کد خبر 1115614
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
طارمی بعد از په په دومین بازیکن محبوب لیگ پرتغال

مهدی طارمی بعد از په په مدافع سابق رئال‌مادرید بیشترین دنبال کننده را در بین بازیکنان لیگ پرتغال دارد و در رده دوم است.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری افه، په په فوتبالیست پورتو که بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ برای رئال مادرید بازی کرده است، با ۸.۸ میلیون  دنبال کننده در اینستاگرام در صدر است. پشت سر او مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی (۲.۴ میلیون) و "سبولینها" مهاجم برزیلی بنفیکا (۱.۹ میلیون) دنبال کننده دارند.

په په یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان پرتغال است. اگرچه با ۳۷ سال سن همچنان یکی از بهترین مدافعان میانی اروپا است، به همین خاطر در غیاب کریستیانو رونالدو در بازی با کرواسی کاپیتان بود.

در این فصل، په په این فرصت را دارد تا پس از قهرمانی در لیگ، خود را به عنوان یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا معرفی کند. رقابتی که در آن ۹۸ بازی کرده و این فصل می‌تواند مرز ۱۰۰ بازی را رد کند.

بیشتر بخوانید:

طارمی بالاتر از اسطوره رئال مادرید!

طارمی که فصل گذشته در تیم ریوه‌آ بازی می‌کرد و موفق شد با ۱۸ گل بهترین گلزن لیگ شود، این تابستان به پورتو پیوست. او در ایران با مجموع ۲.۴ میلیون دنبال کننده، از بازیکنان محبوب است.

آخرین عکسی که او به اشتراک گذاشت و در لباس جدید پورتو قرار گرفت، ۲۱۲ هزار "لایک" و بیش از ۳۷ هزار نظر جمع کرد. علاوه بر این، یک ایرانی دیگر نیز وجود دارد که به نیم میلیون دنبال کننده نزدیک می‌شود . او کسی نیست جز امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو که در لیگ پرتغال حضور دارد.

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس نیز گفته می‌شود که به زودی به لیگ پرتغال خواهد رفت و در این صورت میتواند در فهرست محبوب ترین بازیکنان لیگ قرار گیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس