضور خواهد داشت اما درباره دستیارانش و افرادی که در ایران حضور و بازی ها را بررسی کنند بعدا تصمیم گیری خواهیم کرد و کمیته فنی به سرمربی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش فدراسیون والیبال به خبر انتخاب سرمربی تیم ملی

وی درباره ۱۵ تیمی شدن رقابت های لیگ برتر والیبال و مخالفت مدیران عامل باشگاه با این تصمیم خاطرنشان کرد: بعید می دانم مدیران باشگاه ها مخالف ۱۵ تیمی باشند چرا که در جلسه آنلاینی که برگزار شد اکثر آن با ۱۵ تیمی شدن مسابقات موافقت کردند وگرنه برای فدراسیون ۱۶ تیمی رقابت ها بهتر بود چرا که بازی ها جذاب تر و هیجان انگیز تر برگزار می شد. حتی پیشنهاد ۱۶ تیمی شدن را فدراسیون داد اما مدیران عامل موافقت نکردند.

تقوی در ادامه تأکید کرد: نگاه و هدف ما برای افزایش تیم ها این بود که با توجه به شرایط کرونا، اکثر استان ها نماینده ای در رقابت های لیگ برتر داشته باشند و به ایجاد روحیه ورزشی کمک کنند.

دبیر کل فدراسیون والیبال درباره نقض آیین نامه رقابت ها گفت: قطعا هر جا مشکلی وجود داشته باشد آیین نامه تغییر خواهد کرد. آیین نامه رقابت های لیگ برتر والیبال با نظر همه دست اندرکاران و خانواده والیبال قابل تغییر است.

تقوی درباره تدبیر و راهکار فدراسیون برای جلوگیری از بهانه تراشی تیم ها به ویروس کرونا و لغو مسابقات اظهار داشت: ستاد ملی مبارزه با کرونا یک پروتکل بهداشتی را در نظر گرفته است. قطعا جواب آزمایش مثبت PCR در مراکز مورد تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت است و اگر تخلفی در آن صورت گیرد، ما مقصر نیستیم. مبنای ما آزمایشگاه مورد تأیید دستگاه ذیربط است و اگر قصوری در آن صورت گیرد، باید پاسخگو باشد.

 
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس