کد خبر 1115642
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: ملت ما، بارها پیروزی در جنگ‌های نابرابر را تجربه کرده. فرماندهان رشید ما، پیش از همه به خط می‌ زدند و صف شکن بودند، سپس به نیروها می‌ گفتند پشت سر ما بیایید. این رفتار بسیج‌ کننده، همان رمز موفقیت و محبوبیت کم‌ نظیر حاج قاسم سلیمانی است.

اما مدیرانی هم هستند که کلی توجیه درباره ضرورت فلان تدبیر می‌ آورند و مخاطب را تشویق به قبول آن می‌ کنند؛ در عین حال، حاضر به نیم‌ساعت حضور نمادین میدانی برای زدودن نگرانی‌ های محتمل نیستند. جالب اینکه همین طیف، به دیگران می‌گویند اگر به میان مردم و میدان مشکلات رفتید، رفتار انتخاباتی است! انگار فقط فصل انتخابات باید به میان مردم رفت و وعده‌های قلنبه سلنبه داد.

خرداد 98 از معاون حقوقی رئیس جمهور پرسیدند «اگر اختیارات کافی ندارید، چرا در انتخابات وعده‌ های بسیار دادید؟» و او گفت «شما انتخابات بدون وعده در دنیا دارید؟ آن ‌وقت دیگر انتخابات نمی‌ شود. مگر می‌ شود بگویی من در انتخابات شرکت می‌ کنم اما کار خاصی نمی‌ توانم انجام دهم؟»

میان مردم رفتن، پیشکش! چرا باید وزیر شاکی باشد که نمی‌تواند ده دقیقه با مافوق خود ملاقات کند و مشکلات را بازگو کند؟ دفتر سخنگوی دولت ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ اعلام کرد وزیر آموزش و پرورش استعفا داده و رئیس‌جمهور با این استعفا برای کاندیداتوری مجلس موافقت کرده . اما اکنون آقای بطحایی درباره علت واقعی استعفا می‌ گوید:

«من یادداشتی را خدمت آقای رئیس‌جمهور نوشتم. وقت‌ شان اجازه نداد که من خدمت شان برسم و توضیحات را حضورا عرض بکنم. آقای رئیس‌جمهور این وقت را نداشتند. اعتراف می‌ کنم به من برخورد. توضیح داده بودم که رتبه‌بندی معلمان این طور... یک نامه محرمانه هم گذاشتم رویش که حضور در مجلس را بهانه کردم برای اینکه فضاسازی نشود.

طی چند ساعت بدون اینکه به من بگویند، گفتند با استعفا موافقت شده. می‌توانستم یک سری مصاحبه کنم اما نکردم. به عنوان وزیری که سکان تعلیم و تربیت کشور را به دستش سپردید، آیا این قدر ارزش ندارد که 10 دقیقه به او فرصت بدهید و بیاید و توضیحاتش را به شما بدهد؟!»

قوه قضائیه از زمستان 97، دستخوش تحولات مثبت بسیاری شده است. عزم بهبود روندهای قضایی، کوتاه کردن دست مفسدان دانه‌درشت، و ارتباط مستقیم و مداوم با مردم در دوردست‌ترین نقاط و شنیدن مشکلات‌شان، در اولویت قرار گرفت.

اکنون نیز چند ماه است برخی منتخبان مجلس جدید، به مسابقه خدمت پیوسته‌اند و می‌کوشند ضمن سرکشی به مناطق دور و نزدیک، به وظایف نظارتی و صیانتی خود عمل کنند.

سایر مدیران هم می‌توانند به این پویش و مسابقه مبارک بپیوندند تا امید و اعتماد مردم احیا شود و از این طریق، بسیج‌گری‌های بزرگ ملی برای از هم گسیختن حلقه‌های تنگنای اقتصادی فراهم شود. مردم، شیرینی این مسابقه را می‌چشند و از جا بر می‌خیزند. این هم‌افزایی متقابل مردم و مسئولان می‌تواند حصار تحریم و خودتحریمی را در هم بشکند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    13 1
    از اصلاح طلبان تهوع آور داشتن انتظار برای انقلابی عمل کردن و بیرون آمدن از خمودی امری واهی است!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 1
    تلگرام فیلتر شده بعد ایشان کانال تلگرامی دارند؟ نمیشد مثلا در واتساپ یا بله که استفاده از آنها غیر قانونی نیست کانال ایجاد کرد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس