کد خبر 1115679
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

به گزارش مشرق، حمیدرضا زندی فعال رسانه‌ای، در رشته توییتی، تصمیمات خلق الساعه دولت در امور مختلف را بررسی کرد.

۱_تصمیم دولت در برگزاری کنکور که مدام با تاخیر مواجه می شد و حتی چند روز مانده به برگزاری کنکور نیز مشخص نشده بود که کنکور برگزار می شود یا خیر؟ این موضوع، روح و روان کنکوری ها را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

 ۲_ تصمیم دولت به واگذاری سهام پالایشی ها در صندوق ETF دوم چند روز قبل از عرضه ،توسط دو تن از وزرای مرتبط تکذیب و بعد از حدود ۴۸ ساعت دوباره تایید شد که این نوع تصمیم گیری اعتماد عمومی به بازار سرمایه را از بین برد و هنوز هم تبعات ان در بازار سرمایه قابل مشاهده است.

۳_ تصمیم دولت به فروش ۲۲۰ میلیون بشکه نفت به شکل سلف موازی و بعد تصمیم به فروش ۲ میلیون بشکه نفت به شکل سلف نفتی دو ساله کمتر از چند ساعت قبل از واگذاری لغو گردید و هیچ پاسخ قانع کننده ای نسبت به دلیل اتخاذ تصمیم و یا لغو ان ارائه نشد .

 ۴_ تصمیم گیری در خصوص نحوه بازگشایی و فعالیت مدارس ، ۴۸ ساعت مانده به شروع سال تحصیلی تغییر می کند و اعلام می شود که همه مدارس و کلاس ها باید به شکل حضوری برگزار شود، این وضعیت تردید های زیادی را نسبت به حضور دانش آموزان در مدارس ایجاد کرده است.

 ۵_ تصمیم دولت در مورد قرنطینه شهر ها نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم های عزاداری، بسته شدن مراکز دینی و نمونه هایی از دیگر تصمیمات دولت هستند که از ویژگی های سه گانه (درست به هنگام و قاطعیت) برخوردار نبوده اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    25 0
    تدبیری که در انتخابات گفته می شد همین بود !
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      22 0
      البته ایشون فقط گفتن تدبیر. اما نگفتن تدبیر برای چی. اینکه به مردم ایران خدمت کنی و سعی کنی مشکلاتشون رو حل کنی یا بهشون فشار بیاری تا بتونی برجام 1 که انجام شد و 2 و 3 رو تحمیل کنی!
  • US ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    25 0
    ادامه کارایشان اصلا به صلاح انقلاب ومردم نیست ببینیددربازارخودروچه خبرهست مگه میشه اوضاع اینقدر بهم ریخته باشه یعنی معاندین نظام هم هرچقدرتلاش میکردند نمیتوانستند معیشت واقتصادمردم رااینطورنابودکنن
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      17 0
      او مامور است! او دارد پله پله ماموريتش را اجرا ميكند عجله هم دارد خوب هم كار ميكند تا مرداد١٤٠٠ كار را تمام ميكند
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      10 0
      مثل روز روشن است که تدبیرشان در جهت نابودی نظام و انقلاب اسلامی است این را یک عامی هم فهمیده حالا چرا کسی از مسئولین امنیتی و.... کاری نمی کنند؟ ؟؟؟؟!!!!! نکنه خدای نکرده .......
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    5 0
    آیا رئیس جمهور بعد از اتمام دوره ریاست بابت تصمیم ها و قوانین و ... که به وضوح لطمه به مردم و کشور زد محاکمه میشه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس