کد خبر 1115882
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
محمدخانی: هیچ فوتبالیستی در ایران ۱۰ میلیارد نمی‌ارزد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با جرات می‌گویم هیچ بازیکنی در فوتبال ایران ۱۰ میلیارد تومان نمی‌ارزد، مگر ۱۰ میلیارد تومان پول کمی است که بازیکنان می‌آیند و پیشنهاد می‌دهند.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی اظهار داشت: متاسفانه در چند روز اخیر اختلافاتی میان «یحیی‌ گل‌محمدی» و «مهدی رسول‌پناه» شکل گرفته است که به طور حتم به سود پرسپولیس نیست.

وی افزود: گل‌محمدی اعلام کرده در این مدت از مدیران پرسپولیس دروغ شنیده و باید او بگوید چه اتفاقاتی رخ داده که وی مجبور شده چنین واکنشی از خود نشان دهد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیران پرسپولیس هر چه زودتر باید فکر اساسی به حال مشکلات این تیم داشته باشند تا خدای ناکرده کام هواداران تلخ نشود.

بیشتر بخوانید:

بهانه تازه زالوهای فوتبال برای مکیدن بیشتر بیت‌المال

محمدخانی تصریح کرد: برخی از بازیکنان پیشنهادات سنگین برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌دهند که تعجب‌آور است و اینکه می‌شنویم بازیکنی می‌آید و می‌گوید من ۱۰ میلیارد، ۸ میلیارد، ۷ میلیارد می‌خواهم دهانمان از تعجب باز می‌ماند.

وی تاکید کرد: با جرات می‌گویم هیچ بازیکنی در فوتبال ایران ۱۰ میلیارد تومان نمی‌ارزد، مگر ۱۰ میلیارد تومان پول کمی است که بازیکنان می‌آیند و پیشنهاد می‌دهند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد اما آنها بدانند همیشه و در طول تاریخ باشگاه اتفاقات بزرگی رقم خورده است و آنها می‌توانند آن را تکرار کنند.

پرسپولیس ۲۵ شهریور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تقی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 1
    سلام اقا ناصر حرف شما درست اما بازیکنی بی کیفیت خارجی میاد اینجا مبلغ بالای 10 میلیارد میگره باید بازیکن ایرانی که خیلی بهتر از اون هست مبلغ کمتر از اون میگیره باید ادعا کنه 10 میلیارد بخواد .
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    سیصد میلیون هم نمی‌ارزند چه برسه به میلیارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس